Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman vartalon ottaisit mieluummin,

Vierailija
28.01.2007 |

hoikan kropan ja pienet rinnat, vai suuret rinnat ja ylimääräistä vähän joka puolella?

Siis aivan riippumatta siitä, millainen vartalo sinulla nyt on, kumpu olisi mieluisampi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten sen hoikan ja pienirintaisen.

Vierailija
2/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuo ensimmäinen, joten pitäisin sen. Olen jo oppinut löytämään hyvät puolet omasta vartalostani ja pidän siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt normaalipainoinen, mutta muutama kilo tuossa vyötärön seudulla ylimääräistä!

kiva olla kurvikas mutta ei pullea!

eli en osaa valita!! =(

Vierailija
4/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hieman" läpinäkyvääkö...

...kuten myös se, että 8 = myös 10. XD

Koita vain kestää. Tuo on aivan normaalia, että miehesi himoitsee isoja rintoja. Näin suurin osa miehistä tekee. :)

Vierailija
5/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koita vain kestää. Tuo on aivan normaalia, että miehesi himoitsee isoja rintoja. Näin suurin osa miehistä tekee. :)

Vierailija
6/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois en vaihtaisi. :)

Ja vaikka muotoja löytyy, niin esim. selluliittiä ei laisinkaan. :) (johtunee ilm. jostain geeneistä?)

Sillä vaikka yleensä selluliitti mielletään ylipainoisten vaivaksi, niin täytyy kyllä sanoa että mikään ei ole rumempaa (anteeksi nyt sanavalintani) kuin laihat naiset joilla ON selluliittia. Ja tätä näkee muuten usein! :O

(Meni hieman aiheen vierestä, mutta tuli vain mieleeni... ehkä siitä, ettei se ns. laihuus ole aina kauneuden tae.)

Vierailija
7/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli b kuppi nyt lihoneena D.

Vierailija
8/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei juurikaan muutosta rinnoissa. EI mulla ole kyllä imetyskään (kolme) hetkauttanut suuntaan eikä toiseen, joten erilaisiahan me kaikki ollaan.

Vierailija
9/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MInä olen hoikka ja pienirintainen ihan OMASTA halustani. Jos vartaloni ei miestäni miellytä, se on voivoi. Vaihtakoot sitten miellyttävämpään.

Vierailija
10/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mieluummin olla hoikka ja pienirintainen (oikeastaan haluaisin olla vieläkin pienirintaisempi kuin nyt olen). Tämä on vain ja ainoastaan itseni takia ei mieheni miellyttämiseksi. Tunnen itseni tuhat kertaa hoikemmaksi pieni tissisenä. Kun esim imetyksen aikana tissini kasvoivat kaksi kuppikokoa niin olo oli todella läski vaikka muuten olin suunilleen samankokoinen kuin nyt...

Sitä paitsi olisi kamalaa jos mieheni haluaisi minut vain isojen tissien takia...

T. 8 (ja 2)

Vierailija
11/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ok-hoikka ja b-kuppinen.

Vierailija
12/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummoilla on isot tissit ja mahtava perä, nuorilla pienet tissit ja hoikka perä.

Vierailija
13/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hoikiksi ja pienirintaisiski tunnustautuvat arvostelevat kovin helposti muodokkaita ja isorintaisi (kuten täälläkin suurin osa).

Ja lähes kukaan isorintainen ja muodokas ja/tai ylipainoinen ei arvostele hoikkia ja pienirintaisia. :)

Mistäköhän tämäkin mahtaa johtua...?

Vierailija
14/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja lähes kukaan isorintainen ja muodokas ja/tai ylipainoinen ei arvostele hoikkia ja pienirintaisia. :)

Mistäköhän tämäkin mahtaa johtua...?

Vierailija
15/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään uskotella itselle jotakin muuta, mutta itketään silmät päästä, kun mies kääntyy katsomaan Lolloa kadulla tai baarissa.

Vierailija
16/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja miten isotissiset on aina pienten kimpussa?

Nyt en ymmärrä... siis MISSÄ?

Täällä ei ainakaan, enkä ole oikeassakaan elämässä nähnyt tai kokenut.

???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi