Alkoholimyrkyn haittoja
- Alkoholin käyttö kytkeytyy neuropsykologiseen rapautumiseen.
- Alkoholin käytöllä teini-iässä on myrkyllinen vaikutus kehittyviin aivoihin.
- Alkoholin pidempiaikainen ja runsas käyttö heikentää ajattelutoimintoja.
- Alkoholin pidempiaikainen ja runsas käyttö heikentää havaintotoimintoja.
- Alkoholi tuhoaa solumyrkkynä aivoja.
- Alkoholin pidempiaikainen ja runsas käyttö heikentää muistia.
- Vaikutuksia voivat olla lähimuistin heikkeneminen, uuden oppimisen ja tarkkaavaisuuden ylläpidon vaikeutuminen.
- Alkoholia käyttäneellä voi olla uneen liittyviä ongelmia vielä päihtymyksen jälkeen.
- Nuorena aloitettu alkoholin säännöllinen käyttö haittaa henkistä kehitystä ja aikuistumisprosessia.
- Pitkäaikaiskäyttö aiheuttaa kognitiivisten kykyjen rappeutumista: ongelmanratkaisu- ja keskittymiskyvyn heikkeneminen, muistiongelmat, välinpitämättömyys, ärsyyntyminen ja vuorovaikutustaitojen heikentyminen.
- Alkoholi heikentää oppimiskykyä.
- Alkoholin käyttö lisää riskiä skitsofreniaan, masentuneisuuteen, ahdistuneisuuteen ja mielialahäiriöihin.
- Alkoholi aikaistaa psykoosien puhkeamista.
- Alkoholin käyttö lisää riskiä sairastua psyykkisiin sairauksiin kuten skitsofreniaan.
- Alkoholi aiheuttaa useita syöpiä.
- Alkoholi tuhoaa solumyrkkynä eniten aivoja.
- Alkoholi aiheuttaa psykooseja.
- Alkoholi linkittyy väkivaltaan.
- Alkoholi tuhoaa maksan.
- Alkoholi tuhoaa haiman.
- Alkoholi on primitisoiva ja degeneroiva kova huume.
- Alkoholi aiheuttaa impotenssia ja DNA-vaurioita siittiöissä.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on muita huumeita vaarallisempaa, kertoo laaja EU-selvitys.
Kannabis on muita päihteitä vaarattomampaa, kertoo laaja EU-selvitys.
Huumeen vaarallisuus: Vaarallisimpia ovat ekstaasi ja kokaiini, joita seuraavat alkoholi ja heroiini. Vähiten vaarallinen huume on kannabis.
Riippuvuus: Pahinta riippuvuutta aiheuttaa tupakka, seuraavina tulevat heroiini, kokaiini ja alkoholi. Kannabis on tutkimusten mukaan vähiten riippuvuutta aiheuttava päihde.
https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume1_en
https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume2_en
https://www.duodecimlehti.fi/duo80438
"Tupakanpoltto ja alkoholin liikakäyttö ovat terveyden kannalta huomattavasti vaarallisempia kuin kannabiksen jatkuvakin suurkäyttö."
Tohtori Myrkky
Kannabis on vain aivovammaiseksi tekevä myrkky eikä mitään muuta.
Kannabiksen vaikuttavan aineen luonnonvarainen tarkoitus on lamata ja passivoittaa sen luontaisten vihollisten sekä parasiittien toimintakyky sekä sairastuttaa ne pysyvästi, niin ettei niistä enää ole uhkaa kannabiskasville.
Ja tämä biologinen torjunta-aine on siis teidän kannabishörhöjen herkkua ja teidän jumalointinne kohde, ja tästä myrkystä te kirjoittelette positiiviseen sävyyn, listaatte sen "lääkitseviä" ominaisuuksia ja hoette sen "vähähaittaisuutta": on teitä lanttu-b:eitä moneen junaan. Te olette uskomattomia.
Syöttekö te kannabiksen ystävät esim. koiran ulostettakin ja nautiskelette sen "hyvistä puolista positiiviseen sävyyn"? Tai entä haisunäädän hännänalushormonia?
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on maailman vaarallisin huumausaine.
Tutkimuslaitoksen Sutki Erikoisasiantuntija
Voidaanko siis sanoa, että olet tyytyväinen huumevalistukseen, koska moni aloittaa nykyään suoraan kovilla huumeilla, eikä kokeile kannabista aiemmin? Kovat huumeet ovat nykyään myös nuortemme yleisin kuolinsyy.
Aivosoluja Nolla
Mä mä mä määmää mämää mäm mäm mäm mäm mäm mää myö myömyö myö myöö ... myöö ... ss olenkä olenkäy olenkäy olenkäyttäny ka-kanna... aa..(---) aa.. (---) aa aabi.. aabishshta sää sääs ssääs sää sään nöllii ... sesssti muutamuutamaa muutamaaan kym kym... kyymm... kyymm... meentä vuo... oo... oo.. vuovuovuoo... ttaa eikeikeik eikää o ollee mitäämitäämitää... mitään haihaihaihaihai haihaittooojaa tul tul tull tull tull tulluu.
Vierailija kirjoitti:
Tohtori Myrkky
Kannabis on vain aivovammaiseksi tekevä myrkky eikä mitään muuta.
Kannabis ei ole myrkyllistä, mutta alkoholi on voimakas solumyrkky joka tuhoaa aivoja.
