Auttakaa, mistä sisältöä tylsään elämään?
Kun ei kiinnosta mikään. Ei työ (hyvin palkattu), ei perhe (hyvä mies, reippaat lapset), ei rakastajan tai harrastuksen hankkiminen (ei saa aikaiseksi), ei kodinlaitto (inhoan rutiineja!), ei lukeminen (en jaksa lukea johdantoa pidempään), ei ystävät (samaa arkista löpinää).
Internetissä roikun, mutta en löydä sieltäkään mitään kiinnostavaa tai innostavaa. Onko tämä nyt sitä 4-kympin kriisiä, kun kaikki jännä on jo koettu ja sitten vaan odotellaan ikääntymistä ja sairauksia....Itkettää...
Kommentit (6)
Positiiviset ajatukset tuo positiivista energiaa! Ajattelet vaikka pakolla alkuun positiivisia ajatuksia, siis joka asiasta löydät varmasti jotain positiivista ja pidät siitä kiinni!!! Elämä on sitä mitä ajattelee... Eli jos tuntuu et kaikki on tylsää ja ankeaa, niin sitähän se on... Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa... : )
Ja kun sen olet tehnyt, tee unelmistasi totta! Mieti, mitä aina olet halunnut tehdä ja tee se!!!! Tämä on ainoa elämäsi, nyt se on tehtävä!!!
Pelkään pahoin, että kuuma rakkaussuhde voisi piristää, ainakin vähän aikaa.
Alkajaisiksi voisit hankkia järeet hyvät monivitamiinit ja ehkä panostaa enemmän siihen B-vitamiiniin.
Sitten käsikauppalääkkeistä apteekista löytyy esim. mäkikuismavalmisteita, jotka auttavat masennukseen ja alakuloon. Jos verenpaineet ei ole korkeat, voi merilevävalmisteilla myös saada potkua eloon.
Sitten tietenkin on valohoito kaamosmasennukseen.
Ja jos varaa on ja tuntuu mieluisalta, niin aina voi mennä terapeutille juttelee. Jos vaikka taustalla olisi joitain läpikäymättömiä asioita elämässä.
Entä hormonaaliset seikat? Nehän meillä naisilla saa aikaan vaikka mitä.
Ehkäpä olen alkanut ajattelemaan tässä vaiheessa elämää, mitä oikeasti olen, mitä minun pitäisi olla ja olenko onnellinen tässä ympäristössä. Pakko olla itsekäs, saako edes olla?
Olisi tosiaan kiva löytää sellainen harrastus, mikä tuottaisi aitoa (onnistumisen) iloa.
Iloinen ja onnellinen äiti = iloinen ja onnellinen perhe = onnellinen elämä! Itsekkäitä valintoja voi tehdä vahingoittamatta perhettä, kaikki on kiinni valinnoista, oikeista sellaisista!
Mulla samat fiilikset, paitsi se rakastaja kyllä kiinnostais ja innostais mutta siitä ei tule kuin pahaa mieltä, sitä ei kannata toivoa.