Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä, miten tarkkaan miehet 'tietää', minkänäköiset miehet saa Tinderissä kaikki mätsit

Vierailija
03.06.2024 |

Komea,  yli 185cm, jne. Olis kiva tietää, mistä ne näkee ne muiten miesten profiilit ja mätsit

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle se tykkäysten määrä on niin tärkeetä, niin laittakaa sijaintinne jonnekin Aasiaan, niin johan perus-Perttikin saa tuhansia tykkäyksiä.

Vierailija
62/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet itse arvottavat naisia pelkän ulkonäön mukaan, joten olettavat nsisten tekevän samoin. 

Naiset tekevät täsmälleen samaa. Ihan yhtä ulkonäkökeskeisiä kaikki ihmiset ovat, riippumatta siitä onko jalkojen välissä munat vai munasarjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa kavereista melko avoimesti kertoo ja jopa näyttelee mätchejään. Varsinkin yksi stereotyyppinen komea kaveri on hyvin kiireinen mies kesäiltaisin.

Juu, komeamman puoleiset kaverit kertovat aika avoimesti tykkäys/match määristään. Ei-komeat kaverit eivät aiheesta juuri halua puhua :D

Minä en ole eläessäni saanut ainoatakaan tykkäystä ja matchia näissä deittiappeissa ja arvaa mitä? Elämä voi silti olla oikein kivaa ja parisuhteissakin olen ollut ja olen.

Jos tarkoitus on vain kerätä boducountia, niin ehkä se maksullinen on se helpoin ja varmin tapa? Jos taas haluat parisuhteen, niin siihen ei tindereitä tarvita. Tuhansia vuosia ihmiset ovat onnistuneet löytämään parisuhteen ihan ilman appeja. 

Teille on selvästi kavereiden kanssa muodostunut kilpaili jostain mätchien määrästä. Harmi vaan ettei naiset vaikuta innokkaita osallistumaan teidän pikku kisaanne. Ehkä teidän kannattaa keksiä joku muu kilpailu, koska naiset eikä heidän tuntee ole mikään peliväline.

Vierailija
64/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten tinder julkaisi säännöllisin väliajoin otoksen niistä miehistä, jotka juuri sillä hetkellä saivat palvelussa kaikkein eniten tykkäyksiä.

Kyseiset miehet saivat tyyliin sata tai jopa satoja tykkäyksiä per päivä, ja nämä miehet olivat poikkeuksetta aivan satumaisen komeita. 

Niin? Oletko yllättynyt tästä vai mikä pointti? Tottakai parhaan näköiset saa eniten tykkäyksiä. 

Minä ainakin olen yllättynyt. Naisten juttujen perusteella eniten tykkäyksiä pitäisi mennä miehille, joilla on hauskin ja älykkäin bio. Toki tietty voi olla, että noilla komeimmilla nyt sattui olemaan parhaat biot ja komeus on toissijainen juttu.

eri

Vierailija
65/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet saavat naiset, etenkin deittisovelluksissa. Okei? Tämä on itsestäänselvää. Sama kuin sanoisi, että taivas on sininen ja lumi on kylmää. Eli? Mitä asialle pitäisi sitten tehdä? Ainakaan asiasta jankkaaminen ja valittaminen ei mitään miksikään muutu. Epäkomea mies ei edelleenkään muutu komeaksi. Joten mikä neuvoksi? 

Vierailija
66/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko miehiä hetkauttaa, jos joku lontoolainen miesmalli saa tuhansia tykkäyksiä?? Tuskin Irmeli Kälviältä tykkäystä painaessaan kovin tosissaan oli. Antoin vähän niinkuin peukutuksen facessa.

Muutenkaan pelkkä tykkäys ei tarkoita mitään, vasta mätsillä on joku merkitys, eikä sekään takaa vielä mitään.

Ketjun aihe on että mistä miehet tietävät, minkälainen miesprofiili saa paljon tykkäyksiä. Ja tässä ketjussa löytyykin vastauksia miehiltä tähän AP:n kysymykseen. 

Miehiltä 😂😂😂 ei kukaan voi olla noin tyhmä?!?

