Onko normaalia heteromiehenä tykätä kissoista enemmän kuin koirista?
Niin? En tykkää yhtään koirista mutta kissat on kivoja :)
Kommentit (42)
Valitse:
- heteromies
- tykkää kissoista
Täh? Oliko tää vitsi? Jokainen tykkää, mistä tykkää. Vaikka kultakaloista.
Miksi juuri heteromiehen pitäisi tykätä koirista? Ei kai tietyn lemmikkieläimen suosiminen liity seksuaalisuuteen mitenkään.
Yhtä fiksu kysymys kuin se, että pitääkö naisen haluta äidiksi? Vastaus: Ei tarvitse.
Mun isoisoisä oli kova kissaihminen ja uskon, että neljän lapsen isänä myös aika lailla hetero...
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri heteromiehen pitäisi tykätä koirista? Ei kai tietyn lemmikkieläimen suosiminen liity seksuaalisuuteen mitenkään.
No kyllähän se nyt tottakai liittyy. On miehekästä olla iso koira ja kävellä sen kanssa miehekkäästi. Kun taas hyvin neitimäistä jotain kissaa silitellä ja söpötellä
Minun valintani olisi nimenomaan heteromies, joka tykkää kaikista eläimistä mutta kissoista kaikkein eniten. Mies, joka rakastaa kissoja, on paras mahdollinen mies.
Kissamies on tosimies.
Minulla on sellainen, ja jos tämä juttu joskus päättyy, en muunlaisia miehiä huolisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se nyt tottakai liittyy. On miehekästä olla iso koira ja kävellä sen kanssa miehekkäästi. Kun taas hyvin neitimäistä jotain kissaa silitellä ja söpötellä
Jaa tällaista.
Ei ole normaalia. Mies joka tykkää kissoista on joko homo tai Ernst Blofeld.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ahdas maailma sulla.
Onhan nyt kissalla tiukempi, jos tätä jotenkin seksuaalisuuteen haluaa liittää.
No tottakai on normaalia. Kissat ovat niitä itsenäisiä ja vahvoja otuksia, jotka seisovat ilman lauman tukea satoi tai paistoi.
Kuulosta varsin epäilyttävältä. Voi olla epäilyttävä mies tälläinen kissamies.
On pelkästään positiivista, jos mies pitää mirrin silittelystä.
Itse tykkään kummastakin yhtä paljon. Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka tykkää vain toisista.
Monet miehet tykkää kissoista ja naisista.
Vierailija kirjoitti:
On pelkästään positiivista, jos mies pitää mirrin silittelystä.
Karvaiset mirrit ovat nykyään harvinaisia, enemmän on karvattomia mirrejä tai ns. kiitorata-mirrejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai on normaalia. Kissat ovat niitä itsenäisiä ja vahvoja otuksia, jotka seisovat ilman lauman tukea satoi tai paistoi.
Tosi itsenäisiä ovat juu. Kunhan vaan hullu kissanainen majoittaa, juottaa, syöttää, paskattaa, kusettaa, hoitaa eläinlääkäriin tarvittaessa jne......... niin itsenäinen kissa osaa ihan itse syödä, juoda, nukkua ja paskoa.
Kissat ovat itsekkäitä, kiittämättömiä ja vittumaisia otuksia, jollaista ei yksikään järjissään oleva ihmisen on riesakseen oli sitten mies tai nainen.
Lienee todettukin, että kissojen omistajilla on keskivertoa enemmän oireita henkisessä terveydessään.
Totta, mutta kissojen omistajat ovat myös älykkäämpiä ja luovempia.
Kertoo siististä ja fiksusta miehestä, kun tykkää ennemmin haisemattomammasta, itsenäisemmästä ja siistimmästä eläimestä, kissasta. 😻
Heteroudesta en tiedä, mutta normaalius on kyllä kyseenalaista, kun tällaisia utelet vauva-palstalla.