Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** Lokahaaveilijat sunnuntaihin, huomenta:)***

28.01.2007 |

eli avasin tässä aamuyötä odotellessa sunnuntain pinon:) että tervetuloa vaan kirjottelemaan!

priscilla yk 4. 3/25-26

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nyt kurkkaamassa lokakuisten mietteitä, kiitos, siis tosi-ihanaa kun kaipailitte :) Minulla tosiaan ollut tämä kierto taukoa huomisen leikkauksen takia (hui). Ilmoittauduin jo alustavasti tuonne marraskuisiin. Tamatu, sinulla ilmeisesti olisi sinne tulo seuraani, jos vielä jatkat.. ikävää ettei tämäkään ollut sinun kuukautesi :/ Tsemppiä sinulle!

Piipaa, sinun käyrääsi käyn edelleen vähän väliä kurkkimassa :) Plussaonnea kovasti!!!!

nyt saunaan ja sitten jännäämään, saanko unta...huominen jännittää...

Vierailija
22/23 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin oli anoppi käymässä ja sit lähettiin tytön kans mun vanhemmille saunomaan, siinä se päivä menikin kivasti.

priscilla: ei mun mielestä voi ketänn tuomita ratkaisuista jotka on tehty kaikkien parasta ajatellen! siis ihan hyvän ratkaisun olet tehnyt tyttöjen suhteen koska silloin olet ollut itse niin rikki. Ja muutenkin. Isä on lapsille ihan yhtä tärkeä vanhempi kuin äitikin. ja tyttöjen onnellisuushan sen kertoo, ovat tyytyväisiä näin, siis kaikki on hyvin, eikö? sinä olet varmasti hyvä äiti, olet osannut eron hetkellä ajatella sitäkin mikä on lapsille hyväksi. jotkuthan vaan vaatii riitaisassa erossa huoltajuutta itselleen vaikka oma kunto olis mikä. noh, tää on nyt aika sekavaa sepostusta, toivottavasti tajusit mitä ajoin takaa... =)

(.) kp on nyt 19/26-28 ja ei mitään oireita. ei limoja, ei lämpöä, ei väsytä erityisemmin, eikä mitään muutakaan. ovis oli kp 15. eli ei nyt mitään oireita kait viel oliskaan vaik raskaana olisin, mut heikot mahikset on kyl täs kierros ihan seksin puutteesta johtuen... mut niinku aiemmin sanoin, en heitä kirvestä kaivoon viel, haluun uskoo et kaikki on mahollista! voinhan mä ollaki raskaana, enkö voikin tytöt? ;)

viikon päästä su ois kai järkevintä aikaisintaan testata, mut mitäs luulette pystynkö oottaa sinne saakka...? ööh, en taida.. mä oon vähä sellanen et testaan mieluummin tahallaan liian aikaisin, että varmasti kerkeen tekee sen testin ennenku menkat alkaa... kuulostaa fiksulta, eikö? ;)

nyt just tuli yks OIRE.. alko sattuu vasemmalle puolelle alavatsaan... jes, kiinnittyminen menossa! (huomaatte kai positiivisen asenteeni...)

mut nyt välillä jääkaapille, en tänään oo viel kauheesti kerenny syömäänkään...

illanjatkoja kaikille!

sande

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden toivomaan marrasvauvaa, tänään saapui tätönen. Plussasäteitä kaikille vielä jännääville. ----* ----* ----*

-Savanna-