Miksi et asu Suomen suosituimmassa kaupungissa Tampereella?
Kommentit (34)
Minulla ja miehellä työt Etelä-Suomessa, samoin lapset perheineen.
Kamala murre. Takuuvarma romantiikan tappaja. Aivan toista kuin Turun murre, jota kuuntelen aina korva tarkkana - ja eräs kehon osa kovana, heh. Mutta en asu Turussakaan. Ellette usko, niin kuunnelkaa Popedan Erotomania. Sen jälkeen kaikki halut menevät ainakin parin kuukauden ajaksi.
En tiedä en oo koskaan tykännyt paikasta. Siellä on omanlainen kulttuuri mikä toki Suomessa harvinaista, mutta ei minun juttu. Ei sillä että Turku ois yhtään sen parempi.
Kenelle on suosittu kaupunki, kenelle ei, ei minulle.
Minä asun suomen suosituimmassa kaupungissa, se ei ole Tampere, eikä Helsinki, ei myöskään ole Turku.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle on suosittu kaupunki, kenelle ei, ei minulle.
Minä asun suomen suosituimmassa kaupungissa, se ei ole Tampere, eikä Helsinki, ei myöskään ole Turku.
Suosituimmassa miten? Väkiluvultaan vai joku paikka kuten Raisio joka on risteys jolle annettu kaupunkioikeudet? Huittinen jonka kautta bussit kulkee?
Missään muualla Suomessa ei ole pelottanut keskellä kirkasta päivää tai näkynyt yhtä paljon jännämiehiä.
Liian punainen menneisyys joka painaa vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Missään muualla Suomessa ei ole pelottanut keskellä kirkasta päivää tai näkynyt yhtä paljon jännämiehiä.
Pori taitaa olla vaarallisempi tilastollisesti tai Joensuu?
MIKSI, MIKSI, MIKSI. VEE Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä. 👍👍👍👍👍👍
Oon kotoisin Treelta. Sisällä kuumaa ja ulkona illalla hyttysiä. Tervetuloa. :D
Miksi sinä aapee et asu hevonveessä vastaa.
Kuka näitä saatanan tyhmiä miks kysymyksiä värkkää
Koska asun Englannin suosituimmassa kaupungissa Lontoossa.