Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joita sotkut ja tavarakasat ei haittaa. Mitä ajattelette ihmisistä, joita ne haittaa?

Vierailija
02.06.2024 |

Pidätkö neuroottisena tms?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä neuroottisena. Itseänikin häiritsee moni asia joihin muut ei edes kiinnitä huomiota.

Vierailija
2/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin outoa on ihmisessä, jolle järjestys on pakonomaista. 

On aivan inhimillistä, että asiat ovat sekaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei muiden sotkut haittaa mutta oma koti on järjestyksessä. Pysyy ajatuskin paremmin kasassa. Huomasin sen kun oli vaikeaa rahallisesti ja elämässä eron takia muutenkin että ajatukset selkeämpiä ja loogisia kun on siistiä ympärillä. 

Vierailija
4/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin molempia ihmisiä. En ymmärrä ihmisiä, jotka ottaa murhetta toisten tavoista ja mieltymyksistä.

Välillä on tavarat hyrskyn myrskyn, vähän useammin tip top. Kun ei ole paljon tavaraa niin siivoaminen ja järjestely käy helposti, vaikken ole siisti luonnostaan.

Vierailija
5/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän normaalina.

Vierailija
6/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä nyt on eri toleransseja sotkulle. Semmoista se on.

Vierailija
7/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun kotini sotkut jotakuta haittaa niin ei ole tervetullut tänne. Vaarallinen sotku on eri, mutta tavanomainen sotku on mielestäni normaalia. Jos ihminen nuolee paikkoja kodissaan kaiket päivät niin hän on sairas.

Vierailija
8/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun kotini sotkut jotakuta haittaa niin ei ole tervetullut tänne. Vaarallinen sotku on eri, mutta tavanomainen sotku on mielestäni normaalia. Jos ihminen nuolee paikkoja kodissaan kaiket päivät niin hän on sairas.

Eli ihminen, jonka koti on siisti = sairas?

Vierailija
9/9 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihminen, jonka koti on siisti = sairas?

Ihminen joka siivoaa kaiket päivät on sairas. Siisti koti ei vaadi päivittäistä tuntien jynssäämistä, ihan riittää 20-30min ylläpitosiivous päivittäin. Kerran viikkoon tietty kunnon siivous.