Naisella ei ole velvoitetta huolia hyvää miestä
Nainen saa hyvällä omalla tunnolla pysyä sinkkuna. Mä oon riittävän kauan kuunnellu ns. hyvien miesten avautumisia omien naistoiveidensa osalta. Okei, ymmärrän täysin ettet jaksa alati naukuvaa naista. Ongelma on nyt lähinnä siinä ettette itsekään elä kuten opetatte. Sanoinkin tossa toisessa topassa et mun mielestä pariskuntien tulisi jättää avautumiset terapeuteille. Tilastollisesti naisethan toimiikin juuri näin. Miehet taasen tulevat suurimmassa osassa tapauksista lunastamaan suhteelta kaikki siitä irtoavat edut. Muistutuksen vuoksi. Iso osa naisista kykenee tienaamaan omat rahansa, sekä järjestämään kotinsa suhteellisen turvalliseksi.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehellä on oikeus vaihtaa huono nainen parempaan (nuorempaan).
Jos vain lompakko kestää niin siitä vaan.
Reilusti nuorempi nainenhan tulee paljon halvemmaksi pitää kuin vanha ja raihnainen kanttura.
Milläpä ajattelitte sellaisen hurmata? Komealla ulkonäöllä vai mukavalla luonteella? Vai kenties kokkaamalla hyvää ruokaa?
Kaikki nuo avut löytyy ja vielä parisuhde, joka tarkoittaa, ettei ole mikään turha äijä. Samat avut omaava ikisinkku ei pystyisi samaan.
Ai menet leuhkimaan nuorelle naiselle, että mullapa on vanha ja raihnainen kanttura, minäpä otan sinut sen tilalle ja nuori nainen on ihan sulaa vahaa? No ihan varmaan.
Omaa hyvyyttään jatkuvasti korostava mies tuskin on oikeasti mitenkään hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on näiden sekopäiden selityksiä. Mielestäni on normaalia ja tervettä haluta rakastava ja välittävä kumppani jonka kanssa jakaa tulevaisuus. Nykypäivänä naisilta että miehiltä tulee tätä "nönönööö en tarvitse ketään, en tarvitse suhdetta, en tarvitse miestä/naista" potaska selityksiä vaikka oikeasti sydämen pohjalta he haluaisivat, mutta luultavasti heitä ei kukaan tosissaan halua.
On paljon helpompi kertoa itselleen tarinaa että "en olis ikinä kumppania halunnutkaan", kuin hyväksyä se tosiasia että kukaan ei halua minua.
Mä olin tollanen, koska olin kokenut niin paljon pettymyksiä ja masentunut. En uskaltanut edes yrittää kun ajattelin, että ei mua kuitenkaan kukaan huoli tai jos huolii, niin sitten särkyy kohta taas sydän. Pelkään yhä. Sain kuitenkin apua terapiasta ja perheeltä, ja nyt olen jotenkin vahingossa päätynyt orastavaan parisuhteeseenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Miehilläkään ei ole velvoitetta pitää yhteiskunnan toimivuudesta huolta vaikka vielä niin tekevätkin. No pikkuhiljaa tämä rapistuu kun miehiä ei kiinnosta jääkylmä ilmapiiri jonka ovat saaneet aikaan aivopestyt naiset. Meneehän tähän vielä jonkin aikaa ja mitä sitten?
Häh ai eli yhteiskunta palvelee vain naisia ja miehet osallistuvat siihen vain toosan toivossa??. Kukaan mies ei oikeasti tarvitse ruokakauppoja, sairaaloita, palokuntaa, koulutusta, oikeuslaitosta, jätehuoltoa, valtiojohtoa tai muutakaan yhteiskuntaa. Jos ei olisi naisia niin miehet eläsivät kaikki onnellisina metsästäjäkeräilijöinä jossain vuorilla?
Oikeastaan eivät eläisi, koska kukaan ei synnyttäisi miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Miehilläkään ei ole velvoitetta pitää yhteiskunnan toimivuudesta huolta vaikka vielä niin tekevätkin. No pikkuhiljaa tämä rapistuu kun miehiä ei kiinnosta jääkylmä ilmapiiri jonka ovat saaneet aikaan aivopestyt naiset. Meneehän tähän vielä jonkin aikaa ja mitä sitten?
Voi hyvänen aika 🤦.
Ja sit vielä ihmetellään miksi yhä useammat naiset valitsee sinkkuuden.
Vierailija kirjoitti:
Eikä miehellä huonoa naista.
