Kaverihaku.net on outo
Ihmettelen miten joku voi saada sieltä ystäviä. Ensin otetaan yhteyttä ja halutaan tutustua sitten ei olla vastavuoroisia ja jonkin ajan kuluttua eivät enää vastaa ollenkaan. Tähän mennessä kaikki ovat tehneet niin. Tuntuu että tuolla kaverihaussa on outoja ihmisiä.
Kommentit (28)
Jep. Joku nainen tuolla tosin "kerää kavereita" kirjoitti uuden ilmoituksen jossa sanoi että saanut täältä kavereita muttei haittaa yhtään että olisi lisää. Sit on meitä joiden viesteihin ei vastata tai ei ole vastavuoroisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko yllätyksenä että ihmiset joilla on huonot sosiaaliset taidot etsii netistä itselleen ystäviä?
Tätä olin juuri tulossa sanomaan, että näitä kaverinhakupalveluja käyttävät usein sosiaalisesti vähän kujalla olevat ihmiset. Aika monella on epätoivoinen tarve löytää joku kaveri mutta he eivät ole ollenkaan miettineet sitä, millaisia ominaisuuksia ystävässä arvostavat ja millaisia ystäviä he itse ovat muille. Sitten nämä ystävyydet kuivuvat heti alussa kasaan, kun henkilö tajuaa, ettei olekaan yhtään samalla aaltopituudella vastapuolen kanssa. Joillakin ei taas riitä kärsivällisyys tutustua kunnolla ja innostus lopahtaa heti uutuudenviehätyksen laannuttua, joskus jopa sen ollessa vielä päällä. Jos on itsensäkin kanssa eksyksissä eikä ymmärrä sitä, mille palikoille hyvät ystävyyssuhteet rakentuvat, niin odotettavissa on monesti jos jonkinlaista säätämistä, ghostaamista ja pakkomielteistä "täydellisen kaverin" metsästystä.
Mä oon tälläinen, liian monta pettymystä ihmissuhteissa, en osaa toimia ihmisten kanssa oon päättänyt ajat sitten etten vaan jaksa ketään, parempi olla yksin.
Niissä vaan seinälle näpyttelevät " mitä tein tänään" mitä söin tänään" EI kaveripyyntöjä moni kirjottaa. Miten löytää kaveri jostakin ryhmän seinältä , hulluja
Etsin pelikaveria ja sellainen löytyikin aluksi ja pelattiin muutamat kerrat. Pikku hiljaa alkoi kieltäytymään peleistä ja sitten hiljentyi. Vuoden jälkeen huomasin etten ollut enää tämän discord-kaverina joten poistin steam-kavereista vähin äänin.
itse koin erikoisena, että samat ihmiset uusii siellä ilmoituksiaan vuodesta toiseen, mutta kun heihin on yhteydessä niin saa max yhden viestin. En ymmärrä. Ehkä ystäviä on aika vaikea löytää, jos pitää todella tiukkaa seulaa eikä lisäksi ole valmis tapaamaan.
Ei siinä tietysti mitään, mutta hassu lukea taas pian uudestaan heidän ilmoituksensa, jossa etsitään juuri sellaista ihmistä kuin itse olen.
Taitaa olla muutenkin nykyajan vitsaus. Kilpailutetaan kaveruutta.