Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverihaku.net on outo

Vierailija
01.06.2024 |

Ihmettelen miten joku voi saada sieltä ystäviä. Ensin otetaan yhteyttä ja halutaan tutustua sitten ei olla vastavuoroisia ja jonkin ajan kuluttua eivät enää vastaa ollenkaan. Tähän mennessä kaikki ovat tehneet niin. Tuntuu että tuolla kaverihaussa on outoja ihmisiä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vieläkään löytänyt kaveria tältä sivustolta vaikka muutaman tyypin olen tavannut livenä. Tuntuu että todella moni on mielenterveysongelmainen tai muuten vaan erikoinen.

Mitä vikaa mt-ongelmaisissa?

No ne mt-ongelmat tietysti. 

Vierailija
42/51 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa siltä niinkuin mielenterveys haasteista kärsivät ei kelpaisi kavereiksi. Ikävä asenne.

Pidätkö sitäkin ikävänä asenteena, jos joku etsii seuraa pitkille Lapin vaelluksille ja karsii kaikki pyörätuolissa olevat heti pois? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hejsan o fjalleraa! 

🥳🤔🧐

Minä täällä,

The Analyysipärstä.

.

Mä en ole koskaan etsinyt

minkäänlaista IRL seuraa

romanttisessa tai

platonisessakaan

kontekstissa >>>

digiformaateissa.

.

Sähköpostin julkaisin

sivuston 

kaipuuketjussa ihan vain 

savolaisia varten,

agendana avoin keskustelu.

Mutta kas: *he eivät ole

ottaneet yhteyttä

talomme 'erikoisten

tapahtumien' tiimoilta. 

Tarjosin heille tämän 

mahdollisuuden 

selvitellä vanhoja.

[Ei yhtään meiliä,

ei edes moikkuja].

.

Ironista sinänsä.

Kaikkialta muualta

sain jussintoivotuksia

ja tsempityksiä,

jopa ulkosuomalaisia

heidän joukossaan.

Mutta ok. Täysin ok.

En väkisin voi kirjoittamaan

ketään toppuuttaa.

Ymmärrän täysin.

.

Vastasin yhden viestin 

verran + parille hlölle

jatkoviestin, sillä he esittivät 

tapaamistoiveita.

En hae dèittiseuraa ATM.

E

Vierailija
44/51 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
45/51 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sieltä panoseuraa?

Vierailija
46/51 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuolissa, eli liikuntarajoitteinen vaelluksille on hieman eri asia, kuin mt- ongelmien kanssa kamppaileva ihminen. Toki, voi mt-ongelmatkin saada aikaan sen ettei mitään voi juuri tehdä, mutta paljon on niitäkin jotka kykenee lähes täysin normaaleihin asioihin ison osan ajasta. 

Vierailija
47/51 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vieläkään löytänyt kaveria tältä sivustolta vaikka muutaman tyypin olen tavannut livenä. Tuntuu että todella moni on mielenterveysongelmainen tai muuten vaan erikoinen.

Käsittämätöntä että joku tuomitsee näin ja ajattelee että tuollaiset asiat on vikoja ihmisissä. 

Vierailija
48/51 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä että joku tuomitsee näin ja ajattelee että tuollaiset asiat on vikoja ihmisissä. 

Ohohhoijaa...

Vierailija
49/51 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse koin erikoisena, että samat ihmiset uusii siellä ilmoituksiaan vuodesta toiseen, mutta kun heihin on yhteydessä niin saa max yhden viestin. En ymmärrä. Ehkä ystäviä on aika vaikea löytää, jos pitää todella tiukkaa seulaa eikä lisäksi ole valmis tapaamaan. 

Ei siinä tietysti mitään, mutta hassu lukea taas pian uudestaan heidän ilmoituksensa, jossa etsitään juuri sellaista ihmistä kuin itse olen.

Joillain on varmasti jo paljon kavereita, mutta sellainen sydänystävä/sielunsisko puuttuu ja siltä vaaditaan paljon. Ja jollain tavalla ymmärrän, että kynnys tapaamiseen on korkealla, koska tapaamisen yhteydessä paljastaa kuka on. Mitä jos se uusi tuttavuus, jonka kanssa ei sitten tahdokaan jatkaa tutustumista, asuukin naapurissa, käy samalla salilla tai onkin joku vanha harrastuskaveri vuosien takaa? Siitä tulee helposti kiusallisia tilanteita, joilta välttyy kun on toiselle pelkkä etunimi tai nimimerkki ja joukko faktoja paperilla.

Sitten tuo on ehkä väärä sivusto.

Vierailija
50/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kynnys tapaamiseen on korkea ja haluaa lähinnä viestitellä, kannattaa tuoda heti esiin, että hakee viestittelyseuraa tai kirjekaveria. Osalla lukee ilmoituksessa, että hakee seuraa kahvilaan ja lenkille. Sitten ei ole valmis tapaamaan. Mikä järki?

Vierailija
51/51 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy, aivan hulluja hyväksikäyttäjiä. Pettävät kumppaniaan, haluavat puhua vieraille.