Anne Kukkohovi bikineissä! Some sekosi täydellisesti!
https://www.is.fi/viihde/art-2000010467581.html
En ymmärrä. Eivätkö ihmiset ole tänä aikana nähneet vähäpukeisia naisia?
Anne Kukkohovi, kaunis nainen.
Mutta mikä tuossa on se juttu, että somessa seotaan?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Miksi keski-ikäisellä äiti-ihmisellä on jatkuvasti tarvetta esiintyä julkisuudessa vähissä vaatteissa, onko se noin huomionkipeä, vai pelkästään nolo mamma?
[minä vaan kysyn]
Hänellä on julkinen työ. Kannattaa pitää itseään esillä. Pysyy nimi ja kasvot muistissa ja saa töitä.
Mainos. Ei oikeasti mitään sekoamista ole.
Vierailija kirjoitti:
Isoleukainen, leveäharteinen ja muutenkin miesmäinen kroppa. Paljonkohan joutui maksamaan iltalehdille että tekivät jutun.
Pesis kyllä monen nykyaikojen missikisailijaoutouden ulkonäöllisesti mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppiseksi naiseksi todella upea kroppa ja on kaunis kasvoiltaan
On kyllä virkistävä poikkeus suomalaisten keskiverto naisten seassa. Olisi suotavaa nähdä useamminkin vastaavilla avuilla varustettuja suomalaisia naisia, mutta toive on samaa luokkaa kuin toivoisi lottovoittoa. Ei nyt mopoilla sentään mahdottomia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoleukainen, leveäharteinen ja muutenkin miesmäinen kroppa. Paljonkohan joutui maksamaan iltalehdille että tekivät jutun.
Nämä rumat lihavat yh-mamat eivät voi sietää jos joku nainen vielä 50-vuotiina säilynyt kauniina ja naisellisena.
Näin. Palstamiehet aina ulisevat täällä kuinka keski-ikäiset plösähtäneet naiset inhoavat nuoria nättejä naisia. Kyllä se on niinpäin että nuoret plösähtäneet naiset inhoavat keski-ikäisiä nättejä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi keski-ikäisellä äiti-ihmisellä on jatkuvasti tarvetta esiintyä julkisuudessa vähissä vaatteissa, onko se noin huomionkipeä, vai pelkästään nolo mamma?
[minä vaan kysyn]
Hänellä on julkinen työ. Kannattaa pitää itseään esillä. Pysyy nimi ja kasvot muistissa ja saa töitä.
Huomiohuoraamista!
Vierailija kirjoitti:
Mikähän hänelle on tapahtunut kun pitää yrittää esittää rohkeaa naista.
Alkaa olla jo aika vanha, pelkäätkö ettei enää ole mahdollista löytää parisuhdetta ilman että esittelee itseään somessa?
No eikös koko elämä ole perustunut ulkonäköön. Jatkunee loppuun saakka.
Ihan kaunis nainen toki.
Rinnat isohkot, ja kauniit. Mutta miksi peittelee vatsaansa...jotenki outoo
Vierailija kirjoitti:
Mikähän hänelle on tapahtunut kun pitää yrittää esittää rohkeaa naista.
Alkaa olla jo aika vanha, pelkäätkö ettei enää ole mahdollista löytää parisuhdetta ilman että esittelee itseään somessa?
Ei yritä esittää rohkeaa, vaan itseään. Hän on malli. Kroppa on työväline. Ja on hyvässä kunnossa, joten voi olla vaikka bikinikuvissa somessa.
Ja varmasti saisi parisuhteen jos haluaisi. Taitaa nyt haluta viettää villiä ja vapaata sinkkuelämää Losissa, jossa on hotteja miehiä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs hommia Anne Losissa tekee? ei muuta ole kuulunut muuton jälkeen kun näitä jatkuvia bikiniposeeraus kuvia, tuleeko niistä kanssa rahaa?
Tekee mainosmallin hommia. Hän oli nuoruudessaan menestynyt malli, ja sai myös Losiin heti mainosmallisopimuksen. Ei niitäkään kuka tahansa saa.
Vierailija kirjoitti:
[minä vaan kysyn]
Oletko itse ryhävalas kyselijä 😝. Ei kuulu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[minä vaan kysyn]
Huomiohuoraamista!
Helpottiko läskihuora
Vierailija kirjoitti:
Rinnat isohkot, ja kauniit. Mutta miksi peittelee vatsaansa...jotenki outoo
Sinun kirjoituksesta jotenki outoon kateutta..... Kiva
Aina some räjähtää, sekoaa tai sitten joku jyrähtää 🙄
Kaikesta päätellen some on täynnä i d i o o t t e j a .
Kukkiksella on aina kunnon filterit käytössä kuvissaan niin kyllähän se saa naaman näyttämään ikäistään nuoremmalta... Kerran oon livenä tavannu enkä kunnistanut, kun oli niin eri näkönen kuin kuvissa.
Toivottavasti hänelle maksetaan hyvin ja keikkaa riittäisi. Eläminen Losissa on erittäin kallista ja ulkonäön ylläpitäminen tuossa iässä ei ole helppoa eikä halpaa sekään. Nuorempaa ja nätimpää myös tuossa ikäluokassa, kärkkyy jatkuvasti vuoroaan myös mainosmallimaailmassa.
No mitäs hommia Anne Losissa tekee? ei muuta ole kuulunut muuton jälkeen kun näitä jatkuvia bikiniposeeraus kuvia, tuleeko niistä kanssa rahaa?