Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko valmis tekemään kahta työtä?

Vierailija
03.06.2024 |

Vapaa-ajan huvitteluksi lasketaan se että saa nukkua vähintään 5 tuntia. Iltavuoro marketin kassalla ja sen jälkeen aamu menee jossain toisessa töissä ja sen jälkeen sama uudestaan joka päivä.

https://www.pam.fi/artikkelit/ei-kokoaikatyota-vaan-kahta-tyota/

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais ensin sen yhden.

-työtön

Vierailija
2/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja teenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein koko työikäinen tehnyt kahta työtä, kunnes tulin yli-ikäiseksi enkä enää saa yhtäkään työtä.

Vierailija
4/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nyt 2 työtä. Veroja maksan paljon ja lyhennän ylimääräistä asuntolainassa joka kk

Käteen ei jää niin paljoa enempää, mutta eläkelaskelmassa tämä näkyy

Vierailija
5/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-työtön

Satonen & Kokoomus ovat jo ilmoittaneet että tänne halutaan jenkkilän kaltaiset työmarkkinat, elikkä tarjolla on vaina osa-aika työtä minkä takia joudut tekemään töitä kahdessa ellet peräti kolmessa paissa, siihen sivuun sitten päälle sellainen "side hustle" kuten monet tekevät jenkkilässä. Siinä sinun tulevaisuus. 

6 tuntia nakkitehtaalla. 

4 tuntia marketin kassalla. 

Viikonloppuisin ulkoilutat koiria 4-6 tuntia (side hustle). 

Vierailija
6/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan syksyllä kaksi eri osa-aikatyötä. Se hyvä puoli on, että ovat samassa rakennuksessa. Pienipalkkainen työ niin kaksikaan työtä ei anna kuin sen verran palkkaa, että voi elellä kädestä suuhun.

Vierailija
7/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt, mutta niin että toista tein kotona sellaisina aikoina kuin itselle sopi. Huomattavasti helpompaa kuin kulkea vaikka kahdessa eri työpaikassa, joissa ehkä pitäisi vielä yrittää sumplia yhteen työvuoroja. Ei myöskään ollut silloin lapsia.

Käytännössä siis työpaivä saattoi olla työpaikalla 5 h, sitten kotona toista työtä (urakkapalkalla, ei kiinteää tuntimäärä joka olisi pitänyt suorittaa).

Vierailija
8/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kohta etsiä toinen työ kun ei enää tällä palkalla enää elä ja saa kaikkia kuluja maksettua. 

Mies painaa nyt ylitöitä minkä pystyy ja jaksaa jotta edes hieman enemmän rahaa saisi. Itse kk palkkaisessa työssä eikä ylitöistä makseta vaan kertyy saldoina joita ei makseta eikä saa edes kokonaisia päiviä pitää vapaana.  

Vierailija
9/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä työssäni on 20h/vk töitä, joten ilomielin ottaisin toisen tähän rinnalle. Mutta kun ei nii ei.

Vierailija
10/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njet

T: Persu

Vierailija
11/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen jo. Tienaan ihan mukavasti. 

Vierailija
12/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt kolmea työtä viimeiset 30 vuotta. Jatkan yhä.

Vierailija
13/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vain yhtä työtä. Vapaa-aikaa pitää jäädä paljon joka päivä.

Vierailija
14/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niiden yhteenlaskettu viikkotuntimäärä on 40, ehkä. Enemmän, ei.

Vierailija
15/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-työtön

Tasan ei käy nallekarkit. Minä teen kahta työtä vaikka sairastan syöpää ja olen vanhuuseläkkeellä. Nyt alapeukuttamaan!

Vierailija
16/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhtäkään työtä. 

Vierailija
17/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kiitos mutta ei kiitos, täytyy olla aika sairas työnarkomaani jos ee pohtii kahta työtä. jos on yhtää fiksu nii pitää vaa sen yhen työn, ja tääki on syynä et työttömiä on pilvinpimein ku ei riitä työt kaikille ku jollai on pari. Pitäs tulla laki että työsuhteessa voi olla kerrallaan vain yhteenpaikkaan ja perustelu, tällä tavalla saadaa työttömiä töihi ku ei oo jotai idioottia ahnetta töissä olijaa joka rohmuaa itsellee mahdollisesti jonku työttömän työpaikan vaikka itse on jo työsuhteessa muualla

Vierailija
18/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi hallitus ajaa Usa: n työmarkkinoita meille. Täytyy laittaa toivon seuraavaan hallitukseen, jotta tämä hulluus loppuisi.

Vierailija
19/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi ikinä edes yhtä työtä hyi helvetti 

Vierailija
20/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kahta työtä, kunhan herra hyvä ei lyö kepillä . Kiltisti olen oi loordini. Palkkaa toivottavasti saa sen verran että riittää perunoihin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme