Nyt joku opettaja kirjoittaa Hesarin mielipidesivulla, että hän ainakin haluaa lahjoja!n
Että perinnettä ei saa lopettaa! Niin, ettäs tiedätte.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ekaluokkalainen halusi itse viedä. Askarteli kortin ja keräsi kimpun kieloja.
Eikös kielo ole myrkyllinen?
Ei oppilas varmaan ajatellut, että opettaja söisi ne kielot.
Vierailija kirjoitti:
Arvosanathan on jo annettu siinä vaiheessa kun lapset antavat mahdolliset lahjansa opettajalle. Eli ei ole mistään lahjomisesta kyse, vaan halutaan muistaa mukavaa opettajaa.
Olette te ihmiset pahansuopia.
Olen ainakin varmistanut lasteni hyvät numerot ylä-asteella ja lukiossa antamalla tiettyjen aineiden opettajille reilun lahjakortin jouluna ja kesällä.
Ammattikoulussa ostettiin maikalle pari pulloa viinaa ja otettiin siellä työluokassa koko porukka huikkaa n. 60 v opettajan johdolla. Äijä veti ketjussa punaista norttia, kertoi sotajuttuja ja leka kiersi luokassa. M-58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvosanathan on jo annettu siinä vaiheessa kun lapset antavat mahdolliset lahjansa opettajalle. Eli ei ole mistään lahjomisesta kyse, vaan halutaan muistaa mukavaa opettajaa.
Olette te ihmiset pahansuopia.
Olen ainakin varmistanut lasteni hyvät numerot ylä-asteella ja lukiossa antamalla tiettyjen aineiden opettajille reilun lahjakortin jouluna ja kesällä.
Jopas sulla on tyhmiä lapsia, jos he saavat numeronsa lahjomalla. Ei ole omena kauas puusta pudonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ekaluokkalainen halusi itse viedä. Askarteli kortin ja keräsi kimpun kieloja.
Eikös kielo ole myrkyllinen?
Ei kielo ole mitenkään tappavan myrkyllinen, jotain väärää, vanhaa perimätietoa että olisi https://www.duodecimlehti.fi/duo99634
Joo, saihan niitä lasten askartelemia kortteja ja kynttilöitä raivata äidin kotoa hänen kuoltuaan, siellä olivat olleet kaappin perukoilla 80-luvulta asti...
Itsekin muistan tämän.