Olisi tarkoitus mennä miehen kanssa veneilemään, mutta entä jos tulee pissahätä?
Pääseekö veneellä yleensä kuinka nopeasti vessaan? Moottorivene kyseessä.
Kommentit (55)
Tyhjä 5 tai 10 litran lähdevesihinkki mukaan, niitä saa joka kaupasta. Leikkaat koko kaulaosan irti. Näin et vahingossa pissaa omille kintuillesi keikkuvassa veneessä. Jos ujostuttaa käsket miehen olla selin. Pissan jälkeen huuhtelu vedessä.Sellaisen miehen kanssa ei kannata mihinkään ihmissuhteeseen alkaa joka ei tätä operaatiota kestä.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan mulla oli kalareissuilla veneessä muovinen saunanappo mukana, oli helppo kyykistyä veneessä pissalle kun sai kahvasta sihdata napon kohdalleen ja siten vaan huuhtaista tuotos laidan yli.
Nappo ei tarkoita mitään. Älä keksi omia sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan mulla oli kalareissuilla veneessä muovinen saunanappo mukana, oli helppo kyykistyä veneessä pissalle kun sai kahvasta sihdata napon kohdalleen ja siten vaan huuhtaista tuotos laidan yli.
Miksi valehtelet?
https://fi.wiktionary.org/wiki/nappo
https://www.kotus.fi/sanakirjat/suomen_murteiden_sanakirja/ajankohtaist…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sanakirjantoimittajan työpöydällä: nappo
Sana nappo tunnetaan Etelä- ja Keski-Pohjanmaalla sekä Keski-Suomessa.
Suomen murteiden sana-arkistoon on Hämeenkyröstä taltioitu kehotus löylynheittäjälle: nappo miäheej ja mullek kaksi.
Sana nappo tunnetaan (vesi)kauhan merkityksessä Etelä- ja Keski-Pohjanmaalla ja Keski-Suomessa. Sana tässä merkityksessään on tuttu myös osassa lounais- ja hämäläismurteita. Sana on alun perin lainaa ruotsin kielestä sanasta napp. Suomen murteissa nappo tunnetaan myös muun muassa muodoissa naappu ja nappu. Osassa Peräpohjan murteita naappu merkitsee poronlypsyastiaa."
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Äijähän on hurmiossa kun saa katsella.
Ei saa katsella. Pitää kääntyä.
Jotkut ihmettelee miten ei voi pidättää paria tuntia. Itse ainakin olen veneellä pidempään, tunnin kahden takia viitsi edes lähteä. Mutta ämpäri on ok tai jos pysähtyy johonkin saareen.
Kerran erehdyin tapailumiehen kanssa veneilemään, ja siinä kannella oli julkisesti ja korkealla nähtävillä sellainen pytty, jollaisia voisi olla mökillä. Ei mitään seiniä suojana. Tähystelin ettei näy muita veneitä missään ja pakko sitä oli käyttää. Kiva istua vilkuilemassa, tuleeko kohta joku vene jostain.
Miksi suomalaiset aina ylpeilevät sillä että pystyy pidättämään pissaa vaikka 24h tai eivät nuku kuin 3h yössä eikä tunnu missään? On todellinen ylpeilyn aihe tälläiset asiat jotka aiheuttavat pidemmän päälle vakaviakin terveysongelmia. Mä olen lapsena ja nuorena pidätellyt kun vanhemmat moitti siitä kun jouduin käymään usein pissalla ja nyt sitten kärsin pidättelyn seurauksista mm. venyneestä virtsarakosta, ei tyhjene kunnolla ja siksi melkeimpä jatkuva pissahädän tunne.
Äsken tyyppiä kusetti bussissa toisessa aloituksessaan ja nyt veneessä. Ei kai sitten älynnyt käydä vessassa, kun vaihtoi menopeliä. ;) Suosittelen Pampersien pitämistä mukana, olet sitten liikkeellä millä kulkuvälineellä tahansa.
Eikö sen miehen kanssa voi keskustella asiasta? Jos kerran on oikein miehesi.
Naiset ryypiskelee sitä vettä (vai mitähän kirkasta siinä pullossa onkaan...) ihan jatkuvasti vähän väliä, ei ihme että kusettaakin sitten jatkuvasti.
Miehen kanssa veneilemään... ai siksikö sitä nykyään nimitetään... kirkkovene jne...
Pitäähän venessä olla äyskäri, tässä olisi vielä kahvakin mistä pitää kiinni.
https://www.motonet.fi/tuote/plastex-ayskari-oranssi-1-l?product=38-6301
Vähän jo kiihotuin.