Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluan löytää parisuhteen eli naisen niin mitä minun pitäisi tehdä?

Vierailija
04.06.2024 |

Deittiappeja olen käyttänyt noin 10 vuotta ja ne ei ole tuottanut tulosta, muutamia juttukamuja sitä kautta olen saannut. 

Olen itse tosi introvertti eli en oikein missään käy ja olen aika epävarma itsestäni koska en ole hoikka vaan on lihaa luiden ympärille, sellanen "iskäkroppa" löytyy. Olen myös aika ujo eli en uskalla jutella naisille ja sosiaaliset tilanteet ei ole mun vahvin osa alue koska niitä tilanteita harvoin on. Työpaikalla on tutut ihmiset ja niiden kanssa kyllä voin jutella.

Miten siis voin korjata itseäni? 

M33

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske rimaa ja kelpuuta tasoisesi nainen. Taidat olla alhaista tasoa joten kelpuuta alhaisen tason nainen.

Vierailija
2/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tätä palstaa pari tuntia, niin huomaat, että et kaipaa parisuhdetta lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa yrittämästä.

Vierailija
4/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä pyytää naisilta vaikkapa netistä arviota sun profiilista josko siinä olisi jotain kehitettävää.

Esim joku nainen täällä sanoi että kannattaa ehdottomasti hymyillä kuvissa.

Meille ujoille miehille deittisovellukset on todennäköisin keino tutustua naisiin eli siihen profiiliin kannattaa panostaa ja ladata kaikki mahdolliset sovellukset.

Vierailija
5/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa yrittämästä.

Miehen pitää aina yrittää tai sitten se ei saa naista ikinä. Naisille riittää vain se että on kaunis.

Vierailija
6/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulkomaille. Ei siis Eurooppaan, vaan vaikka Etelä-Amerikkaan, Väli-Amerikkaan, Afrikkaan, Kaakkois-Aasiaan. Laita pinkkasi kuntoon, matkusta, ja ala Tinderöidä.

7/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssi Alkoon!

Vierailija
8/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue tätä palstaa pari tuntia, niin huomaat, että et kaipaa parisuhdetta lainkaan.

Tai lopeta tämän palstan lukeminen, ja incel- trollien- spämmien lukeminen. 

Vierailija
9/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuossa tilanteessa alkaisin treenaamaan (ei se isäkroppa oikeasti ole hyvä). Lisäks varmaan kannattaa avoimesti kertoa olevansa vähän ujo, ettei tulkita tylyydeksi tai ylimielisyydeksi. Kyllä mulle kelpais ainakin vähän ujo, herrasmiesmäinen ja hyväkroppainen mies 😊

Vierailija
10/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuohon auttaa jos missään ei käy, eikä uskalla jutella. Auttaisko jossain käymimen ja uskallus alottaa juttelu. Hommaa vaikka koira ja juttelet koirapuistoissa koirista muiden koiraihmisten kanssa. 

Vierailija
11/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa yrittämästä.

Miehen pitää aina yrittää tai sitten se ei saa naista ikinä. Naisille riittää vain se että on kaunis.

Tämä on totta.

Tosi usein näkee tätä luovuttamisen asennetta että kun ei ole siunattu komeilla geeneillä niin ei kannata edes yrittää.

Käytännössä sun pitää yrittää vielä kovempaa kun joudut kompensoimaan ulkonäön puutetta.

Eli kaikki sovellukset lataukseen ja teet nettideittailusta sun 1.harrastuksen.

Mulla esim oli kerran 3 kännykässä 3 eri tinder tiliä ja resetoin jokaista kerran viikossa eri aikoihin.

Vierailija
12/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa yrittämästä.

Ahaa, eli sinä, kuten kaikki muutkin miehet tavoittelette niitä kauniita naisia. Eipä ihme, että sitä naista, ja parisuhdetta ei löydy, kun 99% miehistä tekee niin. 

Sitten te tulette tänne katkerina haukkumaan , miten naiset ovat kranttuja, kun ette saa sitä 5% naisista, mitä kaikki miehet tavoittelevat. Ja syytätte siitä meitä, tavallisia ja rumia naisia.

Vierailija
13/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä hiukset kuntoon käymällä parturissa tai aja pois. Päälle jotain mikä ei ole 90-luvulta. Ota kuva missä hymyilet vähän, niin että silmissä näkyy myös pilke. Valitse 4 ihmistä joiden kasvot miellyttää, sovi treffit. Apit kokonaan kiinni siksi aikaa. Keskity kuuntelemaan, ole läsnä sen verran kun voit ja yritä keskittyä positiivisiin asioihin toisessa ihmisessä. Käy kaikkien kanssa ainakin kahdesti treffeillä ellei ole epämiellyttävä kokemus. Moni on ekalla kerralla ihan erilainen kun toisella, koska jännittää ja päässä on valmis lista jota odottaa toiselta. Jos et onnistu niin sitten uudelleen vaan. 