Se on todellakin just näin. Jokainen saa ihan itse päättää alkaako suhteeseen jonkun kanssa vai ei. Mitään velvollisuutta ei ole, jokainen on ihan vapaa etsimään tai olemaan etsimättä kumppania just niillä kriteereillä kuin tahtoo. Se sopiva sit tulee vastaan tai ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh ai eli yhteiskunta palvelee vain naisia ja miehet osallistuvat siihen vain toosan toivossa??. Kukaan mies ei oikeasti tarvitse ruokakauppoja, sairaaloita, palokuntaa, koulutusta, oikeuslaitosta, jätehuoltoa, valtiojohtoa tai muutakaan yhteiskuntaa. Jos ei olisi naisia niin miehet eläsivät kaikki onnellisina metsästäjäkeräilijöinä jossain vuorilla?
Ajatusten tasosta päätellen moni mies on kyllä valitettavasti jäänyt evoluutiossa sinne Cro-Magnonin ihmisen tasolle vuoteen 40 000 eaa. eli varmaan viihtyisivät luolissa keräilemässä ötököitä ja pähkinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on näiden sekopäiden selityksiä. Mielestäni on normaalia ja tervettä haluta rakastava ja välittävä kumppani jonka kanssa jakaa tulevaisuus. Nykypäivänä naisilta että miehiltä tulee tätä "nönönööö en tarvitse ketään, en tarvitse suhdetta, en tarvitse miestä/naista" potaska selityksiä vaikka oikeasti sydämen pohjalta he haluaisivat, mutta luultavasti heitä ei kukaan tosissaan halua.
Tämä.
Minä sentään myönnän avoimesti kaipaavani kumppania rinnalleni, vaikka kukaan ei ole minua tosissaan halunnut.
M
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen idea ei pohjoismaissa naisen kannalta ole se, että nainen eläisi miehen rahoilla.
Enemmänkin se on se, että nainen hyötyisi miehestä hieman rahallisesti suoraan sekä hieman epäsuorasti.
Esim. pariskunta lähtee ulkomaan matkalle, josta mies maksaa vähän enemmän.
Sitten nainen haluaa tehdä jonkun keittiöremontin, josta mies maksaa enemmän, mutta tämä sanoitetaan niin, että molemmat halusivat sitä remonttia, vaikka hyödyn saa lähinnä nainen.
Parisuhde on kulujen jakamista, mutta rahat menevät useammin naisen toiveiden mukaisiin juttuihin.
Naisen toiveiden mukaisiin juttuihin, joita mies sitten ylpeänä esittelee kavereilleen, että katsokaapas nyt meidän uutta keittiötä ja lomamatkakuvia. Tai siis vaimohan nää halusi, mutta eikös vaan ole aika hieno, ja terassille laitettiin tää markkinoiden paras grilli sit samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Minä sentään myönnän avoimesti kaipaavani kumppania rinnalleni, vaikka kukaan ei ole minua tosissaan halunnut.
M
Toivottavasti löydät mieleisen, joka haluaa sinut. Tsemppiä.
Siis miten keittiöremontti hyödyttää vain naista? Onhan siitä iloa miehellekin, kun hän kokkaa. Se nostaa myös asunnon arvoa.
Minä, kuten useimmat muutkin parisuhdetta haluamattomat naiset, en halua parisuhdetta, koska ne ovat olleet vaikutuksiltaan negatiivisia elämässäni. Ihan sama mistä johtuu parisuhteen negatiiviset vaikutukset elämääni (niin parisuhde lapsiperheessä kuin kevytsuhteetkin), kiitos ei parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä, kuten useimmat muutkin parisuhdetta haluamattomat naiset, en halua parisuhdetta, koska ne ovat olleet vaikutuksiltaan negatiivisia elämässäni. Ihan sama mistä johtuu parisuhteen negatiiviset vaikutukset elämääni (niin parisuhde lapsiperheessä kuin kevytsuhteetkin), kiitos ei parisuhteelle.
Niin, luulen että on oikeasti ihmisiä joille parisuhde ei vaan sovi. Joko eivät kykene tekemään kompromisseja vaan jyräävät, tai sitten ovat liiankin taipuvia ja tekevät kumppanin mieliksi oman hyvinvoinnin kustannuksella. Ja tokihan tällaiset tyypit vielä usein sattuu parisuhteeseen keskenään, jolloin lopputulos on just se että parisuhteesta on ainakin toiselle enemmän haittaa kuin hyötyä.