"Tyypillinen häävihaaja on ilman miestä jäänyt vanhapiika, joka purkaa pettymystään avio-onnen löytäneisiin." Miksi tällaisia luusereita on?
"Meidän tulee muistaa, että koko elämän kestävään avioliittoon - tai edes avioliittoon - kelpaavan puolison löytäminen ei ole itsestään selvyys. Monille se jää toteutumattomaksi unelmaksi, erityisesti naisilla, koska vuodet ajavat naisen pois hedelmällisestä iästä.
Kuten tiedämme suomalainen luonne on hyvin kadehtivainen ja siksi kaikki eivät osaa iloita toisen avio-onnesta. Tästä syystä moni avio-onnen löytänyt joutuu kohtaamaan kateutta ja koska nykyään kateutta ei enää peitellä, kateudenilmaisut voivat olla hyvinkin näkyviä.
Ikävin tietämäni tapaus oli sellainen, jossa morsianta kahdehtinut naisihminen oli morsiamena esiintyen perunut hääparin kirkkovarauksen. Onneksi asia saatiin järjestettyä."
Muistakaamme nämä hääasiantuntijan sanat. Tälläkin palstalla on joku nimetön tai nimimerkin taakse kätkeytyvä katkera häävihaaja, joka puskee paljon viestejä.
Itse olen onneksi onnellisesti naimisissa ja tykkään käydä häissä, koska tiedän miltä se tuntuu, kun on vihdoin löytänyt avioliittoon kelpaavan puolison. Häät ja avioliitto ovat iloinen asia eikä sitä iloa toisten kateus himmennä. Suudelma kesäillassa!
💖💖👰🏻🍾🥂Onnittelut kesän 2024 aviopareille! 🥂🍾👰🏻💖💖
Vanhapiiat ovat varastossa minua varten. Olen kaikkien vanhapiikojen siemenpuu.