Kun ilta viilenee toimitusjohtaja mieheni vie minut ihanalle piknikille, eväskorissa kolmea eri leikkelettä!
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi tärähtänyt av-mamma spämmää.
Luultavammin tärähtänyt av- ukkeli, joka esittää naista.
Jälleen kerran...
Vierailija kirjoitti:
Kolmea eri leikkelettä, siinäkö kaikki? Miksei kolmea eri juustoa? Ois paljon hienompaa.
Mielikuvitustoimitusjohtajan mielikuvitusrahat ei riitä, kuin 3ae mielikuvitusleikkeleeseen...
Toivottavasti vasusta löytyy kielileikettä.
Vierailija kirjoitti:
mitä leikkeleitä? kerro heti
Siellä on varmaan siivu kevytmetwurstia, siivu lauantaimakkaraa ja siivu sipuliteemakkaraa.
Viileässä illassa, hyttysten yms. häiritsemänä...
Toodeella "houkuttelevaa"🤯🤯🤯🤯
No, se on sitä luonnon kiertokulkua;
Te syötte leikkeleet ja itikat syövät teidät😋🦟😋
Tuollainen ihana Keski-Eurooppalainen piknik hämärtyvän samettisessa kevätillassa upporikkaan miehen ja todellisen fine diningin kanssa. Kateeksi käy!
Mies veistää paksuja laukkarisiivuja tylsällä sieniveitsellä. Niitä syötämme toisillemme kuin todelliset rakastavaiset.
Piknikit on kivoja, mieluummin käyn aamulla. Meillä oli viimeksi eväänä täytetyt croisantit kirsikoita ja kahvia. Hyvin voisi tehdä vaikka itse sämpylät, jos haluaisi päästä vielä halvemmalla. Enpä usko, että piknik kauheasti kateutta kenellekään aiheuttaa, mutta kivoja ne kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Piknikit on kivoja, mieluummin käyn aamulla. Meillä oli viimeksi eväänä täytetyt croisantit kirsikoita ja kahvia. Hyvin voisi tehdä vaikka itse sämpylät, jos haluaisi päästä vielä halvemmalla. Enpä usko, että piknik kauheasti kateutta kenellekään aiheuttaa, mutta kivoja ne kyllä on.
Täytetyt croissantit on parasta, kahvi ja tuoremehu lisäksi 👍
Vierailija kirjoitti:
Oishan ne kivoja, jos siellä piknikpaikalla on pöytä ja penkit. Notskikin olisi kiva, vois paistaa kägää.
Leikkelehullu taas aktivoitunut. Etkö tiedä et ne on täynnä lisäaineita ja aiheuttaa syöpää?
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ihana Keski-Eurooppalainen piknik hämärtyvän samettisessa kevätillassa upporikkaan miehen ja todellisen fine diningin kanssa. Kateeksi käy!
Älä jaksa vastailla omiin aloituksiisi.
Et ole sitten yli 10-vuoteen keksinyt mitään uutta.
Kirjotetaan muuten keskieurooppalainen, tää on kyllä monelle vaikea:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko auto ràhoitusyhtiön vai onko pystytty maksamaan osamaksuerät loppuun?
Mennään polkupyörällä, eväsvasu tarakalla.
Ap
800 gramman vasu leikkeleitä, ei riitä vasu aamuun.
Onko karkki vasu myös? Kilo, 1000kg?
En ole kateellinen. Olen itsekin mopokorjaamon toimitusjohtaja.
Kolmea eri leikkelettä, siinäkö kaikki? Miksei kolmea eri juustoa? Ois paljon hienompaa.