Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eläkkeen maksupäivissä eroja? Olen sairaseläkkeellä ja minulla 7.6 rahaa,

Vierailija
01.06.2024 |

Vanhuseläkkeellä oleva äitini saa paljon aiemmin. Yleensä kuun eka jos ei ole viikonloppu. Voi olla, että muistan väärin päivän kuitenkin ennen tuota minun 7. Päivää kuitenkin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa 7.6 rahaa?

Vierailija
2/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tulee 7.6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks kanssa. Rollaattorina varten odottelen rahoja. 

Vierailija
4/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat Kelan eläkettä maksupäivät ovat Kelan sivuilla. Jos jonkun työeläkelaitokse maksupäivät ovat ko. puljun sivuilla. 

Itse saan Ilmariselta työeläkkeen ja maksupäivä on kuun ensimmäinen päivä. Jos se ei ole pankkipäivä niin siirtyy seuraavaan ensimmäiseen. Nyt saan esimerkiksi 3.6. 24. Työeläkettä ei makseta samassa kuussa kahta kertaa, olen kysynyt. 

Joillain työeläkelaitoksilla maksupäivä on kuukauden kolmas. 

Saan pientä kansaneläkettä lisäksi. Sen maksupäivä on kuukauden 7. päivä. Jos se ei ole pankkipäivä niin saan ennen, silloin kun on pankkipäivä ennen 7. päivää. 

Vierailija
5/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeet tulee eri päivinä. Mutta mitä väliä sillä on, mikä se maksupäivä on, kun se joka tapauksessa on kerran kuussa.

Vierailija
6/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan 7,60 euroa.

Vierailija
7/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä voi ymmärtää miten joka toinen suomalainen kirjoittaa päivämäärät väärin. Meilläkin töissä johtoportaan ihmiset ei osaa kirjoittaa ja aspalaiset sitten korjaa.

Vierailija
8/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.6 kirjoitetaan kylläkin näin 7,60€. Opettele kirjoittamaan oikein. 

Vierailija
9/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä eroja. Minä saan kansaneläkettä 7. päivä, työeläkettä 20. ja takuueläkettä 22. päivä.

Vierailija
10/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansaneläke maksetaan 7pv

Vierailija
11/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä voi ymmärtää miten joka toinen suomalainen kirjoittaa päivämäärät väärin. Meilläkin töissä johtoportaan ihmiset ei osaa kirjoittaa ja aspalaiset sitten korjaa.

Olen todella pahoillani, kun käyt läpi noin raskasta tilannetta. Voin vain kuvitella kuinka pahalta sinusta tuntuu. Toivottavasti pääset terapiaan ja saat apua!

Vierailija
12/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työeläkkeeni maksetaan kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä, eli maanantaina tulee.

Vierailija
13/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks kanssa. Rollaattorina varten odottelen rahoja. << Tarkoitatko ostat rollatorin.Kipin kapin terveyskeskus läkkäriin.Hänetä saaat todistuksen ja ilmasiksi lainaksi yhteiskunnalta kuolemaan asti rollatorin,Kuin liikuntarajoiteisena muitakin tarvehankitoja,Ne inva opotkin saa jos lääkäri katsoo kykenet niitä käytää ja tarvitset sitä.Lainaksi kuolemaan asti.

Vierailija
14/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työeläkkeeni maksaa  eläke-vakutusyhtö.Maksu päivä kunkin kuukauden 1 päivä.Koska nyt 1 päivä lauantai maksetaan eläke minulle 3.6. tilille.En saa kelalta mitään.Ystävän jolla ei työ historiaa saa asuistuen kelalta aina 4 päivä.Kelan eläkkeen aina 7 päivä ja takuueläkkeen 22 päivä.Harmitelee raha tulee tiputtamalla,Vuokraa  ei voi maksaa ajalla 4 päivä. Vaan Maksaa aina 7 päivä sen ja saa sakot siitä.

Vierailija
15/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuun kolmas päivä maksetaan Kevan eläkkeet.

Maksupäivä riippuu siitä mistä eläke maksetaan. Eri eläkeyhtiöillä on eri maksupäivä. Kelan eläkkeellä on myös oman maksupäivänsä.

Vierailija
16/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääeläke Kevalta maksetaan aina 3 pv. Joskus ensimmäinen päivä, jos maksupäivä osuu la/su. Yksityispuolen eläke  Ilmariselta maksetaan yleensä 2 pv. Valtion eläke 20 pv.

Työeläkkeitä kertynyt kolmelta taholta minulle. Pääeläke kuntapuolelta n 2700e/kk Ilmarisen eläke 30e/kk, valtion 112e/kk. Summat bruttona. 

Vierailija
17/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella pahoillani, kun käyt läpi noin raskasta tilannetta. Voin vain kuvitella kuinka pahalta sinusta tuntuu. Toivottavasti pääset terapiaan ja saat apua!

Ei, ei se ole minulle raskasta laisinkaan enkä kaipaa terapiaa. Harmittaa vain luku- ja kirjoitustaidottomien suomalaisten puolesta. Ei ihme, että Suomi ei enää pärjää maailmanmarkkinoilla.

Vierailija
18/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan osan vakuutusyhtöltä ja osan Kelalta. Yksi erä tulee kuun alussa ja toinen muistaakseni just 7. päivä

Vierailija
19/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaseläkkeellä saa tehdä myös töitä 

ala hommiin 

Vierailija
20/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääeläke Kevalta maksetaan aina 3 pv. Joskus ensimmäinen päivä, jos maksupäivä osuu la/su. Yksityispuolen eläke  Ilmariselta maksetaan yleensä 2 pv. Valtion eläke 20 pv.

Työeläkkeitä kertynyt kolmelta taholta minulle. Pääeläke kuntapuolelta n 2700e/kk Ilmarisen eläke 30e/kk, valtion 112e/kk. Summat bruttona. 

Kevan eläke mulle maksetaan 20. päivä. En ole tiennytkään että kevanki  eläkkeitä makaetaan eri päivinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan