Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele lomapaikkaa uimiseen, max. 1,5 h Helsingistä

Vierailija
02.06.2024 |

Ei tarvitse olla kesämökki, hotellikin käy. Myös mökkikylä ok. Pääkriteeri, että majoituksesta pääsee suoraan uimaan ja rantasauna (vaikka jaettukin) löytyy. Meri tai järvi molemmat ok.

Majoitustilaa vähintään neljälle. Plussaa jos ympäristössä muuta teinejä kiinnostavaa kuin uinti (huvipuisto, kiipeilypuisto, shoppailua kaupungilla jne).

Ainoa kivan tuntuinen vaihtoehto, (mikä ei ole täysin kulahtanut) minkä löydän, on Tykkimäki Resorts, mutta nämä mökit on jo loppuun varattuja etsimälläni ajalla.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastajatorppa 

Ei ole uintimahdollisuutta kuin altaassa ja huoneet ovat kyllä pahasti jo remonttia vailla. Hinta ei missään nimessä vastaa laatua.

Vierailija
2/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastila Camping

Jos ei tarvitse olla paljon muuta ohjelmaa, niin onko Karjalohjan kylpylä myös ranta-paikka? Toki se on keskellä ei mitään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnassa.

Vierailija
4/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Korpilampi Espoossa.

Vierailija
5/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rastila Camping

Jos ei tarvitse olla paljon muuta ohjelmaa, niin onko Karjalohjan kylpylä myös ranta-paikka? Toki se on keskellä ei mitään.  

Tuo Rastila ei oikeasti ole yhtään huono ehdotus! Eipä ole tullut koskaan käytyä vaikka Helsingissä asun. Tuonne ei edes tarvitsisi autolla lähteä ja sekä sauna- että mökkivuokrat on tosi kohtuullisia.

ja jos tarkoitat Karjalohjan kylpylällä Lohja Spata, niin se on kyllä aika nuhjuinen lomakohteeksi. Ja uimarannalle puoli kilsaa.Mutta kiitos Rastila-vinkistä!

Vierailija
6/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämeenlinnassa.

Missä siellä tarkemmin ottaen?

Vierailija
7/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamingo spa Vantaa, ainakin tää viikko on luvattu ukonilmaa, niin luonnon vesien varaan en lomaa laittaisi.

Vierailija
8/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan urheiluopisto Tampereella. Itse opistolla on kaikenlaista tekemistä nuorille ja aikuisillekin, mm. Flowpark, mutta myös keskusta ja Särkänniemi muutaman kilometrin päässä. Löytyy ranta ja rantasauna, tosin kannattaa tsekata miten ne ovat majoittujille käytössä. Pyynikki aivan vieressä, jos lenkkeillä tykkää.

Ympäristö on mielestäni ihana, voisin hyvin itse kuvitella viettäväni siellä helppoa mutta aktiivista lomaa, on tullut oleskeltua siellä, kun olen ollut vahtimassa lapsiamme Flowparkissa. (Ja joskus itsekin kiipeillyt.)

Vierailija
9/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Haikon kartano, aivan ihana paikka

Vierailija
10/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaan urheiluopisto Tampereella. Itse opistolla on kaikenlaista tekemistä nuorille ja aikuisillekin, mm. Flowpark, mutta myös keskusta ja Särkänniemi muutaman kilometrin päässä. Löytyy ranta ja rantasauna, tosin kannattaa tsekata miten ne ovat majoittujille käytössä. Pyynikki aivan vieressä, jos lenkkeillä tykkää.

Ympäristö on mielestäni ihana, voisin hyvin itse kuvitella viettäväni siellä helppoa mutta aktiivista lomaa, on tullut oleskeltua siellä, kun olen ollut vahtimassa lapsiamme Flowparkissa. (Ja joskus itsekin kiipeillyt.)

Varalan urheiluopisto siis. Autocorrect taas iski.

Vierailija
11/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flamingo spa Vantaa, ainakin tää viikko on luvattu ukonilmaa, niin luonnon vesien varaan en lomaa laittaisi.

Kiitos, mutta luonnonvedet on nyt mielessä. Flamingo on kiva paikka, mutta käymme siellä useamman kerran vuodessa kun asumme lähellä, joten jotain uutta kaivattaisiin.

Vierailija
12/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoon Haikon kartano, aivan ihana paikka

Tämä onkin tuttu. Kiva aikuisten kesken, mutta lasten kanssa en tänne lähtisi. Kylpylä on altailtaan vaatimaton eikä uimarantaa ole.

Vierailija
13/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiitos vinkistä, tämä ei ollutkaan ennestään tuttu, vaikka Kisiksessä ja Vierumäellä on tultu majoituttua aiemmin. Sijainti vaikuttaa upealta, vaikka on toki vähän kaukana (ja juuri viime kesänä olimme Tampereella lomalla).

Vierailija
14/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan veisi, tilat on vanhat, ei minkäänlaista yksityisyyttä kun yhteiset suihkut yms., hirveästi porukkaa aina, suurinosa treenaa ihan tosissaan tuolla. Luultavasti myös hirveästi leirijä kesällä. Tampereella ottaisin vaikka keskustasta hotellin, ihan helppoa kulkea shoppailemassa, Särkänniemessä, varata päivä rannalle...  Sitten keskustassa on kylpylähotelleja myös esimerkiksi Kehräämö.

Vierailija
15/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan veisi, tilat on vanhat, ei minkäänlaista yksityisyyttä kun yhteiset suihkut yms., hirveästi porukkaa aina, suurinosa treenaa ihan tosissaan tuolla. Luultavasti myös hirveästi leirijä kesällä. Tampereella ottaisin vaikka keskustasta hotellin, ihan helppoa kulkea shoppailemassa, Särkänniemessä, varata pä

Jos en aivan väärin muista, kyllä siellä on huoneissa omat suihkut. Ainakin osassa, voi olla, että suihkuttomiakin on.

Vierailija
16/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulanko

Vierailija
17/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aulanko

Ei ole käsittääkseni uimarantaa kuin Scandicin vastarannalla. Eikä saunaa.

Vierailija
18/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruissalon kylpylä Turussa.Pääsee mereen uimaan.

Vierailija
19/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruissalon kylpylä Turussa.Pääsee mereen uimaan.

Ei riitä 1,5 h matka-ajaksi Helsingistä. Vai tuliko se tunnin juna jo?

Vierailija
20/51 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinginranta, löytyy uimapaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan