Huvittaa eräs tuttava, joka mainostaa näyttävänsä niin nuorelta
Todellisuudessa näyttää ihan tavalliselta tatamilta leveän vyötärönsä, litteän neliöpyllynsä, kuihtuneiden kasvojensa ja ohentuneiden hiustensa kanssa. Jotkut ovat ihan sokeita omalle ulkonäölleen..
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä aapee läskit ottaa kierroksia ja päässä tärisee.. 😄😄😄😄😄
Aina jonkun pitää päästä kuvailemaan muiden oletettuja reaktioita. Itse en ole läski, juttu ei aiheuttanut mitään voimakasta reaktiota eikä tämä mennyt noin tunteisiin kuin sinulla. Ehkä nämä vauvapalstan keskustelut on sinulle vaan liikaa.
Kaikki nettilehdissä itseään kehuvat ovat näyttäneet ihan ikäisiltään ja usein vanhemmaltakin. Säälittävin on tuo tietty naistyyppi: minua luullaan tyttäreni sisareksi. Ei luulla, mutta olet narsistinen ulkonäkökeskinen tyhjäke, joka valjastaa jopa lapsensa omalle huomiohuoraukselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nettilehdissä itseään kehuvat ovat näyttäneet ihan ikäisiltään ja usein vanhemmaltakin. Säälittävin on tuo tietty naistyyppi: minua luullaan tyttäreni sisareksi. Ei luulla, mutta olet narsistinen ulkonäkökeskinen tyhjäke, joka valjastaa jopa lapsensa omalle huomiohuoraukselleen.
tai vaihtoehtoisesti, teinipoikani tyttöystäväksi :D Joo aivan varmasti.
No minä näytän, enkä kehtaa edes ikääni kertoa.
Aa pee olio ihan omasta mielestäsi viisas tuo aloituksesi. VASTAA.. 🙈🙈🙈🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että nykyään joka ikinen kuva joka postataan someen, on filtteröity tappiin asti niin ettei ihminen edes näytä enää omalta itseltään. Sitten kommentoidaan noita kuvia sydämillä ja "voi kuinka kaunis oot" kommenteilla. Kai siinä joillakin menee pää sekasin kehuista ja kuvittelee olevansa oikeassakin elämässä instakuviensa näköinen. Siitä varmaan tuo harha tulee.
Älypuhelimen kamerakin voi häivyttää ryppyjä, samoin huono valaistus. Molemmat kun yhdistää niin kyllä sekin jo siloittaa ihoa kuvaan.
Mulla on kaveri jota kaikki luulee nuoremmaksi ja myönnän olevani joskus kateellinen :) mä näytän tädiltä ja luultu jopa vanhemmaksi
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri jota kaikki luulee nuoremmaksi ja myönnän olevani joskus kateellinen :) mä näytän tädiltä ja luultu jopa vanhemmaksi
Niin, se näyttää ikäiseltään. Nykyäänhän ihmiset on jotenkin kulahtaneita ja läskejä, sellaisia ryhdittömiä vetelyksiä ja sitä on alettu pitää normaalina, vaikka se ei ole. Siinä rinnalla pienempikokoinen ja pirteä yksilö näyttää nuoremmalta vaikka oikeasti on sitä mitä sen ikäisen ihmisen kuuluisikin olla.
ÄLKÄÄ VASTATKO TÄLLE AAPEELLE.. SE PÄÄSI MIELENSÄPÄÄHÄN. HAUKKUMAAN NAISIA... 👿👿👿👿👿👿. Vastailkoon itselleen. Sitä veettää kun tunnistettiin.
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ VASTATKO TÄLLE AAPEELLE.. SE PÄÄSI MIELENSÄPÄÄHÄN. HAUKKUMAAN NAISIA... 👿👿👿👿👿👿. Vastailkoon itselleen. Sitä veettää kun tunnistettiin.
Tekee näitä aasinsilta aloituksia, ja sitten se haukkuminen alkaa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Entäpä jos hänelle toistuvasti sanotaan kuinka näyttää nuoremmalta kuin mitä on? Kaikki he ovat väärässä, vai?
Itseäni veikataan joskus noin kolmekymppiseksi, välillä parikymppiseksi, viimeksi alkoholia ostaessa myyjä totesi olettaneensa minua huomattavasti nuoremmaksi.
Olen 35v. Ja huomannut, että riippuu paljon laittautumisesta se, minkä ikäiseksi ajatellaan. Kovin raskas meikki vanhentaa, nuoremmaksi luultu kun on ollut vain meikkivoidetta ja kulmakynää.
