Pisteytä ensisuudelmasi asteikolla 1-10!
Kommentit (21)
10, Olin niin rakastunut ja olin unelmoinut toisesta osapuolesta jo kuukausia. Olin 19-vuotias
Suhde ei kestänyt ja sydämeni särkyi, mutta tuo ensi suudelma vei kyllä jalat alta.
Taisin olla 24. Mitäänsanomaton se varmaan oli, kun en muista sen kummempaa siitä.
Hirveä kokemus.Kundi ei tiennyt miten suudelaan.Piti suuta auki vaan ja sen aukinaisen suun työnsi huulille.Olitin kai 16 v? Kundi jäi siihen ja kenenkän kanssa en sudelmia vaihtanut .Vasta 18 vuotiaana se oli ihana oikea suudelma
13-vuotiaana 15-vuotiaan kanssa. En muista yhtään, tuskin oli tajunnanräjäyttävää.
Muistaakseni 15-vuotiaana. Jäi mielen miten se toinen osapuoli oli niin kova imemään että kieli meni kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä kokemus.Kundi ei tiennyt miten suudelaan.Piti suuta auki vaan ja sen aukinaisen suun työnsi huulille.Olitin kai 16 v? Kundi jäi siihen ja kenenkän kanssa en sudelmia vaihtanut .Vasta 18 vuotiaana se oli ihana oikea suudelma
Minulla samanlaine kokemus, ihan hirveä. Ei meistä paria tullut koska se poika ei todellakaan osannut.
2.
Olin 14-vuotias ja hampaat kolisi yhteen vuotta vanhemman ruotsalaispojan kanssa.
Kirjoita aapee nämä pisteytykset hyvin tarkkaan ylös, niin voit jälkeenpäin talvi iltoina tutkia niitä... 🙈😂
13v. Olin ja limudiscossa tapahtui. Vähän vanhempi poika suuteli ja aika laimea kokemus on ollut, koska mitään erityistä ei ole jäänyt mieleen.
Viaton mutta ihana yllätyspusu 8-vuotiaana samanikäiseltä. Odotan vielä ensisuudelmaa... sitä täydellistä...
Olinkohan 13 ja hän 16. En nyt osaa pisteitä antaa, koska hetki iltaisella kalliolla puunrunkoon nojaten oli aika sykähdyttävä. Jonkun aikaa treffailimme, lähinnä kahviloissa istuimme, sitten jostain syystä tunteeni viikenivät ja en ollut koulussa enää tuntevinani häntä.
Viime vuonna näin hänen kuolinilmoituksensa Hesarissa. Millainenkohan oli hänenkin elämänsä? Nippanappa kuuskymppisenä kuoli.
2. Olin 16 ja olin kuvitellut että se on ihanaa, mutta aivan turhalta tuntui. Samanlaista se oli jatkossa kaikkien teinipoikien ja nuorten miesten kanssa.
Nykyinen puoliso oli ensimmäinen jonka kanssa tuntui sellaiselta jollaiseksi olin homman kuvitellut.
Minun ensisuudelma oli -10. Olin 10-11-vuotias, kun koulussa luokkakaveri kamppasi minut lumihankeen, kaatui päälleni ja pussasi väkisin. Olin ihan paniikissa, kun hän tuon jälkeen jäi väijymään minua kotimatkalle. Yritin etsiä uusia reittejä kotiin etten näkisi häntä. Onneksi hän yritti pussata toista tyttöä, joka oli minua reippaampi. Tyttö iski poikaa nyrkillä nenään ja kertoi kaikille, mitä poika oli tehnyt.
0 koska en muista siitä mitään. olin 26 v.
ensisuudelma oli kun olin 18 vuotias. olin kesätoissä pomimassa mansikoita ja talon noin 45 vuotias isäntä työnsi kalunsa mun suuhun ja laukaisi sinne todella lämpimät spermat ja alkoi sitten suutelemaan mua ja pyöritteli kieltään mun suun sisällä. oli ihan hirveää!
5 ... 22-vuotiaana rokkiklubi kerubissa. Suudelma itse oli loistava, taitava ja intohimoinen, mutta tuhkakupin aromi rokotti puolet. Se opetti, että en halua tupakoijaa kumppaniksi.
Sen jälkeen on tullut noin 10 muun ihmisen kanssa suudeltua 30 vuoden aikana. Eksä ja nyksä ovat parhaimmat suudelmat tarjonneet. Kun se osuu kohdilleen, niin muu maailma humpsahtaa kadoksiin.
Kerro myös ikänne silloin! Ap