Yhden hengen kolmen päivän illallisaineet Lidlistä 36 e - ei sis aamiaista tai lounasta!!!
Elän sosiaalituilla, mutta syön terveellisesti ja se EI TARKOITA soijarouhetta vaan esim lohta mitä ostin tänään.
yksi lohifilee - huipputarjous 14 e kg
oliivöljypullo
kolme pientä pussia herneitä
halvinta juustoa
Kirsikka-Crumble cake - jälkiruoka kuuluu ihmisarvoiseen elämään!
36 e
Kommentit (74)
Itse ostin Lidlistä juuri äsken viherlaputettua graavilohta. 2,70 euroa paketti.
Opettele tekemään itse jälkiruokasi.
Mä tekisin vaikka lohi kiusausta, alle 20e ja yksin syö 3-4 päivää...
Jos ei halpa ja terveellinen eli se soijarouhe ja kauden halvat vihannekset kelpaa, niin sittenpähän kärvistelet loppukuun.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin Lidlistä juuri äsken viherlaputettua graavilohta. 2,70 euroa paketti.
Sen kilohinnaksi tuli silti enemmän kuin tuo 14 e
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin vaikka lohi kiusausta, alle 20e ja yksin syö 3-4 päivää...
En syö perunaa joka on turhaa höttöä.
ap
Mistä lähin kirsikka-crumblecake on ollut terveellistä?
Vierailija kirjoitti:
Jälkiruoka on ihmisen psyykkiseltä hyvinvoinnille terveellistä. Sairaat ortorektikot eivät koskaan syö jälkiruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halpa ja terveellinen eli se soijarouhe ja kauden halvat vihannekset kelpaa, niin sittenpähän kärvistelet loppukuun.
Painu sinä ankeuttajahuoraVITTUUN!
Tukiloista kiukuttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku 17 euroa. Tosin sitä on pieni paketti ja siinä on vahvempi maku, eli sitä tarvitseekin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saan hapankirsikoita joita tuossa Crumblessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkiruoka on ihmisen psyykkiseltä hyvinvoinnille terveellistä. Sairaat ortorektikot eivät koskaan syö jälkiruokia.
Miksi sinusta peruna on turhaa höttöä, mutta kakku ei? Terveellinen jälkiruoka on hedelmä, ei mikään sokerirasvavalkoinenvehnäpommi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku 17 euroa. Tosin sitä on pieni paketti ja siinä on vahvempi maku, eli sitä tarvitseekin vähemmän.
Ja ravintoarvot eivät merkkaa mitään?
Jos kalaa haluat, niin osta pakasteseitä (8 euroa kilo) tai säilykemakrillia.
Tai käy kalastamassa itse. Onkitarpeet (koukku + siima + koho) saat 2 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta peruna on turhaa höttöä, mutta kakku ei? Terveellinen jälkiruoka on hedelmä, ei mikään sokerirasvavalkoinenvehnäpommi.
Ensinnäkin kyseessä on jälkiruoka joka kuuluu ihmisarvoiseen elämään, jos osaat lukea. Ja esim omena EI OLE jälkiruoka. Toiseksi kirsikat ovat erittäin terveellisiä, kakku sisältää myös maitotuotteita eli proteiinia, ja kovia rasvoja siinä on hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saan hapankirsikoita joita tuossa Crumblessa on?
Miksi pitää olla hapankirsikoita? Eikö tavallinen kirsikka kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin kyseessä on jälkiruoka joka kuuluu ihmisarvoiseen elämään, jos osaat lukea. Ja esim omena EI OLE jälkiruoka. Toiseksi kirsikat ovat erittäin terveellisiä, kakku sisältää myös maitotuotteita eli proteiinia, ja kovia rasvoja siinä on hyvin vähän.
Tee omenapiirakka niin sinulla on jälkiruoka.
Vierailija kirjoitti:
Jos kalaa haluat, niin osta pakasteseitä (8 euroa kilo) tai säilykemakrillia.
Tai käy kalastamassa itse. Onkitarpeet (koukku + siima + koho) saat 2 eurolla.
Luuletko, että ap lähtee? Kauhea ponnistus sohvalta ylös. Hikikin voi tulla.
Ja ennen kuin ulina alkaa: OLIIVUÖLJYSTÄ jää kuulle päiville mutta se ei montaa euroa tee, koska loheen ja herneiden menee ainakin neljännes.
ap