Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Iida Vainiolla on murheellinen taloustilanne

Vierailija
01.06.2024 |

Mediapersoona Iida Vainiolla on paljon merkintöjä ulosottorekisterissä. Kaikkiaan merkintöjä on 10. Vain yhtä velkaa on lyhennetty, ja tätä velkaa on lyhennetty 112 euron verran.

Velkojina Vainion kohdalla on muun muassa perintätoimistoja, hyvinvointialue, pankki ja vakuutusyhtiö. Myös joukkoliikenteen tarkastusmaksu on jäänyt maksamatta Helsingissä.

Merkinnöistä mikään ei ole vireillä, sillä Vainio on todettu varattomaksi useaan otteeseen.

Yhteensä ulosotossa on merkintöjä noin 12 000 euron edestä.

Lisäksi Vainiolla on Kymenlaakson käräjäoikeudessa seitsemän velkomustuomiota.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tapaus. Ilmeisesti farmiesiintyminen ja Huippukivan laulujuhlissa luikauttaminen ei laskuja maksa.

Vierailija
2/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei myy kultamekkoaan? On sanonut aikaisemmin, että joku on tarjonnut monta tonnia.

Vierailija
4/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ois palstamiehille nainen. Ei varmasti ole turhan tarkka jos hynyä löytyy.

Vierailija
5/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tälläiset uutisoinnit voisi jo lopettaa. Aika surullista, että media riepottelee toisen taloudellisella ahdingolla, vaikka se olisikin itse aiheutettua. Asianomainen voi kokea tilanteensa ahdistavaksi ja tuntea olonsa nöyryytetyksi, kun siitä julistetaan koko kansalle. Minä en ainakaan haluaisi, että minun taloudellisesta tilanteesta kerrottaisiin valtakunnan laajuisesti.

Vierailija
6/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tälläiset uutisoinnit voisi jo lopettaa. Aika surullista, että media riepottelee toisen taloudellisella ahdingolla, vaikka se olisikin itse aiheutettua. Asianomainen voi kokea tilanteensa ahdistavaksi ja tuntea olonsa nöyryytetyksi, kun siitä julistetaan koko kansalle. Minä en ainakaan haluaisi, että minun taloudellisesta tilanteesta kerrottaisiin valtakunnan laajuisesti.

Enpä usko, että tuntee ahdistusta tai nöyryytystä. Luuletko että ihan vahingossa syntyy tuollaiset ulosottovelat? Ihminen haluua kaikkea, mutta ei ole valmis maksamaan. Todella törkeää.

Vierailija
7/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Valavuoren tarjoama urheilutoimittajan pesti ollut likan ensimmäinen kokoaikainen työ? Olisi ollut fiksua jatkaa sillä uralla.

Vierailija
8/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Valavuoren tarjoama urheilutoimittajan pesti ollut likan ensimmäinen kokoaikainen työ? Olisi ollut fiksua jatkaa sillä uralla.

Miten jatkat, jos ei rahkeet riitä. Koulut on olemassa ihan syystä.

Vierailija
9/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi perustaa OF? Tilaisin.

Vierailija
10/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ala julkiseksi, niin näin ei tapahdu. Helppoa vai mitä?

Vierailija
11/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi perustaa OF? Tilaisin.

Nusnusvideoita Aatsiin kanssa, jee.

Vierailija
12/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkista tietoa. Lisäksi moinen elämäntyyli on todella väärin. Miltä sinusta tuntuisi, jos jäisi rahat saamatta palveluista ja tavaroista, millä koitat tienata elantosi.

Vierailija
13/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä silikonipallolla ole aivokapasiteettia sen vertaa että tajuaisi tuntea nöyryytystä tai ahdistusta. Muutoin olisi vetäytynyt julkisuudesta jo ajat sitten. 

Vierailija
14/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminiina Yildizisiksellä oli enemmän ulottovelkaa. Nyt tienaa kuvia Myymällä 5000e kappale. Kehuskeli Matka floppaa ohjelmassa... Hmmm

Vierailija
15/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idahan yritti rahastaa perättömillä raiskaussyytöksillä ja luotti että saa rahaa tätä kautta. 

Vierailija
16/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasminiina Yildizisiksellä oli enemmän ulottovelkaa. Nyt tienaa kuvia Myymällä 5000e kappale. Kehuskeli Matka floppaa ohjelmassa... Hmmm

Ai taas lähti jasmiinahullun epäonnistunut yritys käyntiin kääntää keskustelu Iidasta pois.

Vierailija
17/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tapaus. Ilmeisesti farmiesiintyminen ja Huippukivan laulujuhlissa luikauttaminen ei laskuja maksa.

Kunhan ei ole sellainen tapaus että itsestään kuvia kauppaa niinkuin ryhävalas... 🐋

Vierailija
18/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jatkat, jos ei rahkeet riitä. Koulut on olemassa ihan syystä.

Ei Valavuorellakaan ole mitään oikeaa osaamista. Valavuorikin on korviaan myöten veloissa ja taisi saada ihan linnatuomionkin.

Yksinkertaisesti ei kannata olla sellaisella duunissa, joka ei maksa palkkaa.

Vierailija
19/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näillä mediapersoonilla on melkein aina jotain ulosotto maksuja?

Vierailija
20/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et olekaan julkisuuden henkilö etkä leuhota mediassa esittelemässä ylellistä elämäntyyliäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme