Voinko löytää oman kullan telttaretkellä?
Haluaisin miehen, joka viihtyy metsässä ja retkeilee. Löydänkö hänet helpommin netistä vai jostain kansallispuistosta? Yksin on vähän pelottavaa retkeillä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sull o ees ystävii :D
Jos menen heidän kanssa retkeilemään, on vaikea tutustua kehenkään.
Ap
Jos kerrot minne ja milloin menet niin kyllä.
Onhan laavu romansseja ennenkin syntynyt. Koita kattoa semmonen reitti minkä varrelta löytyy laavuja.
Meikäläisen haave on, että löytäisin pyöräretkeltä jonkun kivan tytön. Tai talvella metsästä hiihtäjälikan. Jo on fantasiat minulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerrot minne ja milloin menet niin kyllä.
Ai täällä av:lläkö? Se nyt ei varmaan ole edes luvallista. 😄
Ap
Toivottavasti et tapaa siellä ketään raiskaria kun olet yksin telttailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisen haave on, että löytäisin pyöräretkeltä jonkun kivan tytön. Tai talvella metsästä hiihtäjälikan. Jo on fantasiat minulla.
No itse en pyöräile enkä hiihdä. Kävelen vain.
Ap
Masentaa kun en löydä omaa kultaa telttaretkellä. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
Vierailija kirjoitti:
Masentaa kun en löydä omaa kultaa telttaretkellä. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
Ei ollut kyllä minun kirjoittamani tämä. Näköjään jostain on kiva pilata toisen avaus...
Ap
Ovela mies vastaan karhu aihe . Etsitkö oikesti karhua?
Sinua vastaan tulee varmasti jokainen päivä sellaisia miehiä, myös vapaita miehiä. Mutta et vaan taida huomioida niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ovela mies vastaan karhu aihe . Etsitkö oikesti karhua?
Heh. En etsi kun ihan miesystävää,
Ap
Oletko facebookin retkeilyryhmissä? Sinne kirjoittelemaan ja etsimään retkeilyseuraa
Siellä metsässä sinua odottaa se kaikkien naisten ihanne karhu. Iloista loppuvaellusta nallen kainalossa.
Liity Suomen Ladun kotikuntasi paikallisryhmään ja fasessa on erilaisia retkeilyryhmiä mm vaellusseuraa, vaellusryhmä, retkeilyryhmä, kansallispuistot jne. Joillakin alueilla on omia ryhmiä myös.
Olen 50v. mies joka vaeltelee luonnossa varsin usein. Mutta jos jossain laavulla joku tuntematon nainen tuppautuisi seuraani, niin vaihtaisin tulistelupaikkaa. Sen takia sinne metsään on tultu, että edes hetken saa rauhaa arjen kiireiltä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko facebookin retkeilyryhmissä? Sinne kirjoittelemaan ja etsimään retkeilyseuraa
En ole facessa. Pitää varmaan sitten taas liittyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v. mies joka vaeltelee luonnossa varsin usein. Mutta jos jossain laavulla joku tuntematon nainen tuppautuisi seuraani, niin vaihtaisin tulistelupaikkaa. Sen takia sinne metsään on tultu, että edes hetken saa rauhaa arjen kiireiltä.
Jaa. Minulle juttelu laavulla mukavien samanhenkisten ihmisten kanssa on kyllä mieluista eikä häiritse rauhaani millään tapaa. Mutta meitä on moneksi.
Toinen mies
Eikö sull o ees ystävii :D