Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko futisasun pestä 60 asteessa?

Vierailija
02.06.2024 |

Lapsen kesäharrastuksen myötä pitäisi tällainen pestä. Meillä pyykki pestään enimmäkseen 60 asteessa. Onko kokemusta, kestääkö pelipaidan numero 60 astetta vai lähteekö pesussa pois?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso siitä pesulapusta. Muita tyhmiä kysymyksiä? 

Vierailija
2/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi pestä 40?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se numero ja sponsorimerkit välttämättä kestä kuuttakymppiä eli pesisin 40 hienopesu

Vierailija
4/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi pestä 40?

No jos muu pyykki pestään 60 nii ei yksin viitsisi pestä ja pesuohjeet on monesti mitä sattuu 

Vierailija
5/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se numero ja sponsorimerkit välttämättä kestä kuuttakymppiä eli pesisin 40 hienopesu

Oon pessyt kaikkea urheiluvaatetta 60 asteessa ja hyvin on kestänyt, mutta ei oo kokemusta just missä on numeroa ja muuta painettua. Tylsä homma olisi pestä erikseen, mutta tylsä homma sekin jos lähtee numero pesussa pois. 

Vierailija
6/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi pestä 40?

No jos muu pyykki pestään 60 nii ei yksin viitsisi pestä ja pesuohjeet on monesti mitä sattuu 

Pese käsin, sillähän tuosta pääset.

Vierailija
7/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestää sen ajan minkä sopii päälle. Meillä on nuoremmalla vanhemman pelivaatteita, kun pelaavat samalla numerolla, ja noissa vanhemmissa jo ties kuin monta kertaa pestyistä alkaa vähän painatusten reunat halkeilla. Kolmatta käyttäjää ei enää tule, joten ei haittaa. Kirpparillekaanhan näitä ei voi laittaa, kun paidoissa on sukunimi. 

Vierailija
8/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähny lapseni harrastuksissa useitakin kertoja paitoja, mistä on äiti sujuvasti pessyt numeronkin pois. Pesussa ne on varmasti lähteneet, tuskin mistään muusta syystä

Vierailija
9/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ja tilaa uus jos ei kestä 

Vierailija
10/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää ehkä muutaman pesukerran 60 asteessa. Mutta en suosittelisi, jatkuvasti. 

Meillä pestään myös pääsääntöisesti kaikki 60 asteessa. Toisen lapsen jääkiekko joukkueen pelipaidoista tiedän, että useammalla on nimet irronnut, onneksi niitä saa tosin uusia tilattua. 

Toinen pelaa jalkapalloa ja siitä lähti jo 40 asteessa, useamman pesun jälkeen painatus kupruilemaan. Vaikka pesulapun mukaan 40 astetta itse paita kestääkin. 

Tylsäähän se on pestä erillään, mutta helpommalla pääsee kun ei tarvii nimeä tai numeroa alkaa uusimaan. 

Vierailija
11/20 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lähti numerot ja muut pesussa kun kuudessakympissä pestiin, ei tosin ollut oikeaan joukkueen käyttöön tehty vaan fani paita 

Vierailija
12/20 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon pessyt kaikkea urheiluvaatetta 60 asteessa ja hyvin on kestänyt, mutta ei oo kokemusta just missä on numeroa ja muuta painettua. Tylsä homma olisi pestä erikseen, mutta tylsä homma sekin jos lähtee numero pesussa pois. 

Mä olen pessyt painatettujakin urheiluvaatteita 60 asteessa eikä ole vielä mistään lähtenyt painatukset pois.

-entisen urheilijan äiti

Vierailija
13/20 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko poistaneet painettua nimeä jollain keinolla kun paita jää pieneksi? Sen takia ei voi kyllä kirpputorille tai lahjoitukseen laittaa. Täysin käyttökelpoisia urheiluvaateita alkaa jäämään tämän takia käsiin

Vierailija
14/20 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaiken voi pestä 60 asteessa. Pesen jotain villavaatteita yms lukuunottamatta ihan kaiken kuudessakympissä, ei ole mikään vielä tuhoutunut. Ei vaatteiden jousto-ominaisuudet, printit eikä värit.

Vierailija
15/20 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä. Eikä kestä noin kuumaa kuivausrumpuakaan. Pese max 40 asteisessa hienopesussa ilman huuhteluainetta ja kuivata narulla. T: 18v jalkapallopaotoja pessyt

Vierailija
16/20 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kutistua. Jos pojan pelipaita niin noloa pelata napa paljaana. Tytöllä olis ok.

Vierailija
17/20 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutistu, kokeiltu monet kerrat. Sen sijaan oon nähnyt kentän laidalta monet kerrat lasten urheiluvaatteita mistä näkee, että kuumassa pestään tai jostain muusta syystä ei printit kestä 

Vierailija
18/20 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko poistaneet painettua nimeä jollain keinolla kun paita jää pieneksi? Sen takia ei voi kyllä kirpputorille tai lahjoitukseen laittaa. Täysin käyttökelpoisia urheiluvaateita alkaa jäämään tämän takia käsiin

Kai itsekin olet valmis ostamaan lapsellesi toisten vanhoja pelipaitoja, jos näistä nimi on saatu irti?

Vierailija
19/20 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kestä. Eikä kestä noin kuumaa kuivausrumpuakaan. Pese max 40 asteisessa hienopesussa ilman huuhteluainetta ja kuivata narulla. T: 18v jalkapallopaotoja pessyt

Eikö se ala haista?

Vierailija
20/20 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai itsekin olet valmis ostamaan lapsellesi toisten vanhoja pelipaitoja, jos näistä nimi on saatu irti?

No miksei, jos käytännössä ilmaiseksi saa. Hyvä se on keksiä hyötykäyttöä näille. Näitä saattaa kertyä jonkin verran, ja mikä estää käyttämästä muussa liikunnassa jos saa printit tarvittavilta osin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi