Huvittaa eräs tuttava, joka mainostaa näyttävänsä niin nuorelta
Todellisuudessa näyttää ihan tavalliselta tatamilta leveän vyötärönsä, litteän neliöpyllynsä, kuihtuneiden kasvojensa ja ohentuneiden hiustensa kanssa. Jotkut ovat ihan sokeita omalle ulkonäölleen..
Kommentit (67)
Itse en ajattele, mutta olen niin usein saanut kommenttia ja ihmettelyä aiheesta, että kaipa sitten näytän nuoremmalta. En mä ainakaan sanois, jos en näin ajattelis, niin miksipä muutkaan ihmiset. Olen 30v, jota on aina luultu nuoremmaksi kuin todellinen ikä.
Vierailija kirjoitti:
Ap haukkuu varmaan myös sairaita.
Se haukkuu täällä lapset, vammaiset, lasten vanhemmat, Adh, autistit ja julkkikset ym.. Tämän kaikki tunnistaa. Päivystää 7.00 - 23.00.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ajattele, mutta olen niin usein saanut kommenttia ja ihmettelyä aiheesta, että kaipa sitten näytän nuoremmalta. En mä ainakaan sanois, jos en näin ajattelis, niin miksipä muutkaan ihmiset. Olen 30v, jota on aina luultu nuoremmaksi kuin todellinen ikä.
Jotkut näyttävätkin nuoremmalta, mutta harvoin nämä, jotka mainostavat asiaa itse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Neliöperseet näemmä triggeröityi. No asiaan, tosiasiassahan nuo itseään nuoremmaksi mainostavat näyttävät päinvastoin kulahtaneemmalta kuin ikäisensä. Oli sekin yksiämmä jossain iltapaskassa, joka muka näytti lapselta. Paskat näyttänyt: ruttunaamainen naamaansa väänteleväakka oli pukenut lastenvaatteet ja kiivennyt puuhun. Todella lapsekasta. Aina kun nainen sanoo näyttävänsä ikäistään nuoremmalta, tietää että siellä on joko joku ruttunaamainen vegaani, sellainen oikein kuivan oloinen tai sitten tuhti taikinanaama pulleine ruumiinosineen. Naiset ulkomailta kiitos.
Ja sina olet se tyyppi hikisenä, lihavana ja haisevana itsemurhayksiössään työttömänä koneen ääressä omaa surkeaa elämäänsä kituuttamassa ja haaveilemassa japanilaisista tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse näytän ikäistäni vanhemmalta, mutta en kyllä tatamilta. En tiedä miten näytetään tatamilta?
Ehkä aloittaja haukkui tuttavaansa patjaksi, emmekä tajunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Entäpä jos hänelle toistuvasti sanotaan kuinka näyttää nuoremmalta kuin mitä on? Kaikki he ovat väärässä, vai?
Kaikista sanotaan näin etenkin syntymäpäivien yhteydessä. Tavallinen valkoinen valhe. Ei kannata nyt ihan oikeasti uskoa.
Sitten onkin syntymäpäivät ympäri vuoden, tänävuonnakin ollut jo 3x ja viime syksynä 2x. Hassua kyllä, ainoakaan kerta niistä ei tainnut osuna oikean syntymäpäivän tienoille.
Täytyy sanoa, että on ihmisellä kyllä pieni mieli ja vahvat fakkiutumat, jos ei kukaan ihminen voisi näyttää nuoremmalta kuin mitä on. Vanhemmalta toki, ja rumemmalta ja lihavammalta jne, tottakai, koska negatiivisuus kunniaan ja se mitä itsellä ei ole niin sitähän ei missään nimessä saa toisellakaan olla, on se sitten ominaisuus ulkonäössä, materiaa tai mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neliöperseet näemmä triggeröityi. No asiaan, tosiasiassahan nuo itseään nuoremmaksi mainostavat näyttävät päinvastoin kulahtaneemmalta kuin ikäisensä. Oli sekin yksiämmä jossain iltapaskassa, joka muka näytti lapselta. Paskat näyttänyt: ruttunaamainen naamaansa väänteleväakka oli pukenut lastenvaatteet ja kiivennyt puuhun. Todella lapsekasta. Aina kun nainen sanoo näyttävänsä ikäistään nuoremmalta, tietää että siellä on joko joku ruttunaamainen vegaani, sellainen oikein kuivan oloinen tai sitten tuhti taikinanaama pulleine ruumiinosineen. Naiset ulkomailta kiitos.
Ja sina olet se tyyppi hikisenä, lihavana ja haisevana itsemurhayksiössään työttömänä koneen ääressä omaa surkeaa elämäänsä kituuttamassa ja haaveilemassa japanilaisista tytöistä.
