Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naisen mielestä elämä ei ole ihmisarvoista, jos kotonaan ei voi olla rauhassa."

Vierailija
02.06.2024 |

Kyllä, minä olen samaa mieltä. Ei tämä ole minun kotini, jos minun täytyy koko ajan varautua siihen, että joku jostakin alkaa möykätä solvauksia minuun päin. Tai esim. silputa muovi- ja pahviroskat ennen kuin vien ne jäteastioihin, jottei joku nuuskija mene penkomaan ja levittele mitä kaikkea sitä siinä asunnossa syödään... Tai sitten miettiä millaisissa pusseissa ne roskat vien ettei niitä tunnisteta. Eli sovitettava kaikki tekemiset niin ettei joudu herjattavaksi, solvattavaksi.

Tai sitten kun on joku sakki, joka on ottanut jollakin omalla syyllään silmätikuksi, niin sen edustajat tulevat sitten tekemään ilkivaltaa ja häriköimään äänekkäästi. Tai jos kuljen kerrostalon piha-alueella, siis talon jossa asuntoni on, niin jonkin asunnon ikkunasta, yksi tietty ikkuna yleensä, aletaaan möykätä minuun päin.

ONKO TÄMÄ NIIN KUIN NORMAALIA! Minun mielestäni ei ole, ja minua ainakin ahdistaa juuri se, että minua solvataan, minun tekemisiäni pidetään silmällä, en voi olla vapaasti. 

Ja uutisjuttu johon viittaan linkillä  https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010468078.html?utm_medium=promo…

Tuossa jutussa siis jossakin asuinyhteisössä yksi asunto oli sellaisen tyypin käytössä, joka pelotti muita asukkaita. Jouduttiin jopa vartija ottamaan taloyhtiön kokouksiin.

Omasta tarinasta. Olen myös saanut tappouhkauksen, häiriköiden taholta minun naamalleni on räitty kun olen mennyt kysymään syitä ja pyytämään lopettamaan. Minusta on levitetty törkypuheita, häirikköporukalla on verkostonsa, mitä ilmeisemmin siis ihan naamakuvin varustetuin someviestein.. Sillä minulle on tullut muilla paikkakunnilla minulle täysin tuntemattomat huutelemaan ja esittämään tökeryyksiä. Tätä nyt viimeisen reilun kahden vuoden kuluessa! Noissa puheissa minusta on nyt sitten tehty h.uora! 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö? Mua ei kiinnosta paskaakaan. Tiedän ketä siellä on taustalla. Vantaalla asuvalla Susannalla ja Jannella liitto pysyy kasassa päivittäisen viinitonkan voimalla. Turun TeeÄssä joutuu tukeutumaan niin ikään lapsista haaveilevaan serkkuunsa Suskiin. Mikk Saarella 2 adoptioon lähtenyttä lasta. Edwardilla 4 lasta, joita ei juurikaan näe eikä voi pitää rikollistaustansa vuoksi kovin pitkäikäisiä sokeriseuralaisia. Koko yhteisö suojelee namusetiä. Ai niin. M&E osti juuri 18 vuotta täyttäneelle uhrilleen koiranpennun (viestiketjut tallessa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän