Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60 v nainen, täällä mummoksi ja turhaksi kutsuttu, mietti tänään vanhenemisen plussia ja miinuksia

Vierailija
03.06.2024 |

Miinukset fysiikan heikkenemisestä. Ennen kannoin kaupasta suht kevyesti kissanhiekkasäkin, useita litroja nesteitä (maitoa, mehua, pesuaineita) ja kaikkea muuta. Ehkä n.10 kiloa. Nyt viisi kiloa alkaa olla maksimi. No, tulee hyötyliikuntaa, kun joutuu useammin käymään kaupassa.

Iso plussa on, ettei enää vois vähempää kiinnostaa mitä mieltä joku on ulkonäöstäni, vaatteistani, painostani (sitä on aina jonkun mielestä liikaa, tai liian vähän), tai muutenkaan habitukseni aiheuttamasta mielipahasta jollekulle. Oispa ollut tämä itsevarmuus nuorena!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kuntosalille.

Vierailija
2/9 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kuntosalille.

Ei mun tarvi enää jaksaa niin kuin nuorempana. Lihakset ja luusto väistämättä heikkenee, vaikka tekis mitä. Joten jatkan hyötyliikuntaa kevyemmillä painoilla ja useammilla toistoilla.  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin kuuskymppisenä kun saa olla ihan rauhassa näkymätön eikä tämän ikäistä yli puolet elämästään elänyttä  mummo tanttaa enää kukaan kyttää arvostelevasti. Olisihan se hiukan naurettavaa.

Oli itsevarmuuttaa nuorenakin mutta olihan se ulkonäön arvostelu kuitenkin ärsyttävää aiheuttaen ihmetystä siitä että mitä hyötyä siitä okein oli sille arvostelijalle, kun olin sellainen kun olin enkä taatusti alkanut kenenkään mielipiteen takia muuttamaan itseäni. Päinvastoin se vaain vahvisti olemaan omaitsensä.

Vierailija
4/9 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terveys ja muisti säilyy vanheneminen on mukavaa, mutta jos toinen tai molemmat menee, vanhenemisesta tulee yhtä tuskaa. 

Nuoruus, tyhmyys ja ulkonäkökeskeinen yhteiskunta ärsyttää. 

Vierailija
5/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos terveys ja muisti säilyy vanheneminen on mukavaa, mutta jos toinen tai molemmat menee, vanhenemisesta tulee yhtä tuskaa. 

Nuoruus, tyhmyys ja ulkonäkökeskeinen yhteiskunta ärsyttää. 

No ei se sairastuminen välttämättä tarkoita yhtä tuskaa vain. Syövästäkin on tullut krooninen sairaus, ja voi olla pitkiä aikoja, suurin osa ajasta itse asiassa, että voi elää ihan normaalia elämään. Stressiä se toki aiheutta, kontrollit ja mahdolliset hoidot, vähän niidne laadusta riippuen.

Vierailija
6/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useamman 60v+ oikein pantavan ja kiihkeän naisen. Jos olet sellainen, niin et tietenkään ole turha.

Näissä on myös plussaa että osaavat jo suhtautua elämään rennommin eivätkä valita pikkuasioista.

Vierailija
7/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kutsuttu täällä niin mummoksi ja turhaksi, kuin mahoksi vanhaksi piiaksikin. Olen 27-vuotias, odotan ensimmäistä lasta ja olen onnellisesti naimisissa.

Ei sitä kannata ottaa niin vakavissaan mitä täällä jotku huutelevat. Heikot hyökkäävät henkilöön, kun argumentit itse aiheesta loppuvat.

Vierailija
8/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppisenä olo on mahtavaa. Lapset aikuisia, turhuudet jääneet pois, oleelliset asiat jääneet, itsevarmuus lisääntynyt, seksi nautittavampaa.  

Vierailija
9/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mies ja trolli, joka vähän aikaa sitten mukapohti samaa asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan