Mitä veikkaatte saanko vaihdettua verhot kesän aikana. Ne on roikkuneet oven päällä 1.5 alkaen.
Kommentit (26)
En oo vaihtanut verhoja neljään vuoteen, ikkunat kyllä pesetin pari viikkoa sitten.
Matot on kuistilla, en tiedä ovatko jo homeessa. Joulukortit täytynee nakata roskiin. Näillä mennään. En tiedä mikä mua vaivaa, joku väsymystauti varmaan. Aina väsynyt vaikka nukun 10 tuntia yössä. AP:lle tsempit verhojen laittoon!
Vierailija kirjoitti:
Pitkällä jo olet, täällä vasta ikkunan pesu harkinnassa. Enkä siihenkään kiipeilyyn itse enää kykene, pitää tilata ostopalveluna sekin.
Joko se mänty on kaikki siitepölynsä luovuttanut, jotta viitsisi edes siihen lähteä? Ettei kahteen kertaan tälle kesälle tarvitsisi ikkunanpesusta maksaa...
Minä pesen ikkunat vasta syksyllä. En viitsi vaivautua, kun kesä on pelkkää siitepölykautta.
Vierailija kirjoitti:
Matot on kuistilla, en tiedä ovatko jo homeessa. Joulukortit täytynee nakata roskiin. Näillä mennään. En tiedä mikä mua vaivaa, joku väsymystauti varmaan. Aina väsynyt vaikka nukun 10 tuntia yössä. AP:lle tsempit verhojen laittoon!
Kiitti! Tsemppiä sinne myös! Noi pikkunäpertelyt verhojen tms kanssa tahtoo välillä jäädä. Ja aina ei yksinkertaisesti viitsi.
(Ehkä lääkärikäynti olisi sinulla paikallaan? Vai oletkohan loman tarpeessa...)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä viimevuotiset joulukortit lähettämättä, eteisen pöydällä. Matot on ulkona syksyisen siivouksen jälkeen ym. Enkä edes ryyppää :(.
Oi voi. Ne viikot vaan menee niin nopsaan🤔. Sain matot pestyä, olin niin tyytyväinen. Sit huomasin kaupassa kivan vihreät verhot -> kesäksi ne ja pesenkin edelliset... nää uudet on pal tummemmat kun näytti. Sopii talveksi hyvin, ei kannata vielä silittää niitä pestyjä.
Hmmmph kuka keksi kausiverhot?😠
Kun ne on nyt alkaneet niin hyvin pysymään siellä oven päällä, niin annahan olla. Lisäksi voi olla tilanne, että ne verhot pitävät sitä ovea karmeineen pystyssä. Tiedä vaikka koko kantava seinä rommaisi ja talo sortuisi jos verhot ottaa pois.