Järkyttääkö Mega-Ertsin kohtalo?
Mitä mieltä olette tapauksesta?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f2d355cc-d9e1-4933-bbff-77019c…
Kommentit (59)
Olen koko päivän miettinyt asiaa. Ja tässä tulos: en tiedä edelleenkään kuka tuo on eikä edes kiinnosta.
Ja mitään muuta näyttöä asiasta ei tietenkään ollut, kuin uhrin oma kertomus?
Vierailija kirjoitti:
Muija antoi ensin pesää ja sitten alkoi mumisemaan vastaan ja nyt syyte.
Terve
Moi Ertsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko päivän miettinyt asiaa. Ja tässä tulos: en tiedä edelleenkään kuka tuo on eikä edes kiinnosta.
Ulkoasunsa perusteella joku sekakäyttäjä.
"Hyvän perheen" lapsi elää loppuikänsä ihan mukavasti vaikka vanhempien rahoilla. Ei todellakaan järkytä. Täysi ääliö, joka ilmeisesti kuvitteli isokin stara olevansa ja voivansa tehdä ihan mitä vaan. Eikä ole sen vertaa miestä että ottaisi edes vastuuta tekemisistään.
Suht mulkeron oloinen kundi. Varmaan luullut pääsevänsä ku koira veräjästä sukutaustansa takia.
Ei tästä kyllä raiskaus casea saa millään. Vedetty vähän oikeudessa mutkia suoriksi nyt...
Ertsi itse ketjussa kommentoimassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä kyllä raiskaus casea saa millään. Vedetty vähän oikeudessa mutkia suoriksi nyt...
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitään muuta näyttöä asiasta ei tietenkään ollut, kuin uhrin oma kertomus?
Kyllä sen kertomuksen luotettavuutta voi ja täytyy oikeudessa arvioida monella eri tavalla, että tuomio tulee. Älä jaksa.
Huvittaa tuo "julkkis" -status. En olluy ikinä kuullutkaan tästä tyypistä. En kyllä ole kohderyhmääkään.
R**e-Ertsi (tähtien tilalle a ja p) olisi osuvampi taiteilijanimi.
Eli sellaisen maan kansalaiset, joissa suojaikäraja seksissä on 12 vuotta, voivat panna 12-vuotiaita Suomessakin ?
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi inisee että ura loppui tuon jutun tultua julkisuuteen. Minä en ole ainakaan ennen edes kuullut tuosta kyseisestä liimanhaistelijasta ennen tätä joten ei se ura voinut kovin kummoinen olla.
Hirveetä "pillunkerjäysmusiikkia" tämäkin artisti esittää...
Iskelmämusiikki on paskaa, ihan sama onko se reggaeta, räppiä, tai heviä.
S a a t a n a mitä vinkumista ja ulinaa aina jostakin "läheisyyden kaipuusta"
Kyllä se on kaikkein parasta, että Suomipojat vetäytyvät omiin koloihinsa keskenään pelaamaan ja juopottelemaan. Jätetään Suomalaiset ja länsimaalaiset naiset yön Timojen hoidettaviksi.
Miksei jäänyt lukemaan Kingstonin selliin. Miksi se piti tänne raudat veronmaksajien taakaksi. Siellä olisi muutenkin paremmat säät, eikö olisi kivempi olla siellä. Siellä voi myös pössytellä anjabista
Voi koittaa uudestaan Giga-Ertsin nimellä.
Niin, ei ennen Suomessa käyty oikeutta jossain muulla tehdyistä rötöksistä. Onko tamä joku woje-käytäntö.
Mega-Ertsi on sitä paitsi syytön. Tässä on vain sana sanaa vastaan.