Niin, kukaan mieshän ei voi tuntea ketään sellaista miestä, joka saa valtavasti tykkäyksiä. Eikä kukaan mies ole voinut koskaan nähdä niitä tinderin julkaisemia "suosituimmat miesten profiilit" juttuja. 😂😂😂 On ne miehet vaan niin tyhmiä 😂😂😂

Vierailija
67/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet saavat naiset, etenkin deittisovelluksissa. Okei? Tämä on itsestäänselvää. Sama kuin sanoisi, että taivas on sininen ja lumi on kylmää. Eli? Mitä asialle pitäisi sitten tehdä? Ainakaan asiasta jankkaaminen ja valittaminen ei mitään miksikään muutu. Epäkomea mies ei edelleenkään muutu komeaksi. Joten mikä neuvoksi? 

"Komeat miehet saavat naiset, etenkin deittisovelluksissa. Okei? Tämä on itsestäänselvää"

Sinulle ja minulle se on itsestäänselvää, mutta jostain syystä ap:lle ei, ja siksi hän ilmeisesti teki tämän ketjun. No nyt AP:kin tietää. 

Vierailija
68/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten tinder julkaisi säännöllisin väliajoin otoksen niistä miehistä, jotka juuri sillä hetkellä saivat palvelussa kaikkein eniten tykkäyksiä.

Kyseiset miehet saivat tyyliin sata tai jopa satoja tykkäyksiä per päivä, ja nämä miehet olivat poikkeuksetta aivan satumaisen komeita. 

Niin? Oletko yllättynyt tästä vai mikä pointti? Tottakai parhaan näköiset saa eniten tykkäyksiä. 

Minä ainakin olen yllättynyt. Naisten juttujen perusteella eniten tykkäyksiä pitäisi mennä miehille, joilla on hauskin ja älykkäin bio. Toki tietty voi olla, että noilla komeimmilla nyt sattui olemaan parhaat biot ja komeus on toissijainen juttu.

eri

Kyllä ne tykkäykset perustuvat varmaan 80% ajasta pelkkään ulkonäköön. Miehenä olen ollut Tinderissä samoilla kuvilla sekä bion kanssa että ilman enkä huomannut mainittavaa eroa tykkäysten ja matchien määrässä. Toki bio ihan kiva sikäli, että siellä juttua, josta voi sitten kehittää keskustelua, mutta muilta osin aika turhaa (ellei siellä sitten lue mukava pituus, mikä sekin on fyysinen ulottuvuus). Totta kai ihanteellisesti kuvat heijastavat myös luonnetta ja harrastuksia, esim urheilua, musisointia jne jne. Mutta edelleenkin se ulkonäkö on keskiössä. Monen naisen suusta olen kuullut, että harvoin tulee heidän mielestään komeita miehiä vastaan Tinderissä. 

Vierailija
69/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelin Tinderulinaketju vol 1234765😭

Kiusaajasian yksinäisten haukkumisketju vol vähintään sama.

Vierailija
70/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne taisi olla niitä miesten tekemiä feikkiprofiileja, joihin ne oli laittaneet amerikkalaisten miesmallien kuvia. Tuohan on miehille tavallista, että naisia testataan noin. Jos minä laittaisin amerikkalaisen bikinimallin kuvat, niin ylläri sentään, minäkin saisin paljon tykkäyksiä.

Tinder otti jo n. 5 vuotta sitten käyttöön kasvonvarmennus vaiheen: jos profiilisi saa merkittävästi tykkäyksiä, ohjelma pakottaa tekemään sellaisen kasvontunnistus video-osion jossa joudut näyttämään kameralle

En usko tähän. Jouduin tekemään sen ain kun otin profiilin käyttööni. Onneksi enää ei tarvitse. Ihmettelin miksei kaikilla ole sitä merkintää.

Vierailija
71/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Komeat miehet saavat naiset, etenkin deittisovelluksissa. Okei? Tämä on itsestäänselvää"

Sinulle ja minulle se on itsestäänselvää, mutta jostain syystä ap:lle ei, ja siksi hän ilmeisesti teki tämän ketjun. No nyt AP:kin tietää. 

Uskon että incelit tai sen henkiset miehet tykkäävät puhua komeista miehistä, koska jotenkin hetkellisesti voivat kuvitella itse olevansa näiden asemassa. Toisaalta heti perään incel muistaa, ettei olekaan tuo mies oikeasti. Eli kummallinen katkeransuloinen, jopa masokistinen, asenne. Siitä sitten jankataan loputtomasti, vaikkei mikään koskaan oikeasti muutu.

