Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa ja ahdistaa niin että mielessä käy jatkuvasti

Vierailija
02.06.2024 |

Ajatus ottaa auto ja täysiä johonkin seinään. Elämä on pelkkää kärsimystä eikä mitkään lääkkeet, liikunta, uni, terveellinen syöminen jne. auta yhtään. Olo vaan pahenee vuosi vuodelta enkä ymmärrä miten minä täällä vielä olen mutta kokoajan olo ja maailma pahenee niin eipä tätä kauaa jaksa. Paha olo mutta niin lopussa ettei pysty itkemäänkään enää vaikka olisi sellainen olo, ei saa pahaa oloa edes osittain sisältä pois.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt mitään shamaaneja neuvoko. Pimeä puoli. 

Jos osa on saanut avun sieltä tai vinkin, silloin se toimii jollekin. Se ei toimi kaikille. On joku muukin auttaja. Sitten voi yrittää jotain muuta itsekin. Jos rouskii vaan lääkkeitä, pitää katsoa niiden haittavaikutukset.

Vierailija
22/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä psykoterapiaan ja neuromodulaatiohoitoihin (ECT tai ketamiini-infuusio). Jos on diagnosoitu tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus, yritä päästä DKT:hen psykiatrian polilla. Mikä lääkitys on? Onko Lamotriginia kokeiltu. Tai litiumia/Litoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
24/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä päästä psykoterapiaan ja neuromodulaatiohoitoihin (ECT tai ketamiini-infuusio). Jos on diagnosoitu tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus, yritä päästä DKT:hen psykiatrian polilla. Mikä lääkitys on? Onko Lamotriginia kokeiltu. Tai litiumia/Litoa?

Olen autismin kirjolla (asperger, add) ja joku muu nyt oli mutta en muista koska huono muisti. Lisäksi on tämä masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Lääkkeinä on rauhottavat ja melatoniini kun muut eivät sovi kun sitä sun tätä tuli kokeiltua mutta keho ei sietänyt vaikka yritti ja lääkärikin lääkkeet ei taida oikein auttaa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän