Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppinen! Paljonko sun vyötärönympärys on?

Vierailija
01.06.2024 |

Mulla 67 cm.

N43

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mihin tilastoitu ylös näitä tuntemattomien tietoja  ja vastaajat mitä mielessä kun tuonne tuuleen mittoja ne kirjoitatte. Onko antoisaa .????? 

Vierailija
22/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

85cm, bmi 23, miehisen mallinen kroppa

N44

Melkein samat luvut! 82 cm vyötärö, bmi 24. Kun ostan paidat hartialeveyden istuvuuden mukaan, ovat aina muualta löysiä. 

N44

Vierailija
24/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Mihin tilastoitu ylös näitä tuntemattomien tietoja  ja vastaajat mitä mielessä kun tuonne tuuleen mittoja ne kirjoitatte. Onko antoisaa .????? 

Miksi Suomessa on vielä niiin paljon tyhmiä ihmisiä. 

Vierailija
25/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut 48 

Vierailija
26/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ytittää todennäköisesti urkkia salasanoja !!! Älkää vastarko näihin!

Vierailija
27/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen hyvin hoikka ja liikunnallinen mutta sen olen huomannut että jos sokeria syön, se löytyy hyvin nopeasti vyötäröltä.

Vierailija
28/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

78 cm. 

Oli muutama vuosi sitten 114 cm. 

Oi, kiiitooss. Hyvä kun ilmoitit. 

Vierailija
29/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Olen hyvin hoikka ja liikunnallinen mutta sen olen huomannut että jos sokeria syön, se löytyy hyvin nopeasti vyötäröltä.

Laiha läski?

Vierailija
30/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muutamat muut ketjussa haluaa brassailla hoikkuudellaan. Varmaan heillä on kovin antoisaa ja se heille suotakoon.

Muutenhan hoikat naiset ovat jo vähemmistönä, kun suomalaisnaisten bmi:n keskiarvo on 27,jotain (ja miesten vähän enemmän). Ihmisten pyöristyminen on vaikuttanut esim. vaatteiden kokoon ja malliin. Hoikkien on vaikeampi löytää imartelevia vaatteita kaupoista toisin kuin menneillä vuosikymmenillä, jolloin hoikkuutta arvostettiin ja vaadittiiin enemmän. 

Naisten kesken hoikkuus on kokenut jo inflaation. Jokainen saa olla omasta mielestään kaunis ja pukeutua kauniisti. 40+-ikäiset vielä muistavat vanhat monella tapaa ankeammat ajat, jolloin vyötärön kapeus oli naisen mitta. Ehkä ap ja muut tähän mittaan sopivat kaihoavat näitä aikoja. 

Vierailija
31/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

76 cm ja olen 45

Voi kiitoksia paljon kun näitä lukemia on tullut niiiin runsaasti . Terv ap. 👍

Vierailija
32/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muutamat muut ketjussa haluaa brassailla hoikkuudellaan. Varmaan heillä on kovin antoisaa ja se heille suotakoon.

Muutenhan hoikat naiset ovat jo vähemmistönä, kun suomalaisnaisten bmi:n keskiarvo on 27,jotain (ja miesten vähän enemmän). Ihmisten pyöristyminen on vaikuttanut esim. vaatteiden kokoon ja malliin. Hoikkien on vaikeampi löytää imartelevia vaatteita kaupoista toisin kuin menneillä vuosikymmenillä, jolloin hoikkuutta arvostettiin ja vaadittiiin enemmän. 

Naisten kesken hoikkuus on kokenut jo inflaation. Jokainen saa olla omasta mielestään kaunis ja pukeutua kauniisti. 40+-ikäiset vielä muistavat vanhat monella tapaa ankeammat ajat, jolloin vyötärön kapeus oli naisen mitta. Ehkä ap ja m

No nyt on katkeraa tekstiä :D 

Vierailija
33/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitata kun minulla on vain 1,5 metrin mittanauha.

Vierailija
34/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

76 cm ja olen 45

Voi kiitoksia paljon kun näitä lukemia on tullut niiiin runsaasti . Terv ap. 👍

Minäkin olen kirjannut nämä kaikki rehellisesti nimettömänä annetut mitat. Saan lukea niitä talvi iltojen ratoksi.. 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
35/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

74 cm

N38

Vierailija
36/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla on tässä iässä muutakin mietittävää.

Vierailija
37/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin on aikaa klikkailla tällaisia keskusteluja auki ja vielä kommentoidakin :D Eli eipä taida olla.

Vierailija
38/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kesken hoikkuus on kokenut jo inflaation. Jokainen saa olla omasta mielestään kaunis ja pukeutua kauniisti. 40+-ikäiset vielä muistavat vanhat monella tapaa ankeammat ajat, jolloin vyötärön kapeus oli naisen mitta. Ehkä ap ja m

Olet täysin oikeassa. Ap vaikuttaa itserakkaalta ja pinnalliselta ilmapäältä. Tämmöisiin ketjuihin ei kannata vastata ja antaa narsistille validaatiota. 

Vierailija
39/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kesken hoikkuus on kokenut jo inflaation. Jokainen saa olla omasta mielestään kaunis ja pukeutua kauniisti. 40+-ikäiset vielä muistavat vanhat monella tapaa ankeammat ajat, jolloi

Ainut järkevän oloinen ihminen tässä ketjussa minun mielestäni.

Vierailija
40/45 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin on aikaa klikkailla tällaisia keskusteluja auki ja vielä kommentoidakin :D Eli eipä taida olla.

Kyllä on. Nyt mietin, että pitäisi nousta ylös keittämään kahvia. Vyötärönympärystä en mieti. Pitäisin huolestuttavana, jos kukaan miettii sellaisia heti aamusta. Syömishäiriö?