Vierailija
72/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan hylkyyn ne 25v kalsarimallit. Ei mulla oo mitään yhteistä kiiltokuvapojun kanssa. Toki hylkyyn menee myös lihavat ja epäsiistit mörököllit joita tuntuu Tinderissä olevan 80%

Vierailija
73/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko miehiä hetkauttaa, jos joku lontoolainen miesmalli saa tuhansia tykkäyksiä?? Tuskin Irmeli Kälviältä tykkäystä painaessaan kovin tosissaan oli. Antoin vähän niinkuin peukutuksen facessa.

Muutenkaan pelkkä tykkäys ei tarkoita mitään, vasta mätsillä on joku merkitys, eikä sekään takaa vielä mitään.

Ketjun aihe on että mistä miehet tietävät, minkälainen miesprofiili saa paljon tykkäyksiä. Ja tässä ketjussa löytyykin vastauksia miehiltä tähän AP:n kysymykseen. 

Me kaikki tiedämme, ketkä saa niitä tykkäyksiä eniten. Suurkaupungeissa asuvat, koska iellä on tuhansia ellei jopa kymmeniä tuhansia ihmsiä näissä apeissa. Siellä ne hyvän näköiset ihmiset. Koska tykkääjien kauneusihanne on todella samantyyppinen. Laiha, nuori, terve, raikas ja kauniit hiukset, viehättävä hymy ja kauniit tai komeat kasvot. 

Tämä pitäisi olla ihan loogisesti pääteltävissä kaikille. Minä ainakin oletan, että myös miehet ovat tajunneet tämän tosiasian, Mitä kauempana olet tuosta, sen vähemmän saat tykkäyksiä. Pieni kylä, vanha ja ruma ja joku vielä muka oikeasti miettii miksei tämä tyyppi ole saanut tykkäyksiä?

Vierailija
74/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaako sama erilaisista miehistä tykkäävien torppaaja tässä ketjussa päälletallaamistaan?

Vierailija
75/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on täynnä erilaisia sub-kulttuureja, joiden perusteella tehdään myös eroottista kirjallisuutta ja rakennetaan keskustelu paikkoja. On ihmisiä jotka pitävät lihavista, vanhoista, daddy-tyypeistä, punatukkaisista ja löytyy jopa koknainen usean tuhannen ihmisen kommuuni finnien viehättävyyttä ihannoiva keskustelupalsta ja siitäkin on best seller äänikirja olemassa. Ehkä meillä täällä nämä on pieni määrä ihmisiä, mutta kun avaa silmät niin huomaa että meitä on ihan kaikkiin juniin.

Vierailija
76/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sukupuolesta riippumatta tykkää mistä tykkää tai on tykkäämättä, eikä se kuulu muille hevon p erseen v*ttuakaan. Asia on juuri näin yksinkertainen. Ulisemalla ei voi näihin asioihin hakea muutosta.

Vierailija
77/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus on leuhkia kavereille tykkäyksistä, niin kai se kannattaa laittaa mahdollsimman laaja alue, antaa ymmärtää, että etsii vaimoa ja on rikas. Eiköhän sillä ala saamaan niitä tykkäyksiä vähän joka maasta. Varsinkin mitä kauemmaksi Europpaa mennään. 

Vierailija
78/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan hylkyyn ne 25v kalsarimallit. Ei mulla oo mitään yhteistä kiiltokuvapojun kanssa. Toki hylkyyn menee myös lihavat ja epäsiistit mörököllit joita tuntuu Tinderissä olevan 80%

Mutta voit olla varma, että jossain Lontoossa on 10 tuhatta muuta, jotka eivät laita, vaikka niitä hylkyyn laittajia olisikin 25 tuhatta sinun lisäksi.

Vierailija
79/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voit olla varma, että jossain Lontoossa on 10 tuhatta muuta, jotka eivät laita, vaikka niitä hylkyyn laittajia olisikin 25 tuhatta sinun lisäksi.

Sieltä se ilmestyi taas.

Vierailija
80/96 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä voi olla kuva piilossa monestakin syystä. Julkisessa ammatissa olevat pienillä paikkakunnilla olevat kokevat usein vittuilua aiheesta työpaikallaan ja juorut kulkee. 

Varattu tai nimi kulkee naisten yhteisöissä. Ei poliisi ota talteen kaikkia väkisinmakaajia. Yksikin saa kulkea tuolla sukulaisensa ansiosta joka työskentelee poliisina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan