Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen seksi on korkean vs matalan moraalin ihmisellä vai eikö seksi liity moraaliin mitenkään?

Vierailija
04.06.2024 |

Mihin te jotka ette tunne kristinuskoa perustatte korkean moraalinne? Kenellä nykyaikana on korkea moraali vai eikö kenelläkään? Ei siis mitään esikuvia meillä?

Minkälainen seksi on korkean vs matalan moraalin ihmisellä vai eikö seksi liity moraaliin mitenkään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tunnen ihan tarpeeksi kristinuskoa, kun mummoni ja äitini olivat uskovaisia. Olen ollut pyhäkoulussa, uskonnonopetuksessa ja käynyt rippikouluni, vaikka sittemmin kirkosta eronnut. 

Minä uskon universaaliin, ihmisiin sisäänrakennettuun moraaliin. Ei se tarvitse tuekseen uskontoa, ei etenkään kristinuskoa. Jokainen osaa kääntää mielessään jonkun teon itseensä kohdistuvaksi ja tuntee, onko se oikein vai väärin.

Sitä paitsi japanilaisella vaimollani on varmasti ilman kristin- tai mitään uskontoa vähintään yhtä korkea moraali kuin minulla. 

Seksi liittyy moraaliin siinä kuin mikä muukin asia tahansa. Ei seksi tarvitse avioliittoa tai uskontoa. Jokainen voi tykönään miettiä loukkaisiko uskottomuus itseä vai ei. Vai onko etenkin uskovaisten moraalikoodi hukassa ilman uskontoa, jumalaa ja syntikäsitystä? Aloittaja osaa varmaan tähän vastata.

Vierailija
2/3 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutuminen. Seksiä ei nähdä irrallisena ihmissuhteesta. Tuo on se pääsääntö. 

Nythän tuosta pyritään mahdollisimman kauas, jopa robotteihon ja virtuaalikumppaneihin asti. Voi vaan arvailla miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen seksi on xxxx ihmisellä? Kuulostat taaperolta joka on oppinut uuden sanan mutta ei tiedä mitä se tarkoittaa.

Mimmonen seksi sulla on? 

Vai onko jotain murretta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän