Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimia juhlien kanssa

Vierailija
01.06.2024 |

Puolisollani on kummipoika joka pääsee ripille tänä kesänä. Olemme olleet puolison kanssa naimisissa 13 vuotta ja olen osallistunut puolison kummipojan syntymäpäiville joka vuosi. 

Nyt kummipojalta tuli kutsu rippikirkkoon ja sen jälkeen juhlatilaisuuteen. Kutsu lähetettiin tekstarilla puolisolle. Siinä ei ollut mainittuna puolisoa/avecia tai lapsia. 

Menisitkö sinä juhliin, kysyisitkö asiasta (keneltä?) Vai jättäisitkö menemättä? Puolisoni siis osallistuu juhliin kyllä, mutta pohdimme Koskiko kutsu myös minua ja lapsia. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoa ja lapsia ei mainittu, niin silloin kutsu koskee vain kutsun saajaa.

Vierailija
2/7 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin. Sillä se selviää. Ei nuori poika ole välttämättä tajunnut että pitäisi kutsussa erikseen mainita puolido jos ennenkin olette osallistuneet pariskuntana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kysyisin miehenä perheen äidiltä tai läheisemmältä vanhemmalta, että koskiko kutsu vain häntä ja kertoisin heti, että se on ok ja tulen mielelläni yksinkin mutta päätin varmistaa. 

Vierailija
4/7 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin koska 15v ei ole ajatellut muuta kun laittanut kutsun.

Vierailija
5/7 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se 15-vuotias on itse niitä kutsuja lähettänyt, vaan eivätköhän hänen vanhempansa hoida juhliin liittyvät järjestelyt. 

Vierailija
6/7 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se 15-vuotias on itse niitä kutsuja lähettänyt, vaan eivätköhän hänen vanhempansa hoida juhliin liittyvät järjestelyt. 

Luepa aloitus uudelleen.

Vierailija
7/7 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti kummipojan tekstarikutsu koski koko perhettä, mutta kannattaa varmistaa.