Nuorison Suojeluohjelman Kannabiskriminalisaatioyksikön Koordinaattori (NSKKK)
Se on ihan kauhea myrkky tuo kannabis.
Se pitäisi kriminalisoida ihan kategorisesti ja ilman poikkeuslausekkeita ja ilman lieventäviä asianhaaroja, kun se tuo niin valtavasti surua, sairautta, kuolemaa ja murhetta niin moneen perheeseen.
Se on sellainen aine, että jos sille matkalle lähtee, niin siltä reissulta ei enää terveeseen ja ihmisarvoiseen elämään takaisin tulla.
Vierailija kirjoitti:
Aivosoluja Nolla
Mä mä mä määmää mämää mäm mäm mäm mäm mäm mää myö myömyö myö myöö ... myöö ... ss olenkä olenkäy olenkäy olenkäyttäny ka-kanna... aa..(---) aa.. (---) aa aabi.. aabishshta sää sääs ssääs sää sään nöllii ... sesssti muutamuutamaa muutamaaan kym kym... kyymm... kyymm... meentä vuo... oo... oo.. vuovuovuoo... ttaa eikeikeik eikää o ollee mitäämitäämitää... mitään haihaihaihaihai haihaittooojaa tul tul tull tull tull tulluu.
Riipisen Jukkako se taas siellä kirjoittelee? Eli se "huumevalistaja" joka sai potkut Irti Huumeista ry:stä ja perusti heti oman huumevalistusjärjestönsä.
Kannattaa muistaa, että kannabiksen vastustajien keskuudessa on lukuisia narsisteja, jotka syyttävät lastensa ongelmista vain huumeita ja erityisesti kannabista, ja unohtavat kaiken sen vuosia jatkuneen perheväkivallan jonka itse ovat lapsiinsa kohdistaneet. Nämä narsistit eivät koskaan tule myöntämään, että kannabis ei ole niin haitallista millaisena se halutaan valistuksessa esitellä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivi…
Viisi addiktoivinta ainetta: Alkoholi ja tupakka/nikotiini samassa sarjassa kovien huumeiden kanssa.
.
https://www.is.fi/terveys/art-2000007700851.html
Alkoholi on hermomyrkky, joka tuhoaa aina aivosoluja.
.
https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-156725
Alkoholi linkittyy vahvemmin syöpään kuin tiesimmekään - uusi tutkimus paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että kannabiksen vastustajien keskuudessa on lukuisia narsisteja, jotka syyttävät lastensa ongelmista vain huumeita ja erityisesti kannabista, ja unohtavat kaiken sen vuosia jatkuneen perheväkivallan jonka itse ovat lapsiinsa kohdistaneet. Nämä narsistit eivät koskaan tule myöntämään, että kannabis ei ole niin haitallista millaisena se halutaan valistuksessa esitellä.
Höpö, höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö
'"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA! "
- Kirjoittaja on Irt Huumeista ry:n perustajan ja "huumevalistajan" lapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö
Kullin käyryys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko siis sanoa, että olet tyytyväinen huumevalistukseen, koska moni aloittaa nykyään suoraan kovilla huumeilla, eikä kokeile kannabista aiemmin? Kovat huumeet ovat nykyään myös nuortemme yleisin kuolinsyy.
Voidaan.
Eivät ne muut aineet, joita virheellisesti "koviksi huumeiksi" kutsut, ole lainkaan niin turmelevia ja invalidisoivia kuin tämä Sinun jumaloimasi Cannabis Sativa, joka oikeasti ja vastoin Sinun tietoasi on pysyvästi vammauttava myrkky, ja josta ei edes saa mitään hyviä eikä euforisoivia feeliksiä lainkaan, niin että se on siinäkin mielessä ihan tarpeeton aine.
Ap haluaa että vaihdamme alkoholin kannabikseen. Täytyykö mun nyt aloittaa kannabiksen käyttö vaikka olen absolutisti?
Kansanterveysasiamies
Jos suomalaisten hyvinvointi on etusijalla, kannattaa kriminalisoida kannabis niin että sen käyttämisestä, kasvattamisesta, mukanapidosta, myymisestä, välittämisestä sekä mistä tahansa siihen liittyvästä langetetaan aina 25 vuoden ehdoton tuomio kovennettua kuritushuonetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö
Kullin käyryys?
Mitä sä mulle sitä tarjoat, tarjoa ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan.
Eli kun kovat huumeet ovat nuorten yleisin kuolinsyy ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa, koet päihdepolitiikan onnistuneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö
Kullin käyryys?
Mitä sä mulle sitä tarjoat, tarjoa ap:lle.
Kullin käyryys?
Vierailija kirjoitti:
Kansanterveysasiamies
Jos suomalaisten hyvinvointi on etusijalla, kannattaa kriminalisoida kannabis niin että sen käyttämisestä, kasvattamisesta, mukanapidosta, myymisestä, välittämisestä sekä mistä tahansa siihen liittyvästä langetetaan aina 25 vuoden ehdoton tuomio kovennettua kuritushuonetta.
Kai ymmärrät, että alkoholi ja tupakka ovat voimakasta riippuvuutta aiheuttavia kansanmurhahuumeita, ja jos jokainen alkoholiin ja tupakkaan kuoleva suomalainen korvataan ulkomailta tulevalla väellä, kansa muuttuu toiseksi sadassa vuodessa? Et taida kovin isänmaallinen olla?
Eli kannabiksen vastustajat muuttelevat tekstejä lapsellisesti ja valehtelevat?