Vierailija
14/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrä ensiksi että parisuhde on aina ensisijassa henkinen suhde. Eli se henkinen yhteys on kaiken a ja o. Siksi se oman sosiaalisuuden hiominen paremmaksi on kaikkein paras keino. Ja nimenomaan niin että osaa tuoda ne oman luonteen parhaat piirteet hyvin ja luontevasti esiin, ei siis niin että opettelee olemaan jotain muuta kuin mitä oikeasti on. 

Vierailija
15/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat naisen sinun pitää esittää hänen seurassaan muuta kuin olet. Se on raskasta ja suosittelen tyytymään naisissa vain hetken huviin.

Vierailija
16/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos haluat naisen sinun pitää esittää hänen seurassaan muuta kuin olet. "

Höpsistä. Suurin osa miehistä on niin huonoja näyttelijöitä että kaikenlainen esittäminen vain aiheuttaa myötähäpeää. On virkistävää jos joku mies on kerrankin oma itsensä.

Omaankin mieheeni ihastuin juuri siksi että hän oli avoimesti sitä mitä oli eikä esittänyt tai kehuskellut millään. 

Vierailija
17/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa tuossa aloituksessa että kirjoitat haluavasi löytää parisuhteen eli naisen. Eli tämä nainen on sinun parisuhteesi. Mitä itse olet valmis tuomaan tähän parisuhteeseen? Minkälainen mies olet?

Kiinnostuksen kohteet, harrastukset? Ei kukaan taida haluta vain ihmistä, joka möllöttää töiden jälkeen kotona sohvalla tai joku voi ja jos haluat elämäsi menevän niin kirjoita sekin deittiäppiin, että mieluiten istun sohvalla töiden jälkeen. Haluatko itse laittaa ruokaa vai odotatko että nainen tekee sen, entä muut kotihommat. Näiden kaikkien asioiden kanssa kannattaa olla tietoinen siitä mitä itse voi antaa ja mitä itse haluaa.

Vierailija
18/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua vaivaa tuossa aloituksessa että kirjoitat haluavasi löytää parisuhteen eli naisen."

Kyllä, tässä mennään ihan liian usein asennetasolla heti pieleen. Ikäänkuin parisuhde tai nainen olisi joku irrallinen asia joka vain sitten saadaan.

Parisuhde alkaa kun kaksi toisistaan viehättynyttä ihmistä ihastuu ja toivottavsti vielä sitten ajan kanssa rakastuukin toisiinsa. Eli kyse on siitä että kohdataan ihminen joka herättää ihan erityisiä tunteita. Siitä siinä on kyse, ei jonkun asian saamisesta.

Vierailija
19/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään käy. No pitää alkaa käymään  joka paikassa kuten baareissa ja mennä juttelee naisille. Niin minä olen löytänyt tyttöystäväni. Olen seurustellut 3 kertaa ja aina olen baarista löytänyt naisen. Sen takia ne baarit on keksitty että mies ja nainen menee sinne ja tutustuvat toisiinsa. Juttelet naisille ja pyydät numeron ja sitten soitat sille parin päivän päästä ja pyydät kahville. Niin se homma toimii.

Vierailija
20/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et missään käy. No pitää alkaa käymään  joka paikassa kuten baareissa ja mennä juttelee naisille. Niin minä olen löytänyt tyttöystäväni. Olen seurustellut 3 kertaa ja aina olen baarista löytänyt naisen. Sen takia ne baarit on keksitty että mies ja nainen menee sinne ja tutustuvat toisiinsa. Juttelet naisille ja pyydät numeron ja sitten soitat sille parin päivän päästä ja pyydät kahville. Niin se homma toimii.

Sama kokemus. Itse olen ollut aika ujo ja arka tutustumaan naisiin mutta kyllä baarissa on muutaman oluen jälkeen sitten uskaltanut jutustella naistenkin kanssa. Ja koska itselleni mikään perinteinen iskeminen ei luonnistu niin olen vain jutellut ihan normaalisti ilman mitään iskurepliikkejä. Mutta kyllä siinä silti on tullut ihan onnistumisiakin ja vaimonikin löytyi juuri baarikeskustelun kautta.