Mauri Peltokangas ei puhu mitään kieliä
Osaa vain suomea ja pyrkii europarlamenttiin.
Tällaisia ummikoita impivaarasta.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peltokangas ottaa Sahurin paikan ja Sebu hoitaa Huhtasaaren trollailuosaston. Yhteistyötä IDin kanssa - näillä teeseillä Eurooppa nousuun.
Ja tämänkin palstan persut innoissaan äänestävät ( ja pettyvät taas kerran ).
Mitä huhtasaarelle kuuluu, jättääkö politiikan?
Huhtasaarihan on nyt Suomen eduskunnassa, ainakin vuoteen 2027 asti. Ei jätä politiikkaa.
Jokainen sitä tyhjäpäätä äänestänyt saisi hävetä. Minä en äänestäisi sitä naista vaikka hän lupautuisi minulle henkilökohtaiseksi seksi orjaksi.
Mauri Peltokangas on yhtä vastenmielinen perussuomalainen kuin mestarisjätkä Timo Soini. Jotkut kuitenkin äänestivät Soinin Brysseliin, vaikka Soinin vaalilause oli "Missä EU, siellä ongelma".
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Teuvoa. Hän on sentään rehellinen kielitaidoton.
Teuvo puhuu sujuvasti espanjaa. Oppinut sen Hondurasissa reissaillessa.
Vierailija kirjoitti:
EUlta tulossa 300e/v lisälasku autoilijoille, vain PS vastustaa autoilijoiden kuritusta. Nyt mahdollista vaikuttaa äänestämällä Mauria.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/161a4d9b-67c6-4ebf-ba1f-305b45b40…
Käyttövoiman verotus ja hinta pitäisi yksityisautoilussa moninkertaistaa. Samalla voitaisiin korottaa työmatkavähenmystä heille, jotka oikeasti tarvitsevat omaa autoa työssään tai eivät pääse töihin julkisilla, kun julkiset eivät liikennöi oikeaan aikaan. Näin saataisiin vähennettyä turhaa yksityisautoilua.
EU vastaista Mauria kiinnostaa päästä EU rahoille.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin äänestän Junnilaa. Olisi ollut pätevä ministeri, mutta vasemmisto halusi mieluummin vaihtaa hänet itselleen mieluisempaan ministeriin
Todella pätevä. Nämä valtiotieteen tutkinnot olivat sitten käytännössä ilmoittautuminen johonkin avoimen yliopiston kurssille. CVkin taisi olla vähän sitä ja tätä?
Kielitaito on yliarvostettua Suomessa - kyllä sieltä EU-parlamentista tulkit löytyy ja asiat mitä ajaa on tärkeämpiä kuin kielitaito. Siihen en ota kantaa mitä Mauri siellä ajaisi.
Mutta europarlamenttiin menee, halusipa PS -johto sitä tai ei
Kannattaa äänestää Hakkaraista että saadaan EU:n latinoasiat kuntoon! Muistakaa numero 174 ja maailma pelastuu!
Vierailija kirjoitti:
Yllätyn jos persuilla löytyy normaali suhteellisen järkevä ehdokas vaaleihin. Monet ovat kuin jostakin viihdeohjelmasta karanneita ja jälki on karmeaa.
tarkoitat varmaan Tynkkystä, istunut jo jonkin aikaa eduskunnassa saamatta aikaan mitään muuta kuin teatteria
Mauri pistää maailman asiat kuntoon niin jämäkästi suomen kielellä, että kaikki sen ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä meemi tämä on että pitäisi osata kieliä? En minä ainakaan äänestä sinne mitä kielten osaajia, vaan henkilöitä jotka hoitavat Suomen ja Euroopan asioita.
Anderson on hyvä valinta
Vierailija kirjoitti:
Mauri pistää maailman asiat kuntoon niin jämäkästi suomen kielellä, että kaikki sen ymmärtää.
Todellakin saanut eduskunnassa aikaan.....niin mitä?
Vierailija kirjoitti:
On siellä tulkkaus.
Sillä ei pitkälle pääse. Ei voi kenenkään kanssa keskustella tai ymmärrä mitä.ouhutaan. tulkkaus on vain virallisissa kokouksissa. Ihan. Törkeää edes yrittää kielitaidottomana työhön , jossa.kielitaito antaa kaikki mahdollisuuden tehdä työ kunnolla. Loukkaavaa suomalaisia kohtaan. Kai persuista löytyy kielitaidollisiakin. Tai mikä puolue onkaan kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Teuvoa. Hän on sentään rehellinen kielitaidoton.
Kielitaidottomuudesta ollaan samaa mieltä mutta ei rehellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
EU vastaista Mauria kiinnostaa päästä EU rahoille.
tietty ristiriita on olemassa mutta sehän ei persuille ole ikinä ollut ongelma
Vierailija kirjoitti:
Äänestin jo Junnilaa. Lievä kosto vihvassuille ja Hesarille...
arvaa kiinnostako ketään jonkun imbesillin persun äänestyskäyttäytyminen, ei kiinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Eu-parlamentissa on monta ranskalaista jotka puhuvat vain ranskaa (vaikka osaisivatkin muita kieliä) koska ranska on ainoa kansainvälinen kieli.
Suomikin on EU:ssa virallinen kieli.
Tietenkin yksi yhteinen kieli kaikille olisi hyvä. Minun mielestäni sen pitäisi olla englanti.
Varför?l
Yllätyn jos persuilla löytyy normaali suhteellisen järkevä ehdokas vaaleihin. Monet ovat kuin jostakin viihdeohjelmasta karanneita ja jälki on karmeaa.