Onko moukka kiva vastailla itselleen. 😝😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se näyttää ikäiseltään. Nykyäänhän ihmiset on jotenkin kulahtaneita ja läskejä, sellaisia ryhdittömiä vetelyksiä ja sitä on alettu pitää normaalina, vaikka se ei ole. Siinä rinnalla pienempikokoinen ja pirteä yksilö näyttää nuoremmalta vaikka oikeasti on sitä mitä sen ikäisen ihmisen kuuluisikin olla.
Tämä pitää paikkansa, että ympäristö ja ihmiset joiden seurassa olet, vaikuttaa. Itseltäni kysyttiin viime vuonna 40 vuotiaana paperit kaupassa, vaikka näytän ihan ikäiseltäni. Asun kuitenkin pienehköllä paikkakunnalla, jossa on paljon matalasti koulutettua ja kouluttamatonta väkeä ja se näkyy ulkonäössä, ovat lihavia, apaattisia ja väsyneen oloisia monet. Eivät ole kiinnostuneet ulkonäöstään tai edes siististä pukeutumisesta. Jos on vähänkään laittautunut ja pirtsakamman oloinen, näyttää varmasti kassahenkilöiden mielestä nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
No minä näytän, enkä kehtaa edes ikääni kertoa.
Hih alapeukku tietenkin :D
Vielä 30-vuotiaana voi mennä parikymppisestä, mutta kyllä nelikymppisen aina tunnistaa. Kasvot jo valahtaneen, vaikka ei ryppyjä olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Entäpä jos hänelle toistuvasti sanotaan kuinka näyttää nuoremmalta kuin mitä on? Kaikki he ovat väärässä, vai?
Itseäni veikataan joskus noin kolmekymppiseksi, välillä parikymppiseksi, viimeksi alkoholia ostaessa myyjä totesi olettaneensa minua huomattavasti nuoremmaksi.
Olen 35v. Ja huomannut, että riippuu paljon laittautumisesta se, minkä ikäiseksi ajatellaan. Kovin raskas meikki vanhentaa, nuoremmaksi luultu kun on ollut vain meikkivoidetta ja kulmakynää.
Heh, ikäsenäsi piti näyttää paperit ostaessani arvan, tämä 2022 taisi olla. Silloin ei vielä tullut sitä sääntöä, että paperit pitää näyttää ja K16 elokuvaan 30v piti näyttää paperit, onhan näitä. Joo toki siis vain imartelevat, eikös se se tämän palstan mukaan näin ole, jos luullaan nuoremmaksi.
Olen aina saanut kuulla siitä että näytän ikäistäni nuoremmalta, eikä siis useinkaan hyvällä tavalla. Työelämässä vähätelty jne. Se on ahdistanut ja nolottanut hirveästi. Enkä todellakaan ole kenellekään mainostanut asiaa. Nyt olen 40v. ja vihdoin nuo kommentit ovat vähenemään päin. Joskus niitä tulee, mutta nyt osaan ottaa ne ilolla 😄 ja eiköhän ne kohta lopu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useamnan kerran olen mielestäni saanut aidon reaktion ikääni. 25-v. nuorimies kuuli ikäni ja huudahti mitä v*ttua?! ja näytti oikeasti hämmästyneeltä. Kollega monen vuoden ajalta selvästi hämmästyi, kun puhuin lapseni yo-juhlista ja kysyi, että saako kysyä minkä ikäinen olen, kun lapsi jo tuon ikäinen. Kerran taas juttelin 20v tyttöjen kanssa juhlissa. Heidän ilmeensä, kun kuulivat minun olevan heidän äitinsä ikäinen! Joten olettaisin, etten ole se kaikkein rupsahtanein yksilö ikäluokssani. Olen 45-vuotias.
Aivan varmasti iän näkee. Olet ehkä pysynyt hoikkana ja hiukset ovat pitkät, mitä monilla ei enää tuon ikäisenä ole. Silti näkemättäkin täyttä paskapuhetta, että menisit 20 vuotta nuoremmasta.
Blaablaa
-eri
Palstan kaunotarten mielestä varmasti MillaRiikka "tyrät rytkyy" Rytkönenkin näyttää ihan maksimissaan 35-vuotiaalta :D :D Näitä kun on joutunut jossain kahvipöydissä jne. pakosta kuulemaan, siis näitä ihmisten kehuja joillekin tuhdeille tankeille ja ikäistään vanhemman näköisille kähiseville tupakoitsijoille niin ei voi kuin nauraa. Sama ilmiö kuin kauniiksi kehumisessa, jokainen tietää, että vaikka minkälaista suomursua kehutaan kauniiksi nimenomaan naisten taholta. Helvetin outo ilmiö.