Kyselin perjantaina ulkoiletteko päivittäin alle 1v vauvojen kanssa
kun itse olen niin laiska ja saamaton asian suhteen. Ja koen siitä huonoa omaatuntoa.
No teidän vastaukset sai omantunnon kolkuttamaan vielä kovemmin ja perjantaina ulkoiltiin 1,5h, lauantaina reilu 3h, sunnuntaina parisen tuntia ja tänään ollaan jo oltu ulkona reilu tunti ja vielä olis tarkotus mennä uudelleen kun unet on nukuttu.
Piti siis tulla kertomaan että olen ryhdistäytynyt.
Osittainen kiitos kuuluu teille.
Kommentit (7)
En ulkoillut alle 1v. kanssa "koskaan" varsinaisesti jos sillä tarkoitetaan puistossa tai pihalla istuskelua.
Nukkui päiväunet ulkona, käytiin vaunulenkeillä ym. kylläkin
Miltäs nyt tuntuu ulkoilijan elämä?
Oletko huomannut jo positiivisen vaikutuksen virkeydessäsi ja lapsen unen laadussa?
perjantain ketjuun vastannut joka kehotti edes päiväunille ulos että aivot saavat happea.
enää ei roiku jatkuvasti jalassa kiinni kitisemässä kun saa muutakin tekemistä ku sisähommat äidin kanssa.
Tänään oltiin koiran kanssa metsässä, lapsi kantorinkassa ja viihty niin paljon paremmin ku rattaissa. : )
Unet meillä on pysyny ihan ennallaan, niissä ei ollu aiemminkaan ongelmaa. (paitsi että ulkona ei nuku kun max 30min) Sisällä pariki tuntia.
ap
Siis sellainen, että lapsi itse aktiivisesti tekee jotain ulkona. Johonkin kuralätäkköön en veisi lasta ehdoin tahdoin istumaan. :) Taaperon kanssa ulkoilu onkin sitten eri asia.
Mutta kyllä mä olen kävelyillä käynyt vauvojen kanssa paljonkin, ihan oman kunnon takia ja näkeehän vauva siinä kivasti maisemia. Kummasta sitten oli kyse alkuperäisessä ketjussa?
mutta lapsi 11kk yrittää karata ovesta ulos joka välissä. Rattaissa ei viihdy yhtään, mutta voisi istua kiikussa tuntitolkulla tai kontata pitkin pihaa muuten vaan. Toivottavasti oppii kävelemään äkkiä, jotta talvella kävely jo sujuisi hyvin.
se kun saatto jäädä 15minuuttiin päivässä ja viikonloppusin ei välttämättä oltu ulkona ollenkaan. joinain päivinä sitten enempi.
Ja tulet varmaan huomaamaan kun tuota tahtia jatkasste että päivät ovat helpompia.