miksi naiset menee yökerhoihin ja sitten tönii siellä miehiä pois viereltään?
Kommentit (51)
Mutta mieluummin sellaisia, kuin sellaisia naisia jotka menevät yökerhoon miehensä kanssa ja alkavat kuhertelemaan vieraiden miesten kanssa, että saadaan tappelu aikaiseksi.
siinä ollut väärä mies, oikea kun osuu, niin naimisissakin olevat jakaa persettään samantien!
Mä menen sinne tanssimaan ja pitämään hauskaa ystävien kanssa. En kaipaa mitään kyhnääjää viereen.
Lähes kaikki tanssimassa olevat naiset etsivät miestä ja monet tykkäävät kun mies uskaltaa ottaa roolia ja alkaa kiehnäämään naista vasten. Useimmat naiset olen saanut tällä tavoin.
Älä enää tunkee ihoon kiinni homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yökerhot on niin vanhentunut konsepti, eikä ketään nalua niitä tuoda nykyaikaan muutoin kuin ehkä vaihtaa miesten ja naisten vessat unisex kylttiin.
Miksi vanhentunut?
Niin, miksi? Minä menisin mielelläni tanssimaan, mutta en jaksaisi vetää kaksin käsin viinaa, riekkua aamuneljään tai haistella muiden ihmisten hikeä ja pieruja tanssilattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yökerhot on niin vanhentunut konsepti, eikä ketään nalua niitä tuoda nykyaikaan muutoin kuin ehkä vaihtaa miesten ja naisten vessat unisex kylttiin.
Miksi vanhentunut?
Niin, miksi? Minä menisin mielelläni tanssimaan, mutta en jaksaisi vetää kaksin käsin viinaa, riekkua aamuneljään tai haistella muiden ihmisten hikeä ja pieruja tanssilattialla.
Oletko elossa? Elämä on pohjimmiltaan kaoottista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhentunut?
Mielummin nautin marsujen tarjoamasta vierihoidosta
Kuhertelupaikkoja muka, ei todellakaan. Hyi kuka luulee, että vieraan ihmisen kanssa ruvetaan heti jotain seksuaalista tekemään? Ihmisten tapaaminen on kivaa ja koskaan ei tiedä, jos vaikka eteen tulee kiva ihminen ja siitä kehittyy jotain. Se jotain ei tarkoita yhden yön juttua. Miehissä ällöttää juuri tuo, että heti ollaan tunkemassa sitä munaa joka paikkaan. Jos ei minussa kiinnosta muu kuin reikä, en kiinnostu minäkään, en miehestä, enkä sen munasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuhertelupaikkoja muka, ei todellakaan. Hyi kuka luulee, että vieraan ihmisen kanssa ruvetaan heti jotain seksuaalista tekemään? Ihmisten tapaaminen on kivaa ja koskaan ei tiedä, jos vaikka eteen tulee kiva ihminen ja siitä kehittyy jotain. Se jotain ei tarkoita yhden yön juttua. Miehissä ällöttää juuri tuo, että heti ollaan tunkemassa sitä munaa joka paikkaan. Jos ei minussa kiinnosta muu kuin reikä, en kiinnostu minäkään, en miehestä, enkä sen munasta.
Älä pelkää, ei miehet kaltaisestasi katkerasta ja miesvihamielisestä a-laudasta kiinnostukaan.
Vierailija kirjoitti:
Surullista kuultavaa näin miehenä, jota kiinnostaa naisessa pelkkä reikä. Olen kyllä oppinut esittämään kiinnostuneeni muustakin naisessa, mutta ei sitä kovin kauaa jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista kuultavaa näin miehenä, jota kiinnostaa naisessa pelkkä reikä. Olen kyllä oppinut esittämään kiinnostuneeni muustakin naisessa, mutta ei sitä kovin kauaa jaksa.
Metsät on täynnä oksanreikiä, joten pysy kaukana naisista. Kaikki on silloin onnellisia. Paitsi ehkä puut.
Koulussa heitä on opetettu olemaan toksisia feministejä, joten käyttäytyvät nykyään sen mukaisesti. Vasemmistopuolueet ovat tämän kaiken takana ja opettajat lahjottu aivopesemään nuorisoa.
Vierailija kirjoitti:
Koulussa heitä on opetettu olemaan toksisia feministejä, joten käyttäytyvät nykyään sen mukaisesti. Vasemmistopuolueet ovat tämän kaiken takana ja opettajat lahjottu aivopesemään nuorisoa.
Tämä on USAn äärioikeiston salaliittoteoria, mitä Suomen uutisetkin levittää, ja tyhmimmät huutaa "minä minä minä, minä haluan aivopesun!"
Kai tiedät, että sekä mv-lehti, että Suomen uutiset ei ole oikeita lehtiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsät on täynnä oksanreikiä, joten pysy kaukana naisista. Kaikki on silloin onnellisia. Paitsi ehkä puut.
Olenkin alkanut tyytymään omaan käteeni, koska kiinnostunutta esittäminen on liian raskasta. Silloin tällöin kuitenkin tekee mieli naisen reikää, yleensä humalassa.
Koskaan en ole mennyt baariin seuraa etsimään. Omat kaverit riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhentunut?
Ei minun elämäni. Siksi en haluakaan pilata sitä. Life's what you make it.
Eikös siellä ole aina kova tungos että sen takia tönivät?
Miksi vanhentunut?