Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkutyötön 16v. raiskaaja ilmoittautui poliisille itse..

Vierailija
28.01.2007 |

27.1.2007 18:44

Kauhajokelainen 16-vuotias poika ilmoittautui lauantaina poliisille ja tunnusti syyllistyneensä 8-vuotiaan tytön seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Se tapahtui tiistai-iltana, kun tyttö oli palaamassa pyörällä kotiin ystävänsä luota.

Poliisi on pidättänyt pojan. Tekoa tutkitaan raiskauksena.

Mukana kolme poikaa

Pojan kertoman mukaan tekoon ei osallistunut muita. Tutkimustensa perusteella poliisi pitää sitä mahdollisena.

Tyttö on kertonut poliisille, että mukana oli ainakin kolme poikaa, jotka olivat pysäyttäneet hänet Tiililäntien ja Rekitien risteyksessä. Rikoksen hän kertoi tapahtuneen Anturatiellä sijaitsevassa autiossa talossa.

-Tämä poika on on perheestä missä ei juuri lapsista ole välitetty ja ovat jääneet todella heikolla huomiolle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole neitässä yötäpäivää kakkonen..

Vierailija
2/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta poika on vielä lapsi itsekin. Tämä on todella surullinen tapaus. Taustaa tietämättä vedän vastuuta myös pojan vanhemmille. Jotain on täytynyt olla tosi pielessä. Itse tytön äitinä olen aivan kauhuissani, eikö 8-vuotiasta voi enää laskea ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä avunanto rikokseseen.

Todella ikävää kaikkien kannalta.

Vierailija
4/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun älysi itse mennä poliisille. Kamala juttu. En toivoisi kenenkään pikkuiselle samaa kohtaloa.

Vierailija
5/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotiaana minut, veljeni (tuolloin 11 v) ja siskoni (tuolloin 8 v) lopultakin otettiin huostaan.

Ei meistä kenestäkään siltikään tullut lastenraiskaajaa, tai muutakaan rikollista. Veli on hyvin tienaava duunari, kolmen lapsen isä. Siskoni opiskelee Englannissa kuvataiteita, ja minusta tuli lastentarhanopettaja.

Onhan sitä kurjaa lapsuutta kiva käyttää tekosyynä omiin tekoihinsa, ja kerjätä sillä sääliä + ymmärrystä, sen sijaan että kantaisi itse vastuun teoistaan ja omasta elämästään.

Olisimme mekin voineet jäädä märehtimään itsesäälissä, mutta valitsimme toisin.

Vierailija
6/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onhan sitä kurjaa lapsuutta kiva käyttää tekosyynä omiin tekoihinsa, ja kerjätä sillä sääliä + ymmärrystä, sen sijaan että kantaisi itse vastuun teoistaan ja omasta elämästään.

.

Vierailija
7/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tekoa hänellä oli mahdollisuus valita tekeekö sen vai ei.

Ja nyt tekoa selitellään rankalla lapsuudella. Voi voi.

Vierailija:

No eikös tuo poika kantanut itse tekojensa seuraukset kun meni ihan itse ilmoittautumaan poliisille.

Vierailija:

.

Vierailija
8/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnostais pätkääkään!

Vierailija:

No eikös tuo poika kantanut itse tekojensa seuraukset kun meni ihan itse ilmoittautumaan poliisille.