Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisista, vuoto ryöpsähti kävellessä uudelleen?

Vierailija
01.06.2024 |

Mun menkat nyt kiertopv 8. 

3 ekaa pv jäätävää tulvaa hyytymineen ja sitten vähenemään pikkuhiljaa.

Aamulla side jo kuiva ja näytti että loppu. No kävelin reilu 500m ulkona kun alko tulee uudelleen. Side ihan läpeensä märkä 10 minuutissa. Kotona vielä vessassa lorisi ja muutama hyytymä.

Onks tää normaalia, voiko kävely jotenki laukaisra vuodo vai olikohan vain kyse että yön aikana kohtuonteloon oli kertyny ja ne lähti sit liikkeelle kun itse liikuin? Mulla limakalvonalainen myooma, voiko se jotekin "aueta" tai "revetä" vuotamaan liikunnassa vaikka olisi noin kevyttä? Lääkäriin menossa, mut helpottaisi jos saisi jotain vastauksia nyt jo

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut tolleen että pari 3 päivää runsaat, sitten hiljenee jopa päiväksi tai pariksi ja luulee että menkat loppuu ja sitten seuraavana päivänä tulee kova kramppi ja tulee iso vuoto! Mutta nykyään tiedän tuon ja pidän aina turbo sidettä kun vielä runsaat menkatkin

Vierailija
2/3 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia että liikkuessa kohtuun passiivisen olemisen aikana kertynyttä verta tulee ulos. Samoin liike ylipäätään vilkastaa verenkiertoa ja aktivoi lihaksia.

Jos on jatkuvasti valtavan runsaita ja pitkiä kuukautisia ja olet halukas aloittamaan hormoniehkäisyn, niin hyvä että menet lääkäriin.

Minulle ei sopinut hormonilääkkeet, meni etenkin mieli kovin synkäksi. Pidän mieluummin pitkät vuodot, niiden kanssa oppii elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä niin että on esim. 3 päivää eri asteista vuotoa, sitten täysin vuodoton päivä ja sitten tuleekin vielä pikkutulva joka kestää puoli päivää tai parikin päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän