Saksalaisfirma vie suklaata Venäjälle
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d93e1c28-8950-4fa0-9b61-16b96ba50bcf
Länsifirmat jatkavat toimintaansa Venäjällä. Suklaafirnan toimitusjohtajalta hyvä perustelu, että elintarvikkeiden viennin lopetus ei tuo sodassa lännelle voittoa. Mikään ei tuo😁 pakotteet ovat noloja. Olisi typerää poistua valtavalta markkina-alueilta poliittisten syiden takia koska joku fiksumpi firma nappaa sen alueen itselleen kuitenkin. Myös Microsoft palasi Venäjälle. Ei kai ukrofani vain käytä Windowsia, Wordia tai muita Microsoftin tuotteita?😅😅 oletko Venäjän puolella?
Kommentit (2)
Jokainen yritys päättää tukeeko brutaalia ja ala-arvoista maata käymällä kauppaa tämän kanssa.
Samoin jokainen yksilö tekee oman henkilökohtaisen päätöksen pienemmässä mittakaavassa tukeeko tätä Rottastania ostamalla tai boikotoimalla näiden tuotteita. Minun päätökseni on ehdottomasti olla ostamatta näiltä firmoilta yhtäkään tuotetta. Tiedän, että yksistään minun valinnoillani ei ole mitään merkitystä, mutta ainakin omatuntoni tietää, että en tue kansanm**haajia. Toivon, että monet ajattelisivat samoin kun minä.
Venäjä on valtava markkina-alue, tuonkin firma toiseksi suurin. Poistuminen sieltä olisi johtanut 200 ihmisen irtisanomiseen.