Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pieni ikäero (mies vanhempi 10-15v) normaalia kaveripiirissäsi? Vai onko nuorten naisten juttu pelkästään?

Vierailija
01.06.2024 |

Ikäeroja näkee yhä useammin

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IG tyrkyt tykkää vanhemmista

Vierailija
2/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parit ovat samaa ikäluokkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa kavereistani on yhdessä aika samanikäisen kanssa, yhdellä ystävällä on 11v vanhempi mies, kaveriporukka kolmekymppisiä. Minä olen nyt seurustellut kolme vuotta 8v nuoremman miehen kanssa. 

Vierailija
4/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurten ikäerojen suhteet ovat tilastojen mukaan hyvin harvinaisia. Omaankaan tuttavapiiriini ei ole osunut yhtään tuollaista paria.

Vierailija
5/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IG tyrkyt tykkää vanhemmista

Ja näyttelijöillä myös vanhempia miehiä

Vierailija
6/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaisia  pyrkyreitä lähipiirissä. 

Oksettaa koko ajatus vanhemmasta  ukosta.

Tyttärelläkin ihan saman  ikäinen mies

Vierailija
7/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissäni pariskunnat ovat suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, 2-5 vuoden ikäero korkeintaan. Itse olen 5 vuotta miestäni vanhempi, yksissä ollaan oltu jo 30 vuotta. Yksi toinenkin kaveri on miestään vanhempi. Ja ihan naisia ollaan siis. 

Vierailija
8/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo 10-15 v kauheen pieni ikäero ole.

Vierailija
9/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on kaksi pariskuntaa jossa mies on n. 10v vanhempi kuin nainen. Lisäksi tiedän yhden parin, jossa nainen on yli 10v vanhempi kuin mies. 

Valtaosa tuntemistani pareista on aika saman ikäisiä.

Vierailija
10/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia nykyajan nuorten naisten keskuudessa että haaveillaan ja ihastellaan vanhempia 40+ miehiä. Tuntuu olevan vaikea monille myöntää tätä 

N20 ja N21 

Vierailija
11/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia nykyajan nuorten naisten keskuudessa että haaveillaan ja ihastellaan vanhempia 40+ miehiä. Tuntuu olevan vaikea monille myöntää tätä 

Veeti20 ja Aati21 

Vierailija
12/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on oikeasti aika merkityksetön monta kertaa. Moni parikymppinen on laiskempi ja haluttomampi menemään, bailaamaan ja reissaamaan kuin moni viisikymppinen. Monet kolmekymppiset on fyysisesti huonommassa kunnossa kuin moni vaikka nelikymppinen. Ja listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Ja aina joku tulee sitten besservisseröimään, että mitäs kun sinä olet itse viisikymppinen ja puoliso taas siinä kohtaa seitsenkymppinen. No enpä kuule tiiä. Mitäköhän sitten. Jos olemme täysin eri sivulla elämässä, niin varmaan sitten erotaan. Ei kai se sen kummempaa ole. Tarviiko sitä tämän hetkistä elämää elää ajatellen mitä sitten ehkä joskus? Samaan aikaan on hyvä muistaa, että ei täällä ole tuomiokirjoihin kirjoitettu kuinka pitkään kukakin edes elää. Mä voin huomenna jo saada suonenvedon ja hukkua järveen. Voin seuraavassa lääkärintarkastuksessa jo saada vakavan diagnoosin ja lyhyen elinaikaodotteen. Elämää kannattaakin elää tässä ja nyt. Jos ihana ja samankaltainen ihminen löytyy eri ikäluokasta, niin so what? Pitäisikö se puoliso väkisin etsiä samanikäisestä ja kelpuuttaa siinä kohtaa sitten vähän huonompikin vaihtoehto?

Vierailija
13/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden parin 15 vuoden ikäerolla. Rouva olisi kuulemma eronnut, jos olisi jaksanut (lapsiperhe). Nuorten naisten juttu se ei ole, meidän lapset ovat ns. pariutumisiässä. Omiensa kanssa pyörivät eivätkä vanhempiensa ikäisten.

Vierailija
14/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottokeskuksilla lähinnä näitä pareja näkee. Lähtömaat Ukraina tai venäjä. 

Vierailija
15/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomannut että tuota ei juuri esiinny nuorten parissa, ihan 1-2%, mutta yleisempää sitten 40+ naisissa. 

Vierailija
16/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden parin 15 vuoden ikäerolla. Rouva olisi kuulemma eronnut, jos olisi jaksanut (lapsiperhe). Nuorten naisten juttu se ei ole, meidän lapset ovat ns. pariutumisiässä. Omiensa kanssa pyörivät eivätkä vanhempiensa ikäisten.

IG vaikuttajilla on usein vanhempi mies

Vierailija
17/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää harrastaa aivopesua. Ei onnistu, kun valehtelee päin naamaa ja kaikki tietää.

Mene ap pihalle sielä on kaunis ilma. Ja etsi ikäistäsi seuraa ja jätä nuoret rauhaan.

Vierailija
18/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta puolestaan tuntuu, että tämä on nykyisin enemmänkin  meidän vanhempien  naisten juttu (60-70v). Meitä on 4 ystävätärtä toisella kierroksella. 2 eronnutta ja 2 leskeä. Yhtenä päivänä huomasimme, että meillähän kaikilla on uudet nuoremmat miehet. Yhdellä tosin vain 2 päivää nuorempi, mutta kahdella jo pari vuotta nuorempia ja minulla 11 vuotta nuorempi.

Vierailija
19/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa ei voi sanoa kovinkaan pieneksi, jos haitarin yläpäässä ero on niin suuri, että mies voisi olla naisen isä.. 

Vierailija
20/22 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomannut että tuota ei juuri esiinny nuorten parissa, ihan 1-2%, mutta yleisempää sitten 40+ naisissa. 

mediatietojwn mukaan moni 40+ nainen katselee parisuhteeseen 55+ miestä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän