Millaisia kesähäitä vietetään Porvoossa?
Kommentit (72)
Oon menossa seitsemännen kerran naimisiin ja Porvoossa!! Nyt on löytynyt se oikee! Iik ihunaa ihunaa!!!!
Sellaista raikkaiden voileipien rantapromenaadiahan se on mitä nyt naapureiden rantakartanoilta voi ajoittaisia pikantteja surströmmingtuulahduksia piipahtaa nenuleihin tuomassa länsinaapurimaista kansainvälistä väriä juhlamenoihin.
Puppa ja Mumma jakaa vasusta Banda ananaa juhla konevehteja kaikille vieraille tasapuolisesti.
Porvoossa on vain onnellisia rakkaus ja erotarinoita
Vierailija kirjoitti:
Miehet puhuu vain keskenään.
Ei miesten murahtelua puhumiseksi voi kuvailla, paitsi niiden kahden joista ensimmäinen on umpihumalassa ja huutelee kaiken ja toisen joka on ekstrovertti joka ei voi lähteä häistä ennen kuin on puhunut kaikkien vieraiden kanssa.
Anoppi on tilannut paikalle Unelmahäät- ohjelman kuvaajat, sun muut.
Ilman lupaa tietysti!
On tehnyt sopimuksen, jossa sovittu hänen kuvaamistaan joka kohdassa.
Anoppi eestä, anoppi takaa...
Anoppi istuu, anoppi makaa!
Kesken kuvaamisen anoppi tyrkkää "selostajan" tuoliltaan ja alkaa kovaan ääneen itse selostamisen (*Huom; Tämä tapahtuu Porvoossa eli tuo selostaminen on mahdollista, toisin kuin ns. oikeasti...).
Tavallisen selostuksen sijaan, anoppi kuvailee juhlaväkeä erittäin värikkäästi sekä nostaa esiin jos jonkinmoista tarinaa ( lue; kinaa, katkeruutta, paisuttelua yms.).
Esim. Tuo tuossa, se on mun siskonmieheni Panu...
Se on nyt sitten taas ottanut oman pullon taskuunsa!
Ja tuo tuolla, oikealla hattu vinossa; Se on sulhasen äiti...
Täytyykin mennä kysymään, että vieläkö se tuppaa morsiusparin uuteenkin kotiin sisustamaan ja tyrkyttämään niitä neuvojaan?
Koska näinhän MINÄ en tee koskaan!
Onko kyseessä juhannushäät?
Silloinhan paikalla on vain ja ainoastaan myrtsinaamaisia vieraita.
Viina virtaa, että edes jotenkin kestäisivät juhlat, HIK🥴
Hääpotretti otetaan pers*** haisevalla sohvalla, jonka unelmien hääpari on saanut anopilta häälahjaksi.
Toiselta anopilta on saatukin palju...
Ja tietty sulhanen vetää ensimmäiseksi kurkipotkun lähikoivuun kun tullaan ulos kirkosta. Siitä se hässäkkä taas alkaa
Häät lähestyy, nyt jännittää!
Onkohan hääkaakku vielä tallella vai pelkkä klähmitty hyyde...
Jos sitäkään.
Puppa tulee vasuineen paikalle.
Prisman iltakassana oleva morsian sokriintuu ja lapset ahmivat kaikki vasut!
Mumma saa selville, että sulhanen on se moneen kertaan kadonnut hyydekaakkuvaras ja klähmijä...
Kylmiö on kadottanut munalukkonsa ja menee lakkoon!