Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisko lapsineen suuttui, kun en mennyt tyttärensä lakkiaisiin

Vierailija
01.06.2024 |

Mitään yhteyttä eivät muuten pidä, on nä olen se, joka on kysellyt kuulumisia  ja kutsunut kylään jne.

Nyt sitten pari viikkoa sitten tuli kutsu kortti ylppärijuhliin, ja oletettavasti rahalahjan toivossa.

Enpä mennyt, kutsunkn nakkasin roskiin.

Ja naapurin mukava tyttö sai nekin  rahat joia siskon tyttö ilmeisesti halusi.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot suhteet.

Vierailija
2/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Mä lopetin samasta syystä yhteydenpidon kummityttöön. 

Vierailija
4/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi sukulais"lapsi" juhlii ties monensiako valmistujaisia alkukesästä. En mene juhliin lahjoineni enää. Joku raja sentään.

Vierailija
5/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa se siskontyttö on sulle tehnyt? Kostit hänelle, kun et ole hyvissä väleissä siskosi kanssa? 

Vierailija
6/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein naapurin tyttö on kutsunut sinut kylään? 

Vierailija
7/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa se siskontyttö on sulle tehnyt? Kostit hänelle, kun et ole hyvissä väleissä siskosi kanssa? 

Osaahan se siskontyttökin puhelinta käyttää. 

Vierailija
8/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan vaikeaa, jos äiti ei ole siskonsa kanssa tekemisissä. Kyse on kuitenkin vain koululaisesta. 

Vierailija
9/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole veljeni kanssa missään tekemississä, mutta minä otin yhteytttä veljen lapsiin, että ei tämä välirikko vaikuta kuitenkaan minun suhtautumiseen heihin.

Ollaan nyt säännöllisesti tekemisissä ja olen muistanut heitä vaikka tosiaan veljen kanssa ei olla puhuttu nyt pariin vuoteen. 

Vierailija
10/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan vaikeaa, jos äiti ei ole siskonsa kanssa tekemisissä. Kyse on kuitenkin vain koululaisesta. 

Ylppärijuhlista oli puhe eli ei mikään koululainen vaan aikuinen nainen. 

Vierailija
11/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylppärijuhlista oli puhe eli ei mikään koululainen vaan aikuinen nainen. 

No kyllä hän on vielä nuori opiskelija, joka ei varmaan halua sekaantua ätinsä ja tätinsä välirikkoon. Ap kostaa  tämän asian tälle nuorelle ihan tarpeettomasti. 

Vierailija
12/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin sisarusten lasten muistamisen, yksi niistä on kummilapsi. Kun joulu- ja muita lahjoja lähettelin kukaan ei koskaan kiittänyt, aattelin, että olkoon. Kännykät oli jo kaikilla, ja sisarusten kanssa soiteltiin, milloinkaan en kiitosta kuullut. Tyhjän saa pyytämättäkin , mitä turhaan muistamaan. 

Vierailija
13/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienot suhteet.

Tuo ei ole lainkaan harvinaista. Menee samaan sarjaan kuin että kummi on lahja-automaatti.

Vierailija
14/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesit, että sisko suuttui? Puhtaasti kohteliaisuuttaan kutsui, ei edes toivonut, että tulet paikalle, mutta et ainakaan pääse sanomaan, että ei kutsuttu. Siellä ollaan vain huojentuneita, kun et ole pilaamassa juhlaa.

Vierailija
15/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole veljeni kanssa missään tekemississä, mutta minä otin yhteytttä veljen lapsiin, että ei tämä välirikko vaikuta kuitenkaan minun suhtautumiseen heihin.

Ollaan nyt säännöllisesti tekemisissä ja olen muistanut heitä vaikka tosiaan veljen kanssa ei olla puhuttu nyt pariin vuoteen. 

Saanko kysyä, mikä on syynä siihen, ettet ole tekemisissä veljesi kanssa?

Vierailija
16/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa.

Vierailija
17/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yllättäen" ap:n kokemus tulee jatkumaan hänen lapsensa kanssa eli parin vuoden päästä ap tulee tänne valittamaan, kun ei kukaan tule tämän lakkiaisiin. 

Vierailija
18/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, mikä on syynä siihen, ettet ole tekemisissä veljesi kanssa?

Veli veti herneet nenään perintöasioissa vaikka kaikki meni kuten pitääkin. Hän pisti välit poikki ihan totaalisesti sitten. 

Vierailija
19/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit siellä naapurintytön juhlissa juoda useamman tervetuloa-maljan tekstistä päätellen.

Vierailija
20/46 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä sitten "aikuisena" täällä "ylpeilet" "rohkeudellasi"🤦

Ok, et mennyt mutta mitä sitten...

Haluatko mitalin?