Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan huutanut ja voihkinut äänekkäästi orgasmin kourissa miehen jatkaessa yhä vaan takomistaan?

Vierailija
02.06.2024 |

Vai et?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...tavallaan ja siitä ei ole kyllä kuin viikko. En suoranaisesti huutanut nainnin vuoksi vaan liian monen peräkkäisen orgasmin vuoksi.

Leikimme sidontaleikkejä ja olin käsistä ja jaloista X asentoon sidottuna, silmät peitettyinä, sekä Wand sauva haaroväliini kiinnitettynä. Sauva laitettiin käyntiin pienimmälle teholle, mutta minulle kerrottiin että sen tehoa lisättäisiin 5min välein, josta voisin laskea, milloin puoli tuntia on kulunut, jonka jälkeen minua naitaisiin. Sain ensimmäisen orgasmini heti kun tehoa ensimmäisen kerran nostettiin. Samalla sain vibraavan dildon sisääni ja pian tämän jälkeen toisen orgasmini. 

Kolmannen kerran kun vibrausta kovennettiin tuntui että squirttaan, mutta dildo jotenkin esti sen ja orgasmi jäi ns. päälle. Vibraus jatkui ja minä orgasmoin, tuntui että jos orgasmeihin voi kuolla niin se tapahtuisi NYT. Rimpuilin ja riuhdoin minkä pystyin, huusin ja voihkin niin kovaa, että mies laittoi minulle suupallon suuhun. Olin lupautunut kestämään tuon 30min, mutta homman ollessa vasta noin puolivälissä olin jo aivan loppu. Useiden lisäorgasmien jälkeen dildo lopulta poistettiin, jolloin squirttasin heti. Nolotti enemmän kuin vähän kun nestettä suorastaan suihkusi patjalle. Tämän jälkeen alkoi nainti ja viimeinen orgasmini pallo suussa huutaen.

Vierailija
2/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap vastasit itse omaan kysymykseesi naisena esiintyen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänekkäästi mutta voinkin ja ulisen joka kerta orkun tullessa. Mies jatkaa vielä työnnöillä ja saa omansa.

Vierailija
4/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...tavallaan ja siitä ei ole kyllä kuin viikko. En suoranaisesti huutanut nainnin vuoksi vaan liian monen peräkkäisen orgasmin vuoksi.

Leikimme sidontaleikkejä ja olin käsistä ja jaloista X asentoon sidottuna, silmät peitettyinä, sekä Wand sauva haaroväliini kiinnitettynä. Sauva laitettiin käyntiin pienimmälle teholle, mutta minulle kerrottiin että sen tehoa lisättäisiin 5min välein, josta voisin laskea, milloin puoli tuntia on kulunut, jonka jälkeen minua naitaisiin. Sain ensimmäisen orgasmini heti kun tehoa ensimmäisen kerran nostettiin. Samalla sain vibraavan dildon sisääni ja pian tämän jälkeen toisen orgasmini. 

Kolmannen kerran kun vibrausta kovennettiin tuntui että squirttaan, mutta dildo jotenkin esti sen ja orgasmi jäi ns. päälle. Vibraus jatkui ja minä orgasmoin, tuntui että jos orgasmeihin voi kuolla niin se tapahtuisi NYT. Rimpuilin ja riuhdoin minkä pystyin, huusin ja voihkin niin kovaa, että mies laittoi mi

Kuulostaa oksettavalta. Oliko pakko jakaa tämä kaikille?

M35

Vierailija
5/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap vastasit itse omaan kysymykseesi naisena esiintyen?

Mietin ihan samaa

Vierailija
6/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannen kerran kun vibrausta kovennettiin tuntui että squirttaan, mutta dildo jotenkin esti sen ja orgasmi jäi ns. päälle. Vibraus jatkui ja minä orgasmoin, tuntui että jos orgasmeihin voi kuolla niin se tapahtuisi NYT. Rimpuilin ja riuhdoin minkä pystyin, huusin ja voihkin niin kovaa, että mies laittoi mi

Ai jestas, kuulostaa taivaalliselta, minäkin haluaisin tuollaista miesystäväni kanssa <3

Vierailija
7/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmannen kerran kun vibrausta kovennettiin tuntui että squirttaan, mutta dildo jotenkin esti sen ja orgasmi jäi ns. päälle. Vibraus jatkui ja minä orgasmoin, tuntui että jos orgasmeihin voi kuolla niin se tapahtuisi NYT. Rimpuilin ja riuhdoin minkä pystyin,

Jännä homma. Mäkin olen aika pervo ja kinky, mut jossain menee raja mullakin. Tää toiminta rupes ahdistamaan. Mut sehän ei haittaa, musta on niin ihanaa että kaksi kaltaistaan tuolleen voi nauttia ihan sielunsa kyllyydestä juuri siitä mistä tykkää. Voin kuvitella että elämä ei tunnu elämisen arvoiselta jos on suhteessa jossa ei voi noita juttuja toteuttaa, kun noita tarpeita on. Onnea teille! 🥰

Vierailija
8/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Minusta voihkiminen tai huutaminen vie vain voimia ja huomiota siitä itse asiasta. Minulla oli rakastaja, joka jaksoi rakastella kanssani useamman tunnin ajan kerrallaan, ja laukesin sinä aikana aina noin kymmenen kertaa. Koskaan ei minulle tullut tarvetta huutaa, pidän sitä enempi teatterina.

Vierailija
9/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta. Mies tulee muutama sekunti mun jälkeen. Enkä nyt varsinaisesti huuda mutta ei mun orgasmi täysin äänetön ole. Ei kyllä ole onneksi miehenkään. Täysin äänetön tuleminen on todella outoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi