Yhden hengen kolmen päivän illallisaineet Lidlistä 36 e - ei sis aamiaista tai lounasta!!!
Elän sosiaalituilla, mutta syön terveellisesti ja se EI TARKOITA soijarouhetta vaan esim lohta mitä ostin tänään.
yksi lohifilee - huipputarjous 14 e kg
oliivöljypullo
kolme pientä pussia herneitä
halvinta juustoa
Kirsikka-Crumble cake - jälkiruoka kuuluu ihmisarvoiseen elämään!
36 e
Kommentit (74)
Vaikka te persut yritätte tuhota hyvinvointiyhteiskuntaa minkä ehditte, ei olla vielä siinä vaiheessa että työttömät joutuvat polkupyörällä kalaa lätäköitä etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka te persut yritätte tuhota hyvinvointiyhteiskuntaa minkä ehditte, ei olla vielä siinä vaiheessa että työttömät joutuvat polkupyörällä kalaa lätäköitä etsimään.
Herrainpäivät ovat kohta ohi. Kannattaa valmistautua siihen, että pian ei enää wolt-lähetti tuo ruokaa ovelle sillä aikaa kun itse vaan pelaa pleikkarilla.
Jos ap olisi järkevä, sopeuttaisi hän ruokamenonsa nykyisiin tuloihinsa. Kun tulot romahtaa, on pistettävä suu säkkiä myöten eikä elettävä leveästi kuten parempien ansioiden aikoina. Ei se fakta kiukuttelemalla ja jalkaa polkemalla mihinkään muutu.
Tonnikalaa auringonkukkaöljyssä 1,49 €.
Vierailija kirjoitti:
Onko pyöräily ihmisoikeusrikos?
Mikä teitä ihmisiä riivaa kun jatkuvasti pitää arvostella ja vittuilla toisille?
Täältä ei varmasti löydy yhtäkään viestiketjua joissa olisi pelkästään asiallisia vastauksia.
Olisi kauheaa elää noin kiukkuisena ja hermoheikkoa ihmisenä joka sylkee vihaansa muiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrainpäivät ovat kohta ohi. Kannattaa valmistautua siihen, että pian ei enää wolt-lähetti tuo ruokaa ovelle sillä aikaa kun itse vaan pelaa pleikkarilla.
Todella sääliksi käy kun yhteiskunta opettaa ihmiset tuollaiseen passiivisuuteen. Kaikki tuodaan valmiina ja mitään vastuunkantoa, riskinottoa tai aloitteellisuutta ei vaadita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele tekemään itse jälkiruokasi.
Mistä saan hapankirsikoita joita tuossa Crumblessa on?
Vaikka Prismasta tai Citymarketista.
Ihana kuulla, että olet kuvioissa edelleen. Taisi ainakin eilinen jäädä väliin, niin me perheen kanssa oltiin jo huolissaan, että et kai vai oo lisää sairastunut. Kroonisuuden puolelle mennyt jo.
No huomenta hernesopan keittäjä. Oliko se niin, että hernesopalle sait satasen hintaa?
Kävin Italian Lidlissä viimeviikolla ja ostin seuraavat tuotteet:
- purkki linssejä, tomaattimurskaa ja kookosmaitoa (linssikeitto 4 annosta)
- kilo kanan fileitä (ei broileri) 5 annosta
- paketti falafeleja, pieni munakoiso, tomaatteja 2 + sipuli caponataan 2 annosta
- valmis lasagne 700g 2 annosta
Nämä ainekset 13 annoksen yhteensä 24e.
Ja kuitenkin esim kasvikset ja liha on lähituottajilta, ei bulkkituotteita kuten Suomessa!? Olin aivan varma että jotain jäi laskuttamatta!
Vierailija kirjoitti:
- paketti falafeleja, pieni munakoiso, tomaatteja 2 + sipuli caponataan 2 annosta
Ja kuitenkin esim kasvikset ja liha on lähituottajilta, ei bulkkituotteita kuten Suomessa!? Olin aivan varma että jotain jäi laskuttamatta!
Lidl ei myy kanaa, vaan broileria. Kanaa on kaupoista vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl ei myy kanaa, vaan broileria. Kanaa on kaupoista vaikea löytää.
Ok, itse en ole koskaan käynyt Italiassa ruokaostoksilla, Lidlissä tai muualla, joten en tiedä mitä siellä myydään.
Kaikki maalaismummot eivät vielä ole siirtyneet edes teollisuuden aikaan.