Mies kysyi kokovartalokuvaa, vaikka
Olen laittanut Tinderiin kokovartalokuvan. Hän on tietty nähnyt sen. Nyt siis pyysi uutta kuvaa.
Pitäisikö perua jo sovittu tapaaminen? Olen siis vankkarakenteinen. Masennus lihotti minut. Nyt olen parantunut siitä ja lääkärin kanssa Olen muuttamassa elämääni.
Olen niin herkkä, että en kaipaisi enää yhtään vastoinkäymistä. Mitä teen?
Auttakaa!
Kommentit (22)
Lopetat näiden typerien aloitusten tekemiset. Heti. Kokonaan
Pois palstalta. Ole hyvä. Nyt sinua on autettu.
Oi ihanaa, nyt saadaan kiva naisten haukkumisketju. Voidaan haukkua ihan kaikki naiset lihaviksi. Kiitos ap.
T:palstauli
Vierailija kirjoitti:
Vankkarakenteinen😅. Mikset sano suoraan?
Ap
Et lähetä runkkausmatskua.Poista mätsi.
Joo, en lähetä. Minua vaan harmittaa se, että en ole enää oma itseni ja jos mies haluaakin pienen ja siron niin olen siitä kaukana 175cm. Hänestä kokovartalokuvani oli kaukaa otettu, mutta kyllä siitä näkee että en tod ole hoikka.
Ap surumielellä
Olisiko kellään mitään kommenttia?
Ap
Älä turhaan lähetä toista kuvaa ja peru nuo sovitut treffit.
Käy mulle. Mielellään tuun sun kaa istumaan iltaa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kellään mitään kommenttia?
Ap
Olet ällöittävä läski.
Vierailija kirjoitti:
Saanko istua naamalle?
Ap
Elefantin jalat kannattelemassa biljardipöytää pystyasennossa?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kippis sinulle!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kai se pinnallinen poken aivopesemä peruspera jo ensimmäisestä kokovartalokuvasta voi päätellä kenen kanssa on treffeille menossa. Jos ei ensimmäisen kuvan perusteella vankkarakenteinen nainen kelpaa niin turha toisen kuvan perään on huudella. Odotelkoon parempaa mätsiä nyt sitten. Tuskin peruspera itsekään on mikään Hemsworth, Beckham tai Mike O'Hearn ulkonäöltään. Saahan sitä olla ronkeli vaikka olisi itse minkälainen, se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Et ole henkisesti valmis mihinkään suhteeseen, joten peru treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko istua naamalle?
Ap
Tämä ei ole oikea ap!
T. Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Jos mies ei suostu edes tapaamaan ilman, että pystyy ensin varmistamaan, ettei nainen VARMASTI ole ylipainoinen, niin ei jatkoon! Ap, peru treffit ja kerro syyksi "arvojen kohtaamattomuus". Et menetä tuossa juntissa mitään, eikä hän tule nostamaan sun fiiliksiäsi millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Jos mies ei suostu edes tapaamaan ilman, että pystyy ensin varmistamaan, ettei nainen VARMASTI ole ylipainoinen, niin ei jatkoon! Ap, peru treffit ja kerro syyksi "arvojen kohtaamattomuus". Et menetä tuossa juntissa mitään, eikä hän tule nostamaan sun fiiliksiäsi millään lailla.
Kiitos hyvästä perustelusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvästä perustelusta.
Ap
Ole hyvä. Jos sullla on masennustaustaa, niin tarvitset ihmisen, joka kannustaa sua, ei arvostele ja latista. Tuossa kuvailemassasi hemmossa on nähdäkseni se vaara, että tapaaminen vie mielialaasi uudelleen alamaihin. Mukava mies saa sut nauramaan. Odota rauhassa sellaista. :)