Taikinanaama ilmoittautui näemmä. Kaikki, jotka ovat kanssasi eri mieltä asuvat varmasti itsemurhayksiöissä, mitä se sitten tarkoittaakaan. Kiukuttaako hienhajuistahuoraa, taitaa taipeet punoittaa.
Useamnan kerran olen mielestäni saanut aidon reaktion ikääni. 25-v. nuorimies kuuli ikäni ja huudahti mitä v*ttua?! ja näytti oikeasti hämmästyneeltä. Kollega monen vuoden ajalta selvästi hämmästyi, kun puhuin lapseni yo-juhlista ja kysyi, että saako kysyä minkä ikäinen olen, kun lapsi jo tuon ikäinen. Kerran taas juttelin 20v tyttöjen kanssa juhlissa. Heidän ilmeensä, kun kuulivat minun olevan heidän äitinsä ikäinen! Joten olettaisin, etten ole se kaikkein rupsahtanein yksilö ikäluokssani. Olen 45-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Useamnan kerran olen mielestäni saanut aidon reaktion ikääni. 25-v. nuorimies kuuli ikäni ja huudahti mitä v*ttua?! ja näytti oikeasti hämmästyneeltä. Kollega monen vuoden ajalta selvästi hämmästyi, kun puhuin lapseni yo-juhlista ja kysyi, että saako kysyä minkä ikäinen olen, kun lapsi jo tuon ikäinen. Kerran taas juttelin 20v tyttöjen kanssa juhlissa. Heidän ilmeensä, kun kuulivat minun olevan heidän äitinsä ikäinen! Joten olettaisin, etten ole se kaikkein rupsahtanein yksilö ikäluokssani. Olen 45-vuotias.
Aivan varmasti iän näkee. Olet ehkä pysynyt hoikkana ja hiukset ovat pitkät, mitä monilla ei enää tuon ikäisenä ole. Silti näkemättäkin täyttä paskapuhetta, että menisit 20 vuotta nuoremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse näytän ikäistäni vanhemmalta, mutta en kyllä tatamilta. En tiedä miten näytetään tatamilta?
Olemalla littana ja leveä ja vaikuttamalla siltä että päälläsi ovat monet äheltäneet ja hikoilleet?
Ei kukaan voi näyttää muuta kuin ikäiseltään. Toiset näyttävät paremmalta kuin toiset.
Jos koet jonkun näyttävän ikäänsä nuoremmalta, hän näyttää vain nuoremmalta kuin muut ikäisensä jotka satut tuntemaan. Koska et kuitenkaan tiedä jokaisen vastaantulevan ihmisen ikää, voi olla että yhtä nuorekkaita on pilvin pimein.
Tuota, minkä vuoksi naisten pitäisi näyttää ikäistään nuoremmilta? Yllätyin aika tavalla, kun virolainen tuttavamies sanoi, etten varmaankaan halua olla mummi. Päinvastoin, ensimmäisen lapsenlapsen syntymän vuoksi olin tosiaan villinä ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti iän näkee. Olet ehkä pysynyt hoikkana ja hiukset ovat pitkät, mitä monilla ei enää tuon ikäisenä ole. Silti näkemättäkin täyttä paskapuhetta, että menisit 20 vuotta nuoremmasta.
Väitinkö, että näytän 25-vuotiaalta? En.
Voi näyttää ikäistään nuoremmalta, muttei välttämättä hyvältä. Sellaisia herkästi kehutaan kun eivät kuitenkaan herätä kateutta kenessäkään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pitää olla litteä ja kulmikas
Kylläpä aapee läskit ottaa kierroksia ja päässä tärisee.. 😄😄😄😄😄
Ne jotka mainostaa sitä koko ajan, ei usein näytä. Mutta jos jotakuta jatkuvasti erehdytään luulemaan nuoremmaksi niin näyttävä.t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän niin väittänytkään, vain että nuoremmaksi oli luultu. Ovathan he voineet luulla vaikka kolmekymppiseksi tms
Vierailija kirjoitti:
Voi näyttää ikäistään nuoremmalta, muttei välttämättä hyvältä. Sellaisia herkästi kehutaan kun eivät kuitenkaan herätä kateutta kenessäkään.
Minä olisin mieluummim kaunis kuin lapsenkasvoinen. Ja olen siis se lapsenkasvoinen. Enkä pidä sitä, että minun sanotaan näyttävän nuorelta kehuna.
Moni pitää itseään myös hoikempana kuin on. Moni selittelee ylimääräistä massaa, että se on kaikki lihasten aiheuttamaa.