Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään nyt jo vaihdevuosia, onhan muita?!

Vierailija
28.01.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluaisin helpot ajat! Ikää mulla 29v.

Vierailija
2/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavrini joutuu vaihtamaan työasuaan n. 3 kertaa päivässä, hikoilee aivan tajuttomasti.

Kuvittelen että itse selviän vähemällä.

t: 37v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin ainoastaan länsimainen vaiva. Ei tunneta esim. kiinassa ollenkaan.

Mistäkö johtuu? No niinkikin jokapäiväisestä kuin paskasta ruokavaliosta.

Ottakaa selvää ja ottakaa ruokavalioonne kasvikset ja yrtit ja kuidut ja kaikki se hyvä mitä luonto voi tarjota. Sen sijaan että mätätte joka päivä kaksi kertaa lihaa ja valkoista pullamosoa.

Ihminen tarvitsee lihaa oikeasti 2 kertaa viikossa. Ja sitä pullamosoa ja valkoista sokeria ei ollenkaan. Esim Soijan syöminen auttaa tuottamaan hormooneja jotka auttaa jo jos jonkinmoiseen vaivaan, että olkaa hyvä ja aloittakaa vaikka siitä =)

Vierailija
4/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yli 50v,syön terveellisesti, liikun paljon ja jumppaan kotona,160/59, en tupakoi ja alkoholia nautin todella vähän.

Vierailija
5/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvissä ajoin muuten voi vv tuottaa tuskaa.

Vierailija
6/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama odottanee minuakin siis muutaman vuoden päästä. Siskoni on edelleenkin urheileva, entinen SM-tason pikajuoksija,hoikka ja paljon ikäistään nuoremmana näköinen kuitenkin. Ei syö mitään moskaruokaa.

Ei siinä kuulkaa auta mikään jos se on perimässä, sitä paitti niihin kuumiin aaltoihin otetaan hormoonihoitoja, se on ihan ok, jos syö vaikka 5 vuotta niitä, ei lisää merkittävästi syöpäriskiä.

Vierailija
7/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilu, kuumat aallot, esimakua tulevasta. Ei kiitos. Ymmärrän täysin vaihdevuosi-ikäisiä kärsiviä. Terveet elämäntavat, ja ennenkaikkea RIITTÄVÄSTI unta, kyllä se siitä.

Vierailija
8/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: vm -69