Kun ilta viilenee toimitusjohtaja mieheni vie minut ihanalle piknikille, eväskorissa kolmea eri leikkelettä!
Kommentit (73)
Miehelläsi on vain huono omatunto tärvättyään perheen rahat minun saparon alle. Oli muka koulutuksessa. No, tavallaan ehkä. Mutta hän on hidas oppimaan uusia temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on vain huono omatunto tärvättyään perheen rahat minun saparon alle. Oli muka koulutuksessa. No, tavallaan ehkä. Mutta hän on hidas oppimaan uusia temppuja.
Ai, nyt paljastui että tj:llä salasuhde hoono soomi -tytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi tärähtänyt av-mamma spämmää.
Mistä käy ilmi, että ap on naisoletettu? On paljon hupaisampi tämä mielikuvituspiknik, kun kuvittelee sitä suorittamaan munamankelilla ajavan härkäparin. Eikö teidän eväsvasuunne mahtuisi leikkeleiden lisäksi myös raikkaita voileipiä?
Punaista prosessoitua lihaa. Ihanaa kun mies pitää huolta.
Ap mikä mielenterveyshäiriö sulla on?
Sitten huulihölkkä-käsijobi rasvaisella naamalla ja metwurstilta haisevilla käsillä.
Kuinka germaanista menoa!
Jos nielet kaiken ja olet siedettävän näköinen joku voi olla kateellinen.
Mahtavaa. Sairaseläkeläismieheni valmisti minulle perunoita ja savusiikaa eilen kun ilta viileni. Tosi on. N53
miten teille voisi olla kateellinen? leikkeleitä, mitä hienoa tossa on? ja kun totuus on, että sun miehesi on duunissa kierrätyskeskuksessa ja sinä teet jämä vuoroja paikallisessa pubissa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen. Koska ulkona on täällä hyttysiä illalla ja yöllä. Ehkei siellä ole.
Ei niistä ole harmia. Thermasell toimii hyvin.
Tää trolli nauratti heti otsikkona, eikä hymy meinaa loppua ollenkaan. Hauska!
Oliko myös vuustoa?