Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistään ei tule mitään

Vierailija
04.06.2024 |

Opiskelut eivät mene eteenpäin kun jää paljon tehtäviä rästiin. Opettajat eivät ymmärrä eivätkä ole halukkaita auttamaan. HOJKS on vain sanahelinää paperilla mutta todellisuudessa tukitoimet ovat hyvin vähäiset. Viimeisimmässä keskustelussa eo kysyi mitä voitais tälle tilanteelle tehdä johon vastasin en oikee tiedä ja sen jälkeen eo totesi en minäkään. Asiat eivät etene ja olen jo valmis luovuttamaan koulun suhteen. Mulla ei ole ketään ketä auttaisi tilanteessani ja vanhemmat ovat vain sitä mieltä että en tee mitää koulun eteen ja en yritä tarpeeksi. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää

Vierailija
2/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä se ongelma sit on, mikset saa tehtäviä tehtyä ajoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tunneilla, ei ole juurikaan poissaoloja turhaan. Suurin ongelma on etten saa tunnilla tehtyä tehtäviä ja silloin ne jäävät rästiin. Minulla on ADHD ja luokka on iso (18) ja puolella on erityisentuentarpeita. Jolloin ei ole minkäänlaisia resursseja auttaa.

Vierailija
4/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se uliseva Vanhapiika???? 

Vierailija
5/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sinulle vastaavat Seinähullut JuoruÄmmät, onko mitää hyviä juoruja tänää kuulunu kenestäkää?

Vierailija
6/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
7/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vika olla ihan sinussa itsessäsi. Muotidiagnoosin kanssa kun voi tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
9/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ideoita mistä saisi apua ongelmaan, tai mitä minun kannattaisi tehdä?

Vierailija
10/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se teini-ikä vaan on.

Vierailija
11/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
12/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja ei voi tukitoimiksi ryhtyä. Jos resursseja ei ole, niitä ei ole. Opettaja ei voi myöskään sinun puolestasi opiskella. Kai kerroit nämä haasteesi koulussa? Miten olet yrittänyt ratkaista niitä? Et voi vain olettaa, että joku muu ratkaisee ne puolestasi.  Se, että vastaat vain "En tiedä" antaa kuvan, ettet ole halukas edes yrittämään. Tuki kohdistetaan niihin, jotka siitä voivat hyötyä. 

Oletko esim kokeillut korvatulppia tunnilla tehtäviä tehdessä? Ja mikä on syy, ettet kotona saa samoja tehtäviä tehtyä? Kuka siellä  häiritsee? 

Vierailija
13/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on haasteita toiminnanohjauksessa ja tehtävät ovat vaikeita ja minulla menee helposti niihin hermo. Olen yrittänyt kuulokkeita luokassa, mutta ei ole toiminut. Minun on myös vainea seurata ohjeita tunnilla joten älyän välillä vasta siinä kohtaa että piti tehdä jotain kun muut ovat lähes valmiita. Tottakai olen käynyt tukipajoissa, mutta sielläkin on liikaa ihmisiä jolloin eo ei ehdi kuin vilkaisemaan mitä teen. 

Vierailija
14/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppäs keskustelemassa opinto-ohjaajasi kanssa asiasta. Mulla oli kans vaikeuksia ja luokka tuplasti isompi ja sain apua.

Vierailija
15/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait apua ja mihin ongelmiin? Luokallani on monta muutakin kenellä ADHD tuottaa haasteita ja heille kyllä löydetään tukikeinoja, mutta minulle jostain syystä ei. Tuntuu sille ettei kukaan siellä oikeasti vain halua auttaa

Vierailija
16/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaikka valmistuisit myöhässä. Onko koulussa ketään joka kuulee. Auttaisiko joku koulukaveri. Kouluissa tosiaan ei saa apua välttämättä tehtäviin ja osalla ei vanhempikaan auta. Toki osa lopettaa sitten kesken, mutta aloittaako sitten taas toisen koulun, kun joku vaatii taas koulutodistusta. Joskus tunnilla voi myös jotkut pudota kelkasta, jos ope ei ota kaikkia mukaan, ehkä sitten ei vaan pääse kurssin kanssa eteenpäin ellei myöhemmin - open vuoksi tulee vaikeuksia ja kurssiin uusinta(?). Olisipa inhimillisempää?

Vierailija
17/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vika olla ihan sinussa itsessäsi. Muotidiagnoosin kanssa kun voi tehdä mitä huvittaa.

Haista sinä >(I)<.

Eri.

Vierailija
18/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sinulle orgasmin, se helpottaa oloa molemmin puolin. 

Vierailija
19/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa törkeitä kommenttaja);

Vierailija
20/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan